Osiric Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) For dere som krever mer utfyllende patch notes fremover, så quoter jeg Ellingsen i et intervju med VG.no:- I siste patch var det noen udokumenterte endringer ja, men sånn skal det ikke være. Vi kommer til å legge større innsats i å være så beskrivende som mulig fremover, for vi har ingenting å skjule, sier Ellingsen. Tre ganger HURRA for Funcom! Glem det. Fant det Endret 3. juni 2008 av Osiric Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Han skriver jo hvor det er ifra. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hvor kan jeg finne en butikk eller noe så jeg kan bytte ting mot penger og kjøpe nye klær Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Alle mulige butikker ^^ Gå på Sell tabben. Så går du til Armorsmith ^^ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Alle mulige butikker ^^Gå på Sell tabben. Så går du til Armorsmith ^^ er det nødt å vere dag? og vilken sell tab?? Lenke til kommentar
Wumpus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 når du trykker for å snakke med personen får du opp en box, den inneholder items du kan kjøpe. oppe i høyre hjørne er det 2 faner du kan trykke på, Sell og Buy.. trykk sell, og du ser at itemsene i denne boxen har skiftet til å være items du har i baggen, du kan da merke dem og selge dem og dermed få penger i pungen. nå har du litt penger du kan kjøpe ting for, velg fanen Buy og kjøp som en galning.. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Alle kjøpmennene er markert med en bunke mynter på minimappet Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er den noen som har en formening om hvor lang tid det tar å tjene seg 1 gull? Dvs..hvor mye mats må man selge? Oppgi gjerne antall copper bars eller noe lignende. Tenker da først og fremst på salg til andre spillere. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er den noen som har en formening om hvor lang tid det tar å tjene seg 1 gull? Dvs..hvor mye mats må man selge? Oppgi gjerne antall copper bars eller noe lignende. Tenker da først og fremst på salg til andre spillere. Veldig vanskelig å si, økonomien endrer seg som i den virkelige verden, når folk får mer penger blir etterspurte ting dyrere og prisene går opp. (Dette skjer selvsagt ikke av seg selv, men av at players krever mer for hvert item) Og det er jo klart, jo høyere level man er jo bedre items finner man og jo mer kan man selge dem for Jeg har 2 gull 75 sølv på level 56 nå. Jeg bruker da veldig lite penger på andre ting enn mat og healing potions og jeg gidder sjelden legge noe til salg via trader, jeg selger heller via en vanlig vendor, får riktignok mindre cash, men det er mindre hassle også. Snart hest! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 når du trykker for å snakke med personen får du opp en box, den inneholder items du kan kjøpe. oppe i høyre hjørne er det 2 faner du kan trykke på, Sell og Buy.. trykk sell, og du ser at itemsene i denne boxen har skiftet til å være items du har i baggen, du kan da merke dem og selge dem og dermed få penger i pungen. nå har du litt penger du kan kjøpe ting for, velg fanen Buy og kjøp som en galning.. eneste butikk jeg finner er en hvor jeg kan kjøpe "ale". butikken er oppe i den båten som står på land Lenke til kommentar
Wumpus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Antar du fortsatt er i Tortage... Utenfor thirsty dog inn står det en gruppe mennekser, enkelte av disse (f.eks han som har tittel armorsmith eller noe i den dur) kan du selge stashet ditt til Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er den noen som har en formening om hvor lang tid det tar å tjene seg 1 gull? Dvs..hvor mye mats må man selge? Oppgi gjerne antall copper bars eller noe lignende. Tenker da først og fremst på salg til andre spillere. Veldig vanskelig å si, økonomien endrer seg som i den virkelige verden, når folk får mer penger blir etterspurte ting dyrere og prisene går opp. (Dette skjer selvsagt ikke av seg selv, men av at players krever mer for hvert item) Og det er jo klart, jo høyere level man er jo bedre items finner man og jo mer kan man selge dem for Jeg har 2 gull 75 sølv på level 56 nå. Jeg bruker da veldig lite penger på andre ting enn mat og healing potions og jeg gidder sjelden legge noe til salg via trader, jeg selger heller via en vanlig vendor, får riktignok mindre cash, men det er mindre hassle også. Snart hest! Ok, men takk for svar. Så du har fått 2.75 gull bare med å selge til vendor og ta imot penger fra quests? Selv har jeg bare 3 sølv og er lvl 21. Jeg har solgt masse til vendor og aldri kjøpt noe som helst fra verken vendor eller spillere. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ok, men takk for svar. Så du har fått 2.75 gull bare med å selge til vendor og ta imot penger fra quests? Selv har jeg bare 3 sølv og er lvl 21. Jeg har solgt masse til vendor og aldri kjøpt noe som helst fra verken vendor eller spillere. Ja, det stemmer. Det øker gradvis oppover når du levler. På level 40 hadde jeg knapt 80 sølv, nå 16 level senere har jeg nesten 3 gull. Jeg har vel brukt 40-50 sølv på ting jeg har kjøpt i tillegg Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har et problem med the gravesingers , det står at the sound of silence kan bli funnet i the field of dead. Men finner ingenting der, anyone ? Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har et problem med the gravesingers , det står at the sound of silence kan bli funnet i the field of dead. Men finner ingenting der, anyone ? Sound of the dead er ikke i field of the dead men rett utenfor. Det er en person som er stuck i en stein eller noe rett før inngangen til FoTD. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Veldig vanskelig å si, økonomien endrer seg som i den virkelige verden, når folk får mer penger blir etterspurte ting dyrere og prisene går opp. (Dette skjer selvsagt ikke av seg selv, men av at players krever mer for hvert item) økonomien i spillet er omtrent ikke eksisterende. Det finnes ikke EN goldsink, og såvidt jeg har fått med meg finnes ikke crafting? (lage armor/våpen/klær osv) Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Veldig vanskelig å si, økonomien endrer seg som i den virkelige verden, når folk får mer penger blir etterspurte ting dyrere og prisene går opp. (Dette skjer selvsagt ikke av seg selv, men av at players krever mer for hvert item) økonomien i spillet er omtrent ikke eksisterende. Det finnes ikke EN goldsink, og såvidt jeg har fått med meg finnes ikke crafting? (lage armor/våpen/klær osv) Vil regne med by-management og strategi delen av krig kommer til å koste penger både i upkeep og engangsutgifter. Ellers kan man jo krige i det uendelig uten en klar finansiel taper. I Eve er guilden som regel i store problemer (les: surrender og disband) om den ikke har økonomi og mannkraft til å holde herredømme over stedene en eier. Gikk det ikke an å trene NPC hærer eller noe sånt om en bygde riktige bygninger, eller er det bare jeg som misforsto en e3 trailer jeg så? Synes å huske at i PvE vil AIen bosette seg i nærheten av deg, sakte bygge seg større og til slutt gjøre siege mot deg, og jeg regner med du kan drive å investere i noe slags forsvar i tilfellet det skjer mens medlemmene i guilden er offline. Endret 3. juni 2008 av Aran Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er crafting i spillet jo. Lenke til kommentar
Oeseth Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 noen som vet om directx 10 støtter age of conan? ble veldig usikker jeg nå, hørte litt her og der.. så blant annet denne artikkelen http://www.videogamer.com/news/19-05-2008-8332.html ... lurer på dette fordi jeg skal kjøpe ny pc med dette skjerkortet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348308&CKS=PCW Vil ikke dette funker for age of conan?:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå