Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

hmm, spiller på PvE Bori, aldri opplevd noe sånnt, alle hjelper værandre, var en dude rett foran meg og en kompis som tok bossen, så sa han sry at han ikke så oss. Så joina han gruppa vår og venta på at han skulle spawne, dette har jeg opplevd flere ganger. Så :thumbup::thumbs: for alle som spiller på PvE Bori

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm, spiller på PvE Bori, aldri opplevd noe sånnt, alle hjelper værandre, var en dude rett foran meg og en kompis som tok bossen, så sa han sry at han ikke så oss. Så joina han gruppa vår og venta på at han skulle spawne, dette har jeg opplevd flere ganger. Så :thumbup::thumbs: for alle som spiller på PvE Bori

Det høres ut som en server for meg.

Lenke til kommentar
Du kan ikke skjekke.

Anyway. Ja er enig i det med at folk overser en.

du er i den du ikke ser navnet på. det er en 3-4 instancer. Du ser navnet på alle du ikke er i. Uansett kan gruppelederen summone alle til riktig instance ved høyreklikke på navnet i gruppelista, og trykke på summon to instance.

Lenke til kommentar

I know christeven.

Og nei, det er ikke 3-4 instancer, har selv sett bortimot 10-12. Og hvem går rundt å husker navnet på alle instancene ?

Dessuten. De som er i gruppa, kan bytte til instancen det står ei stjerne ved, altså, den grupperlederen er i.

Lenke til kommentar

Hehe... Har lest en del threads av folk som ikke liker aoc.. er så latterlig å se folk klikke på spillet og si det er ubalansert og fullt av bugs.. Det er liksom en uke gammelt, og så forventer de at det skal være helt polert. Tror mange har fått det for seg at det her er wow med bedre grafikk. lol

Lenke til kommentar

Faen! Føler AoC har blitt frustrerende. Er lvl 54 og er så og si stuck her. Ingen quester igjen og The Main System / The Cistern er bare tull. Hvorfor i helvette har de ikke gjort den instanced!? Var i en gruppe i går og vi holdte på i kanskje 1.5 time og kom oss 100 meter inn i instancen. Med 10 andre grupper som er etter samme boss som deg, blir det mye boss camping og siden mobsene har en spawn-tid på ca. 2 minutter, blir det vanskelig å holde seg i live.

:wallbash:

Lenke til kommentar

Gi det litt tid kjære deg.

Skriv enn post på forumet, nevn at det er for lite quests fra lvl X til lvl Y. Se som du får noen respons. Kanskje vi ser noen flere quests om ikke så alt for lenge : )

Hadde vært artig om Funcom hadde lagt inn en "liten" skrøne i spillet:

Hvis du hatte satt alle grafiske innstillinger så hadde du sett masse blå alver osv :]

PLIS D:

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Det er dessverre bare å grinde i Eigloptian Mountains.

Om det er stor rift over Vanirs i øst, kan du gå inn i Cannibal cave som er bound til deg. Husk å plukke opp kill quests til alt du tar livet av ute. Når du er 58, gå til Vanirs i vest om du føler Cannibal Cave ikke gir nok XP. Når du er 60, dra til Thunder Ridge. Her får du quests nok til 62. Gå så enten direkte til Aztel's Approach, eller grind ti 65-66 som jeg gjorde. Fant Aztel's Approch lettere å gjennomføre da. Grind så til 70, dra til Kesata (evt grind mer i AA) og grind til 80. Gratulerer! Grind så Frozen Throne alene for gear, og vent på mer content.

Lenke til kommentar
Merker at det begynner å bli litt kjipt at det ikke er stemmer på quest givers. De er bare stille :S

patch pls

Tror nok stemmer på alle npc'er med quest hadde sprengt budsjettet ganske godt.. Syns det er bra av Funcom å legge til stemmer på de i Tortage, noe en ikke kunne forvente!

Lenke til kommentar
Merker at det begynner å bli litt kjipt at det ikke er stemmer på quest givers. De er bare stille :S

patch pls

Tror nok stemmer på alle npc'er med quest hadde sprengt budsjettet ganske godt.. Syns det er bra av Funcom å legge til stemmer på de i Tortage, noe en ikke kunne forvente!

Ja, men da burde de fjernet følelseslyder på npc'ene når du snakker med dem. Litt morro/teit at de brøler, lager go'lyder osv når du snakker med dem :p

Lenke til kommentar

IT IS ON!

Jeg har greid å mast meg til å få kjøpt en måned på visa kortet til min bror så om noen min skal jeg joine PvE Bori

Edit: er det noen tråder for PvE Bori serveren for eksempel venne tråd eller guild tråd

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

Jeg trenger sterkt hjelp til å velge class enda. xP Har fortsatt ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal spille, men jeg føler at jeg har litt lyst til å spille en meele class, dvs. rogue eller soldier.

Av personlige erfaringer har jeg funent ut at jeg liker å være en class som tar mye liv ;P Men det er ikke dumt å tåle mye heller. Har sett litt på conqueror, assassin og barbarian. Muligheten er også oppe for ranger, men syns det ser litt ensidig ut:S

Noen der ute som har lyst til å dele noen gode råd? :innocent:

Takk for alle eventuelle svar! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...