Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har det kommet noen MMOs etter UO som ikke benytter seg av LVLs?

Som jeg vet om: Eve Online, Star Wars Galaxies (1.versjon) og Guild Wars. Det er mye av grunnen til at folk ennå er gærne på at SWG ble endret.

 

 

SWG ja , snakk om at de ødela for seg selv med forandringene . Et SKOLE EKSEMPEL på hva som skjer når utviklerene driter i kundene sine- Kanskje SOE ikke likte spillet og ville ta en suicide på swg ? Hvem vet . DE gikk jo fra 1 million til 20K subs på littegrann .

Lenke til kommentar
Som jeg vet om: Eve Online, Star Wars Galaxies (1.versjon) og Guild Wars.

Det er da LVLs i Guild Wars!

 

Lov til å lese tråden for å sjekke om det har blitt svart på før :)

 

Han nevner jo at levlene kun brukes til tutorial til spillet, og at selve spillet ikke begynner før max level.

Lenke til kommentar
PvP-EXP systemet er ikke lagt inn enda, så vidt jeg vet.. Eller så begynner det ikke før level 80 kanskje?

 

Hmm litt dumt at man ikke får noe som helst for det, håper de putter inn det snart

 

Er ikke sikker på om jeg er enig med deg i det da, tenk på all den gankinga som nå kommer til å skje når dette blir implentert :/

Men igjen, det er pvp server og jeg forstår det, men er absolutt ikke noe fan av ganking, spesielt ikke når 2-3 sammarbeider med å ganke deg når de 1 - er høyere level enn deg, 2- du slår på en mob eller aller helst boss mob, 3 - du har lite HP. Syns det er usmakelig å se level 80 knerte level 20 folk, burde vært en 1 day ban for gjentatte bekreftede rapporter på at man har ganka low levels eller corpse campa.

Lenke til kommentar

Så gjør dem, om du kan. Har du vært i Noble District i Old Tarantia? Om du har det så ligger du litt tynt ann, questmessig. Måtte selv begynne den evige grinden på lvl 45. Om du ikke har noen quests noen steder, grind til du blir 45-46. Derifra kan du grinde i Haunted Forrest, sør i FotD til du blir 50, før du beveger deg til EM.

Lenke til kommentar
er lvl 42 nå og er ikkej flere quests og gjøre i Field Of The Dead nå, alle er røde. hvor skal eg queste da?

 

Jeg er lvl 47 nå og har fortsatt MASSE igjen i FotD of i Noble District. Skjønner ikke hvordan dere levler når dere har så store problemer med å finne quester?

Trenger da vel ikke å grinde deg til lvl 50, er masse gode single quests og gruppe quester du kan ta.

 

Virker jo som det handler om å komme seg videre fortest mulig uten å gjøre det du burde gjøre. Kommer meg ihvertfall til lvl 50-51 på de gjenværende.

 

Så dra til Noble District, der er det masse.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
er lvl 42 nå og er ikkej flere quests og gjøre i Field Of The Dead nå, alle er røde. hvor skal eg queste da?

 

Jeg er lvl 47 nå og har fortsatt MASSE igjen i FotD of i Noble District. Skjønner ikke hvordan dere levler når dere har så store problemer med å finne quester?

Trenger da vel ikke å grinde deg til lvl 50, er masse gode single quests og gruppe quester du kan ta.

 

Virker jo som det handler om å komme seg videre fortest mulig uten å gjøre det du burde gjøre. Kommer meg ihvertfall til lvl 50-51 på de gjenværende.

 

Så dra til Noble District, der er det masse.

 

 

har ikkje vert i Nobel District enda, har bare et quest der :S

hvor finner eg quest dit da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...