kloningen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Etter Tortage er det helt fritt fram hvor du vil gå:] Du kan tilogmed svømme uberfort opp fossen. Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Etter Tortage er det helt fritt fram hvor du vil gå:] Hehe, flått! Hørtes bra ut noodle^^ Endret 2. juni 2008 av Ghost Flyer Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sounds like a plan numpher Nå, la oss avslutte dette ;p M'kai. Får bytte tilbake om 180 dager da ;bDumme system... Eventuelt sende en PM til en autoritær person i forum-hierarkiet Nah, ingen bryr seg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Etter Tortage er det helt fritt fram hvor du vil gå:] Hehe, flått! Hørtes bra ut noodle^^ Seff Noodle - Conqueror 43 Noodlesoup - Guardian 8 Noodleage - Ranger 9 (blir vel denne jeg kommer til å fortsette mest på fremover) Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Jeg liker at tråden nå handler om signaturen min, og dersom man ikke forstår at det er morsomt, SÅ ER DET IKKE MIN FEIL. Jeg har for øvrig spilt Age of Conan med Nintendo 64-grafikk i dag: Oppløsning på 1024x768 Shader Model 2.0 Shadows off Textures low/normal alt etter hva som er det minste High quality ground distance på 16 meter (minste) - ser helt vanvittig ut når verden deles opp i firkanter hvor teksturene er suppe og lyssetting ikke-eksisterende fram til du går på det View distance på rundt 100 meter Ingen partikler (det er faktisk klin umulig å se mesteparten av komboene, med unntak av bevegelsene) Hadde stødige 50 FPS, though. 8D Vet du hva ? Jeg ler så jeg gråter for faen. Særriøst. Made my day. Hahaha, ble ikke noe 1080ip på deg altså ? :!: Endret 2. juni 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hadde jeg hatt en TV med full HD så hadde PCen min lett kjørt det på High, fordi jeg vet hvordan disse tingene virker. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Skal vi si oss ferdige med OT nå? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hadde rota bort pre order keyen min. Sendte en mail til Elprice med hva som hadde skjedd, og der fikk jeg kvitteringen. Fikk beskjed om å sende den videre til Ubisoft og hadde egentlig ikke mye håp om å få respons. Men bare etter en time fikk jeg svar. Hey Sure, you can still get the mammoth. Please go to http://register.ageofconan.com and log into your account. The key is: xxxxxxxx This will upgrade the account, so you get the mammoth. Enjoy :-) BR Jesper Snakk om service. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Nei, adressen jeg fikk beskjed om å sende til var: [email protected] Dem jeg sendte til som svarte ovennevnte post. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hva skjer hvis man ikke er pålogget når det er din tur til å snakke med en GM? Må jeg starte helt bak i køen igjen, da eller? Lenke til kommentar
slavinat0r Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hva skjer hvis man ikke er pålogget når det er din tur til å snakke med en GM? Må jeg starte helt bak i køen igjen, da eller? de deleter petitionen din ja. Bra kundeservice mao! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Selv haner dreper hverandre i Age of Conan... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 de deleter petitionen din ja. Bra kundeservice mao! Så hvis man ligger i kø nummer 200, og det er kveld, så går jeg å legger meg. Og på den tiden jeg sover, og har min tur, så sletter de den? Jævlig bra. Må da sitte forran PC-en hele dagen for å være sikker på å få plass. Morsomt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Gank! Burde vært lvl 1 mot lvl 1, og vinneren burde dinget Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) de deleter petitionen din ja. Bra kundeservice mao! Så hvis man ligger i kø nummer 200, og det er kveld, så går jeg å legger meg. Og på den tiden jeg sover, og har min tur, så sletter de den? Jævlig bra. Må da sitte forran PC-en hele dagen for å være sikker på å få plass. Morsomt. Yupp. Det er ikke så enkelt å legge deg på liste blant 1000 andre som ikke pålogget. Så dagen etterpå må de bare vente på dere skal logge på fordi de vet at de må prioritere dere forann alle andre som har allerede stack på 3245 den dagen. Så derfor blir dere skyvd bort ellers ville man ikke vært stand til å hjelpe like mange. Så det funcom må gjøre er å ansette flere GM's fordi det er ikke mulig å hjelpe alle nå. Gank! Burde vært lvl 1 mot lvl 1, og vinneren burde dinget Er ikke gank så lenge det ikke består av mange andre eller det består av enn som er mye sterkere en deg. Gank betyr mer at du er dømt til å dø uansett hva. Eller er det vanlig PvP. Endret 2. juni 2008 av Lubben Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hva faen?! Var nummer 14 i petition køen, og nå står det bare: : You do not currently have a petition in the queue. Fy faen. Det var jo så utrolig morsomt. Endret 2. juni 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Gank! Burde vært lvl 1 mot lvl 1, og vinneren burde dinget Er ikke gank så lenge det ikke består av mange andre eller det består av enn som er mye sterkere en deg. Gank betyr mer at du er dømt til å dø uansett hva. Eller er det vanlig PvP. X <----- Joke O <----- You Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Var denne tråden nettopp stengt i noen sekunder? Lenke til kommentar
GhsotFace Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Var denne tråden nettopp stengt i noen sekunder? Synes jeg så en lås på tråden, ja. Men blei vist hurtig fjernet. Endret 2. juni 2008 av GhsotFace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå