War Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sikker på at du ikke har flere ranks ute? er 29 og har 7 knapper får man 50 knapper til de neste levelene? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sikker på at du ikke har flere ranks ute? er 29 og har 7 knapperfår man 50 knapper til de neste levelene? Kommer veldig ann på klassen man spiller. Er man bearshaman så har man så utrolig mye komboer/spells, men mange av dem er visstnok ubrukelige Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 noen som vet hvordan jeg skal få flere action bars? er helt fult for meg. har de 2 ekstra Fra HUD options. men trenger mere. og ville gjerne lagt inn hotkeys eller hva det heter.Foreksempel slik att jeg kan trykke på bokstaver for å gjøre spells ikke bare tall. har hørt om flere som har fått til det. har aldri vært noen UI ekspert:P Man kan dra i den ene enden av begge actionbarene så de blir lengre. Har du prøvd det? Lenke til kommentar
Valandil Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 noen som vet hvordan jeg skal få flere action bars? er helt fult for meg. har de 2 ekstra Fra HUD options. men trenger mere. og ville gjerne lagt inn hotkeys eller hva det heter.Foreksempel slik att jeg kan trykke på bokstaver for å gjøre spells ikke bare tall. har hørt om flere som har fått til det. har aldri vært noen UI ekspert:P http://www.werik.com/ http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=23081 Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvilken server spiller dere på? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Spiller på Crom PVE. Heter Noodle 8D Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvor ser man ranskene? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Spiller på Ahriman. Ikke alt for mange på serveren.. Liker det ganske da det ofte blir rolig og relativt god stemning spillere imellom.. har enda ikke møtt på noen norske.. men har vel ikke lett heller Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Spiller på Ahriman. Ikke alt for mange på serveren.. Liker det ganske da det ofte blir rolig og relativt god stemning spillere imellom.. har enda ikke møtt på noen norske.. men har vel ikke lett heller Gjør jeg også Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hvordan kan jeg kontakte funcom egentlig? Har ikke fått logget inn på over 24 timer. Endret 1. juni 2008 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvordan kan jeg kontakte funcom egentlig? Har ikke fått logget inn på over 24 timer. Kan være at du ikke har kjøpt spillet, men bare pre-order. Må selv ut nå og kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Wumpus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 [email protected] evt andre adresser du finner på ageofconan.com... ? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvordan kan jeg kontakte funcom egentlig? Har ikke fått logget inn på over 24 timer. Kan være at du ikke har kjøpt spillet, men bare pre-order. Må selv ut nå og kjøpe spillet. Har selvsagt tastet inn koden til spillet, hade ikke early access. Virket jo perfekt på fredag, men i dag og i går har det bestemt seg for å ikke kunne logge inn. Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvordan kan jeg kontakte funcom egentlig? Har ikke fått logget inn på over 24 timer. Kan være at du ikke har kjøpt spillet, men bare pre-order. Må selv ut nå og kjøpe spillet. Har selvsagt tastet inn koden til spillet, hade ikke early access. Virket jo perfekt på fredag, men i dag og i går har det bestemt seg for å ikke kunne logge inn. Er det ikke noe support-telefon du kan ringe heller... I morgen da, siden det er søndag idag. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) En ting som forundrer meg er andre spilleres modenhet/holdning eller hva man skal kalle det. I andre mmo er det vanlig å svare når forlk spør om ting direkte og om man ikke vil gruppe opp så sier man nei osv. I conan har jeg 99% bare møtt folk som overser en og ikke svarer. Eksempel. Jeg dreper alle trach og når jeg har kommet til bossen som jeg ikke klarer alene så kommer det en som er 5 lvl høyere en meg og jeg søpr om vi skal gruppe for å ta bossen. Så går han bort og dreper bossen alene og stikker vidre uten ett ord. Har da spurt høffelig i /say og i /tell. Skjønner dem ikke noe av brukergrensesnittet eller er dem tilbakestående? Kanskje bare unge og umodene. Og hvordan sjekker man hvilken instanse man selv er i? før man er i en gruppe? Endret 1. juni 2008 av War Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du kan ikke skjekke. Anyway. Ja er enig i det med at folk overser en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå