frostbitten Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Nå begynner jeg å bli småirritiret her. Jeg har en passelig kraftrigg av en pc, og kjørte spillet før på full pinne, uten nevneverdige problemer. Nå får jeg derimot 2fps på det verste, og 6-7 til vanlig. Tilogmed på low har jeg sinnsykt lav fps i forhold til det man skulle tro. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sånn er det med alle spill jeg har spilt, selvom jeg er enig med deg så er det også mye jeg ikke har behov for å lese i en patchnote, hvis de har fiksa en stein som det ikke gikk ann å hoppe opp på så trenger jeg ikke vite det, men så klart at de har lagt til cooldown på en spell kan være greit å få med Det beste hadde vært om de laget to patchnotes, en full og en "directors cut" Tja, Blizzard gjorde noen stealth-forandringer de også, men i motsetning til Funcom, dokumenterte de nesten alt. Funcom lar være å dokumentere nesten alt. Når man f.eks. forandrer ting som at man ikke kan skifte instance uten å være i nærheten av et spawn point, så er det vel normalt å opplyse om det i update notes? Hvis det er sånn at de er redde for å bruke for mye plass, så ville jeg tro det var naturlig å la sånne ting gå foran opplysninger om at stedssansen til demo/necro pets ikke lenger er like fraværende. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det med å må være nær resspoint for å bytte instance var bare teit. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hehe, de synes vel det var en "exploit" å ha det som mini-path of asura Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 det er da akkurat det samme som å drepe deg selv ! Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg dreper meg selv når jeg skal reise "res at Falls 1400 meter" Mye løping spart. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Men da får du debuff, om ikke en annen spiller dreper deg. Men igjen da får du PvP-death. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Debuffen gjør omtrent ingenting. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det nekter jeg ikke for, men det er like mye en debuff. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det nekter jeg ikke for, men det er like mye en debuff. Det er jo fullstendig irrelevant når ingen merker noe forskjell på med og uten den. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Den nye Dance-abilityen er jo helt genial. Digger de forskjellige movesene conqueror-fyren min får til når jeg trykker de forskjellige angreps-komboene (eller dansekomboene om man vil). Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ingen måte å få fjernet Crafting professions på? Kan en GM fjerne det? Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Men hey, vi har dansing. Hva er morsomt med signaturen din ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 You don't get it ? Hvorfor tror du jeg spør? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Næmmen, bytta nick du nå? Må bare si jeg likte det gamle bedre. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) NVM >_> Endret 2. juni 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 You don't get it ? Hvorfor tror du jeg spør? Det fyren sa var bare så feil som det gikk ant å få det. Jeg gidder ikke sitte meg ned her å forklare verken HD eller snakke om Crysis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå