head_hunter Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg trenger sterkt hjelp til å velge class enda. xP Har fortsatt ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal spille, men jeg føler at jeg har litt lyst til å spille en meele class, dvs. rogue eller soldier. Av personlige erfaringer har jeg funent ut at jeg liker å være en class som tar mye liv ;P Men det er ikke dumt å tåle mye heller. Har sett litt på conqueror, assassin og barbarian. Muligheten er også oppe for ranger, men syns det ser litt ensidig ut:S Noen der ute som har lyst til å dele noen gode råd? Takk for alle eventuelle svar! Jeg har samme problemet som deg. Tror jeg skal vere ranger. Jeg har nå kjøpt en måned med visa, og lurer på en ting: Viss jeg avbestiller før de 30 dagene er ferdig kan jeg ikke spille de resterende dagende da eller kan jeg det. Takk for svar Endret 1. juni 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg er Conqueror lvl 43, helt rå ^^ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 har du mammuth eller rihno? skulle gjerne ligt å sett noen bilder. Lenke til kommentar
jezper Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg trenger sterkt hjelp til å velge class enda. xP Har fortsatt ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal spille, men jeg føler at jeg har litt lyst til å spille en meele class, dvs. rogue eller soldier. Av personlige erfaringer har jeg funent ut at jeg liker å være en class som tar mye liv ;P Men det er ikke dumt å tåle mye heller. Har sett litt på conqueror, assassin og barbarian. Muligheten er også oppe for ranger, men syns det ser litt ensidig ut:S Noen der ute som har lyst til å dele noen gode råd? Takk for alle eventuelle svar! Skal bare føye til at jeg har vurdert Dark Templar også! Så hvis noen her har erfaringer hadde det vært flott om de ville dele dem med meg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 har du mammuth eller rihno? skulle gjerne ligt å sett noen bilder. Mamutt :] Ganske ubrukelig, men rått. Har postet disse bildene før, men her kommer de igjen ^^ Uten Bloom effekt: Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 gjør ikke bloom effect mer enn at skyende blir hvite? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Bloom gir noe oversaturerte kontraster. Det er fake-HDR, og det er ikke stilig nok til å rettferdigjøre det heller store fps-tapet. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Bloom gir noe oversaturerte kontraster. Det er fake-HDR, og det er ikke stilig nok til å rettferdigjøre det heller store fps-tapet. Han har nesten samme fps på begge bildene og bloom ser bare stygt ut spør du meg. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Bloom gir noe oversaturerte kontraster. Det er fake-HDR, og det er ikke stilig nok til å rettferdigjøre det heller store fps-tapet. Han har nesten samme fps på begge bildene og bloom ser bare stygt ut spør du meg. Ja, men hadde bildet vært tatt i et litt mer populert/detaljert område hadde nok det vært en differanse på rundt 10-15 bildet i sekundet. Slik er det ihvertfal hos meg. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) jeg kan ikke logge in får denne feilen HJELP! Endret 1. juni 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 99,5% sjangse for det ja. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) feil passord? nei det er riktig det er jeg sikker på Edit: prøver en gang til Endret 1. juni 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 feil passord? nei det er riktig det er jeg sikker på Edit: prøver en gang til Tar litt tid fra du registrerte kontoen, bare vent litt og prøv igjen så funker det. Lenke til kommentar
Royberget23 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 har du mammuth eller rihno? skulle gjerne ligt å sett noen bilder. Mamutt :] Ganske ubrukelig, men rått. Har postet disse bildene før, men her kommer de igjen ^^ Hvor i all verden fikk du tak i den hjelmen der ? ;OO Er lvl 42 Conqueror, har jeg ennå noen lvls til for å få tak i? Isåfall hvor er det/hva heter questet? ;O Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Du virket så veldig sjokkert^^ ";OO ;O ;O" Finnes da greengear med fet utseende også ^^ Endret 1. juni 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Gaaaah! Er så "digg" å spille AoC med høy mS. Får jo ikke tatt 1hp av motstanderen før jeg ligger flat jo! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har lyst til å spille en klasse som ikke så mange spiller, men helst ikke en clothie, en healer eller en tank. Hva skal jeg spille? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tempest of set var litt morsom, dog i starten har den ingen gode healing kunnskaper Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er nok clothies som blir minst spilt^^ Er få av HoX ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå