CombatPsycho Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Han trodde mer eller mindre at siden han hadde full hd, kunne han kjøres crysis på very high. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vel, the fact at 1080ip ikke finnes, så bør det også nevnes ! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Den la jeg ikke merke til ^^ Men sant. Er vel enten 1080i eller 1080p. Kan hende jeg er helt på styr Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er vel gjerne sånn ja ! Er vel 1080i som er fullhd? Hm. Er ikke helt sikker på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er vel gjerne sånn ja !Er vel 1080i som er fullhd? Hm. Er ikke helt sikker på den 1080p er full hd. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg dreper meg selv når jeg skal reise "res at Falls 1400 meter" Mye løping spart. Debuffen en minimal, og bugger og forsvinner hele tiden. Sånn barber opplegg er kjedelige saker, 1-2 combos har en liten blåfarge på bakken uten om det er alt kjedelig og er bare slåing med sverdene Flatt________ Andre klasser skaper ild og slenger slanger rundt seg, knuser bakken og får løvet til å virvle runt partyet og stilige buffgrafikk. Blir nok en caster på meg Her er barberklassen og casterklassen Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er vel gjerne sånn ja !Er vel 1080i som er fullhd? Hm. Er ikke helt sikker på den 1080p er full hd. Takker Var faktisk det jeg egentlig skulle skrive >_> Oh well ! WAR: Det sier seg selv at castere er kulere. Selv er jeg ranger. Er ikke mye fancy der ! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vell, ikke velg Priest of Mitra hvis du vil ha det spennende War. PoM er utrolig kjedelig for øyeblikket (level 43). Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 For å være ærlig. Det aller meste er vist det. Hvilken server er du på ? Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fikk litt inntrykk at AoC har tunnelbaserte maps/instance Stemmer det eller? Er ennå bare i Tortage. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Næmmen, bytta nick du nå? Må bare si jeg likte det gamle bedre. Får bytte tilbake om 180 dager da ;b Dumme system... Det fyren sa var bare så feil som det gikk ant å få det. Jeg gidder ikke sitte meg ned her å forklare verken HD eller snakke om Crysis. Du kunne vel strengt talt bare sagt det... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvada. At fyren tok feil? Er vel strengt tatt ikke artig hvis man ikke skjønner den av seg selv anyway. Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Tunellbaserte ? >_> Ja, at du må gå etter veier/stier og sånt, (Skoger, fjell og stein hindrer deg i å gå andre steder.) Fikk bare litt inntrykk av det. ikke at jeg tror det er sånn men.. EDIT: Nesten som i Fable: The Lost Chapters, ikke like drastisk. Endret 2. juni 2008 av Ghost Flyer Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Får bytte tilbake om 180 dager da ;bDumme system... Eventuelt sende en PM til en autoritær person i forum-hierarkiet Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Der er vel strengt tatt liitt sånn. Er alt for mye "vegger" her og der.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvada. At fyren tok feil?Er vel strengt tatt ikke artig hvis man ikke skjønner den av seg selv anyway. Nei, men da slipper jeg å gå å tenke på det. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sounds like a plan numpher Nå, la oss avslutte dette ;p Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg liker at tråden nå handler om signaturen min, og dersom man ikke forstår at det er morsomt, SÅ ER DET IKKE MIN FEIL. Jeg har for øvrig spilt Age of Conan med Nintendo 64-grafikk i dag: Oppløsning på 1024x768 Shader Model 2.0 Shadows off Textures low/normal alt etter hva som er det minste High quality ground distance på 16 meter (minste) - ser helt vanvittig ut når verden deles opp i firkanter hvor teksturene er suppe og lyssetting ikke-eksisterende fram til du går på det View distance på rundt 100 meter Ingen partikler (det er faktisk klin umulig å se mesteparten av komboene, med unntak av bevegelsene) Hadde stødige 50 FPS, though. 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå