Skogslik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 ``Barbarian *Finishing Blow damage boost should only affect the first hit after the charge. *Thirst for Blood should correctly trigger it's stacking damage bonuses for you and your team`` er disse to positive? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 øverste nei (ikke så gale*) nederste ja Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Alt som vender mot mer balansert og riktig skills er bare positivt imo. Selv venter jeg på at klassen min får en ganske kraftig nerf. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sitter å venter på at ranger skal bli rompekjørt. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Lurer på på jeg skal kjøpe age of conan , men skulle gjerne ha prøvd det først. Det er ikke noen snille der ute som har lyst til og donere en trial til meg? Hvordan er stabiliteten på serverne nå? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har aldri sett en så glatt og god launch for ett mmorpg. Alt fungerer i grunn sånn som det skal. Eneste er at jeg har hatt noen problemer i det siste er at spillet krasjer noen ganger. Løp og kjøp Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 eneste her er at mobs bugger seg litt av og til, men det fikses i denne patchen står det men ja, spillet er sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Wumpus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er ikke noen snille der ute som har lyst til og donere en trial til meg? Buddy-kodene er ikke tilgjengelige enda. Du må nok smøre deg med litt tolmodighet Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Spillet har krasjet et par ganger hos meg også. Satser på på at det blir fikset. Endelig er morroa over for rangers Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg får ikke patcha, er jeg den eneste som har det problemet? Det er tydligvis en ny patch eller noe. Står bare : "Downloading Patch Information" Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg får ikke patcha, er jeg den eneste som har det problemet? Det er tydligvis en ny patch eller noe. Står bare : "Downloading Patch Information" Serverne er ikke oppe Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg som sitter på skola...................... Lenke til kommentar
T homas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er ikke noen snille der ute som har lyst til og donere en trial til meg? Buddy-kodene er ikke tilgjengelige enda. Du må nok smøre deg med litt tolmodighet Når kommer sånt ut da? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Når de har fått skikkelig kontroll over serverne. Kanskje utvidet dem o.l. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jævli irriterende me det passord opplegget.. Nå funker det ikke lengre igjen. Veit at jeg har rett passord, men like vell står det at det er feil Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vi burde vel levle opp altene våres nå før nerfer. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er forsåvidt sant det. Synd jeg ikke har noen alt enda! Vurderer å få opp en tempest of set etterhvert Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tipper det blir enn demo på meg. Spiller ranger nå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hvor er det bra og queste i lvl 33? er så og si ferdig i Concald Valley, eller va det heter. Wildlands og. er det flere zoner eg kan queste i opp till lvl 40? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå