Wumpus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) noen som vet om directx 10 støtter age of conan? ble veldig usikker jeg nå, hørte litt her og der.. så blant annet denne artikkelen http://www.videogamer.com/news/19-05-2008-8332.html ... lurer på dette fordi jeg skal kjøpe ny pc med dette skjerkortet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348308&CKS=PCW Vil ikke dette funker for age of conan?:S Det er ikke DX10 i Age of Conan enda, men det kommer innen noen måneder (snakk om august). Skjermkortet funker bra til AoC, ikke noe stress med det ' edit: for masse quoting her gitt.. Endret 3. juni 2008 av Wumpus Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Det var men ble fjernet, kommer til høsten. Edit, linken din svarte jo på alt. Endret 3. juni 2008 av War Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) *slettet* Endret 3. juni 2008 av -iL- Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hva er forskjellen på Need, Greed og Pass når man får loot i en group? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hvis du velger pass, så får du ikke tingen. Jeg tror du har størst sjangs for å få den om du tar need. Men om du er en guardian så bør du nok ikke ta need på en cloth armor, da blir den eventuelle magikeren i gruppa di sint... EDIT: Dette er bare begynnelsen Endret 3. juni 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hva er forskjellen på Need, Greed og Pass når man får loot i en group? Sånn som i wow, så kan man f.eks ta Pass om man absolutt ikke trenger tingen, man kan greede om man egentlig ikke trenger den men, man greeder for det sånn at om alle greeder andre greeder så har du forstatt en sjangse for og få den. Så du kan selge den eller bruke den til of-spec. Og om man Needer da burde man trenge den, for da er det stor sjangse for at du får den, og ingen andre. Så om du da ikke trenger den så kan folk bli sinte på deg. Oppsumering : Pass: om du ikke trenger Greed: om du vil være med i "trekningen" Need: Om du trenger den, fordi den er bedre en det du har fra før. Man, kan også neede for Of-spec, men da må du helst høre med de andre først, om de trenger den til Main-spec eller ikke. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Need = Hvis du trenger tingen. Greed = Hvis du ikke trenger tingen, men kunne godt tatt den (Hvis du er en soldier som bruker heavy armor. Og tingen er light armor. Du trenger den ikke, men kan selge den for penger) Pass = Hvis ikke er interessert i å ha tingen (Mana potions hvis du er melee f.eks). Hvis alle i gruppen trykker need blir det automatisk valgt et nummer for hver person. Den som fikk høyest nummer vinner tingen. Samme hvis alle trykker greed. Hvis 2 stk trykker need, og 4 stk greed. Så vil det bare bli valgt et nummer for de to som trykket need. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, Need er første prio, Greed er andre, og pass er siste og 3 prio. Tror dette er nok info for at han skjønner det! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Han skal vel kunne skjønne det nå ja. Er et veldig greit loot- system, så lenge folk ikke misbruker det. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hva er forskjellen på Need, Greed og Pass når man får loot i en group? Du tar need på det du trenger, greed på det du har lyst å selge for å få penger, og pass på det du ikke vil ha. Hvis ingen tar need, er det den med høyest greed roll som vinner itemet. Hvis en need roller 2, mens en greed roller 98 vinner fortsatt needen. EDIT: Var en del som hadde svart på det allerede. Endret 3. juni 2008 av -Sindre Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) burde slette bilde i signaturen før det blit 300 poster om der. ser du ikke at du er den eneste som har det? Vi har noen veldig sensitive brukere når det kommer til farger, spessiellt fargen rød på en ellers hvit/blå bakgrunn. An added system of consequence to “ganking”. (Killing much-much lower level players). Dette blir bra, drep en low lvl og få 99% dps nerf sp blir man campet av en lvl 1 på 80^^ Endret 3. juni 2008 av War Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 5 minutters kø på Fury PvP Hipp horra -.- Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 går det an å transfere character fra en server til en annen? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ikke enda tror jeg. Tok jo litt tid før server transfers kom til wow også, så det kommer vel til slutt, håper jeg^^ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen med peiling på når buddy- programmet kommer i gang? Trenger kanskje bedre kapasitet først? Har en kompis som vil prøve seg Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei og hopp godtfolk. Kjapt spørsmål: Går det an å møte sjølvaste Conan i spelet? Treng ikkje vite kvar og sånn, berre om det går an. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei og hopp godtfolk. Kjapt spørsmål: Går det an å møte sjølvaste Conan i spelet? Treng ikkje vite kvar og sånn, berre om det går an. Jepp Originally Posted by Gaute Godager - Game Director Fellow Hyborians! As you may have noticed we have had frequent patches the last two weeks. We hope this will soon start to quiet down, but as long as there are major issues – and there have been – we will dedicate the Conan team to fixing them and giving you these fixes as soon as possible! We have a plan on how to move this game forward because as you know, what you have today is but the platform – the dawn of this world. I hope you enjoy the game as is, but I can ensure you, this is but the beginning! Our focus from now on can be summarized by these points: 1. We will add content, specifically in mid-late thirties and mid-late fifties and make the leveling speed smoother in those areas, reducing the need to grind. 2. We will have an overhaul of the PvP system – adding consequence and a host of small things. 3. We are fixing bugs you reported through all channels we can get information from. 4. We will add a new large outdoor region in the 55-60 range this summer! 5. This is only a small teaser! More information about the exciting summer and fall Roadmap will come the end of the next week! 6. We are staffing up Customer Service, Quality Assurance and Community departments! I will spend some words on a bit more details now. 1. Filling “thin areas” in our content We have seen that there are certain level ranges of these Hyborian Adventures that do not have the amount of quality we wish them to have. Most specifically these are the end of the Thirties and the end of the Fifties level ranges. We are addressing this in several ways. Several mid-late thirties dungeons are getting a complete overhaul (Black Castle, Pyramid of the Ancients and Treasury of the Ancients) Several quests are being made fuller and more entertaining. If people wish to revisit these quests, we will add a system to let them try them out again. we are adding first a batch of quests in Eiglophian Mountains (lvls 55+) We are also adding in a bunch of quests that didn’t quite make it for launch in the 30+ areas. Around 60 quests through the game have been flagged as “Lore Quests”. They will now be patched out with full Voice-Over. (Roughly 1 quest per level after level 20). All this will come in June! In July the first level 80 additional Dungeon will be patched out. More on that later… 2. Overhauling the PvP System People like our open PvP system. There are many plans on how to give this open free PvP even more meaning and Purpose. In the meantime we will be doing some smaller tweaks, and we plan to get these out sometimes in June. I will not go into 100% detail here, but that will come next week! What I can promise is: An update on how sneaking and perception works in PvP (nothing major, but an adjustment). A change in the amount of information you get when you hover over an other player. An added system of consequence to “ganking”. (Killing much-much lower level players). A system of adding consequence to losing a PvP match, and winning a PvP match + turning on PvP Leveling. A change in how Crowd Control (Root, Knockback etc) works in PvP. PvP gear. 3. New Massive Region We will unveil this location later, but it will feature a host of quests, new monsters and places of dreams or horror. It will be styled towards the players in the late 50s and bridge the experience on the way to Atzels Approach. We have plans for releasing several of the areas that didn’t quite make it for the release. 4. Fixing bugs and increasing Customer Service Funcom has always prided ourselves with having great customer satisfaction. The success so far for this title has left us with the need to increase the size of CS. This will go in parallel with the constant fixing of bugs and other issues that lead people to petition. Included in this is even better testing of the game by increasing the size of Quality Assurance and informing you better about changes by staffing up the Community Department. I know a blurb like this will haunt me always, but I will still venture one: We aren’t satisfied until all our customers are! You know we had a very, very difficult launch of Anarchy-Online! That was a very painful process for all of us working on it – 4 years. You might not understand how driven we are to make sure you enjoy this game, and all the support around it! The future is very bright for Hyboria. There will be many bright mornings following this, the very first. Together we shall surge ahead and build the world even bigger, better and more detailed! Yours truly, Gaute Godager Game Director Age of Conan, Funcom Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Spørsmål: Er det 78 eller 79 feat points man til slutt har? Ingen som klarer å bestemme seg. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 bare sjekk på http://feats.goonheim.com/ eller http://www.conanarmory.com/feat.aspx?id=1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Det er jo nettopp de som er problemet, alle builds jeg ser på, uavhengig av klasse, benytter seg av 78 poeng, og har dermed ett til overs. Jeg antok i begynnelsen at det var en feil med siden, men jeg ble plutselig usikker. :| Oh wait, jeg fant noen som ikke gjør det. Er vel folk som har ett poeng til overs og ikke gidder å plassere det, da. Endret 3. juni 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå