Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli småirritiret her. Jeg har en passelig kraftrigg av en pc, og kjørte spillet før på full pinne, uten nevneverdige problemer. Nå får jeg derimot 2fps på det verste, og 6-7 til vanlig. Tilogmed på low har jeg sinnsykt lav fps i forhold til det man skulle tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånn er det med alle spill jeg har spilt, selvom jeg er enig med deg så er det også mye jeg ikke har behov for å lese i en patchnote, hvis de har fiksa en stein som det ikke gikk ann å hoppe opp på så trenger jeg ikke vite det, men så klart at de har lagt til cooldown på en spell kan være greit å få med :p

Det beste hadde vært om de laget to patchnotes, en full og en "directors cut" :p

Tja, Blizzard gjorde noen stealth-forandringer de også, men i motsetning til Funcom, dokumenterte de nesten alt. Funcom lar være å dokumentere nesten alt.

Når man f.eks. forandrer ting som at man ikke kan skifte instance uten å være i nærheten av et spawn point, så er det vel normalt å opplyse om det i update notes?

Hvis det er sånn at de er redde for å bruke for mye plass, så ville jeg tro det var naturlig å la sånne ting gå foran opplysninger om at stedssansen til demo/necro pets ikke lenger er like fraværende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...