Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Jeg trenger sterkt hjelp til å velge class enda. xP Har fortsatt ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal spille, men jeg føler at jeg har litt lyst til å spille en meele class, dvs. rogue eller soldier.

Av personlige erfaringer har jeg funent ut at jeg liker å være en class som tar mye liv ;P Men det er ikke dumt å tåle mye heller. Har sett litt på conqueror, assassin og barbarian. Muligheten er også oppe for ranger, men syns det ser litt ensidig ut:S

Noen der ute som har lyst til å dele noen gode råd? :innocent:

Takk for alle eventuelle svar! :thumbup:

Jeg har samme problemet som deg. Tror jeg skal vere ranger.

Jeg har nå kjøpt en måned med visa, og lurer på en ting: Viss jeg avbestiller før de 30 dagene er ferdig kan jeg ikke spille de resterende dagende da eller kan jeg det.

Takk for svar :thumbup:

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger sterkt hjelp til å velge class enda. xP Har fortsatt ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal spille, men jeg føler at jeg har litt lyst til å spille en meele class, dvs. rogue eller soldier.

Av personlige erfaringer har jeg funent ut at jeg liker å være en class som tar mye liv ;P Men det er ikke dumt å tåle mye heller. Har sett litt på conqueror, assassin og barbarian. Muligheten er også oppe for ranger, men syns det ser litt ensidig ut:S

Noen der ute som har lyst til å dele noen gode råd? :innocent:

Takk for alle eventuelle svar! :thumbup:

Skal bare føye til at jeg har vurdert Dark Templar også! Så hvis noen her har erfaringer hadde det vært flott om de ville dele dem med meg :D

Lenke til kommentar
Bloom gir noe oversaturerte kontraster. Det er fake-HDR, og det er ikke stilig nok til å rettferdigjøre det heller store fps-tapet.

Han har nesten samme fps på begge bildene og bloom ser bare stygt ut spør du meg.

Ja, men hadde bildet vært tatt i et litt mer populert/detaljert område hadde nok det vært en differanse på rundt 10-15 bildet i sekundet. Slik er det ihvertfal hos meg.

Lenke til kommentar
har du mammuth eller rihno? skulle gjerne ligt å sett noen bilder.

Mamutt :] Ganske ubrukelig, men rått.

Har postet disse bildene før, men her kommer de igjen ^^

Noodle_picture025.png

Hvor i all verden fikk du tak i den hjelmen der ? ;OO Er lvl 42 Conqueror, har jeg ennå noen lvls til for å få tak i? Isåfall hvor er det/hva heter questet? ;O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...