SPRCO Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kommer det noen form for "inspectsystem" i AoC? Altså sånn at man kan se hva slags gear osv andre spillere har Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kommer det noen form for "inspectsystem" i AoC? Altså sånn at man kan se hva slags gear osv andre spillere har Håper ikke det, syntes det er litt synd at de skal legge inn slik at du kan se hvilken rase / klasse andre spillere er også, ødelegger mye av spenningen i PvP Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kommer det noen form for "inspectsystem" i AoC? Altså sånn at man kan se hva slags gear osv andre spillere har Håper ikke det, syntes det er litt synd at de skal legge inn slik at du kan se hvilken rase / klasse andre spillere er også, ødelegger mye av spenningen i PvP Klart det, men så har vi jo også noe som heter PvE Lenke til kommentar
Halky Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hmm, ja har nå blitt lvl 34 jeg da med min Dark Templar. Holder fortsatt på og gjøre mange quests, questboka mi er nesten helt full :S Regner med at de fleste her inne er i en slags Gulid eh? Har så langt i spillet bare kjørt solo og klart meg ganske så greit med det, selv om det er noen oppdrag man nesten bare er nødt til og være flere i gruppa for og klare. Men er det andre her som har problemer med de comboen man kan bruke. Jeg har skikkelige problemer med mange av dem, når de kommer uti gradene som II og III. Er liksom det når jeg skal trykke på alle de knappene samtidig eller nå hva pokker man skal gjøre, de vil uansett ikke funke :/ Så jeg får bare brukt de som er enkle, sånn som pil opp. De som bare krever pil opp funker fint, selv om de ikke alltid gjør så mye skade. Men det irriterer meg at jeg ikke får brukt oppgraderte versjonene av dem, siden de krever mere piltaster i forskjellige rettninger. Men ja noen som har tips om dette, sånn at jeg kan få de til og funke? Og en annen liten ting, er det mulighet for og få seg en større backpack etterhvert med? Siden inventoryen min er nesten bestandig full, får liksom ikke plass til at jeg skal ha der, så kunne trengt en litt større en. Og den tradposten som jeg kan lagre ting hos også, er omtrent alltid full. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som kan fortelle meg litt hva Aoc går ut på? Er det samme prinnsippet som wow, levle oppoover?? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nei, man skal levle nedover. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Tilslutt blir man lvl 1 og må slutte å spille. Det er for å forhindre avhengighet. Jeg synnes Funcom burde forbedre target opplegget. Ser jeg en mob må jeg bruke evigheter for å tagge den med musa eller tab. Skjedd flere ganger at en skorpion hogger på meg men jeg kalrer ikke merge den som caster for å drepe den. Questitems må man også fintune musa for å treffe, bare 0,01% av Q itemet som er en gyldig plass å klikke på. Med 1600*1200 på 20" skjerm blir det ofte problematisk og det blir mye søking på itemet for å finne rett sted. Ser man noen ri over en veg og man skal spørre denne spilleren om noe er det håpløst, får ikke merket spilleren eller noen ting. Endret 3. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er lvl 40 nå, og lurer på om det kommer flere instancer slik som Sanctum Of The Burning Soul de nermeste levlene? for Sanctum of the burning soul er jo en slik man må være 5-6 folk med i en gruppe. slik som instancer i wow. så kommer det flere slike? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Finnes en slik i Noble District. Lvl 55-60 tror jeg Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Men er det andre her som har problemer med de comboen man kan bruke. Jeg har skikkelige problemer med mange av dem, når de kommer uti gradene som II og III. Er liksom det når jeg skal trykke på alle de knappene samtidig eller nå hva pokker man skal gjøre, de vil uansett ikke funke :/ Så jeg får bare brukt de som er enkle, sånn som pil opp. De som bare krever pil opp funker fint, selv om de ikke alltid gjør så mye skade. Men det irriterer meg at jeg ikke får brukt oppgraderte versjonene av dem, siden de krever mere piltaster i forskjellige rettninger. Men ja noen som har tips om dette, sånn at jeg kan få de til og funke? Tips: Når du kjører en combo som du trenger mer enn en tast til - trykk først en tast som indikert av den første pilen, vent til karakteren din utfører det slaget (første pil i combo vil da bli grået ut). Deretter trykker du riktig retning for neste slag som comboen krever. Når du har gjort alle pilene grå utføres combo-angrepet. MRK - slagene som du utfører som del av combo-aktiveringen teller som normale angrep såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er 47 nå, og sliter med å finne quests. Noen har sagt at det bare er å grinde seg til 50, der det er grupperelaterte quests for det meste. Stemmer dette? Og må man ha ridingskill boka til 1g for å ri en hest til 2g? Mange sier nei, men når jeg prøvde står det "Not usable". Så virker som jeg må ha boka hvertfall.... Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er 47 nå, og sliter med å finne quests. Noen har sagt at det bare er å grinde seg til 50, der det er grupperelaterte quests for det meste. Stemmer dette? Og må man ha ridingskill boka til 1g for å ri en hest til 2g? Mange sier nei, men når jeg prøvde står det "Not usable". Så virker som jeg må ha boka hvertfall.... Det finnes en del quests i området der, om du har gruppequesten for å drepe undeads i sørvest i field of the dead kan du fint ta de solo fra du er 47-48 og det er en ganske lang chain som gir deg godt med XP. Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Noen som kan fortelle meg litt hva Aoc går ut på? Er det samme prinnsippet som wow, levle oppoover?? ja, man skal levle oppover Men det er en god del annerledes enn WoW Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 har det kommet noen MMOs etter UO som ikke benytter seg av LVLs? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 har det kommet noen MMOs etter UO som ikke benytter seg av LVLs? Ja. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Må fryse mitt AoC abbo helt til jeg får skaffet meg noen nye datadeler, mer RAM blant annet. Lar deg seg gjøre, eller kan jeg bare ta 'cancel', som vil føre til at tiden går tapt? Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 har det kommet noen MMOs etter UO som ikke benytter seg av LVLs? Som jeg vet om: Eve Online, Star Wars Galaxies (1.versjon) og Guild Wars. Det er mye av grunnen til at folk ennå er gærne på at SWG ble endret. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Guild Wars hadde vel lvls hadde de ikke? Nå spilte ikke jeg veeeldig mye guildwars så skal ikke påstå noe, bare syns å huske det Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Guild Wars hadde levels ja, 1-20. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Guild Wars hadde levels ja, 1-20. GW har levels som tutorial. De varer knapt et par dager. Selve spillet går ut på å samle spesial-evner og velge noen få av de før man drar i kamp. Men det var ikke et sandbox spill likt UO sånn som Eve og SWG var. Endret 4. juni 2008 av Aran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå