Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Det er en av de få tingene man kan bytte på i SimpleConfig programmet. Å starte programmet i fullscreen har vært problematisk for mange tidligere. Så siden du allerede har skrudd av fullscreen, må jo det motsatte være tilfellet her.

Som høres veldig tvilsomt ut, men prøv å starte i fullscreen. Det kan funke. Har du prøvd andre spill? Er jo også mulig at noe har skjedd med skjermkortet ditt. Fordi det virker enda mer merkelig at shaderen skal være så avgjørende for å komme inn i spillets åpningsmeny.

Å eksperimentere litt med forskjellige oppløsninger er også vært et forsøk.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en av de få tingene man kan bytte på i SimpleConfig programmet. Å starte programmet i fullscreen har vært problematisk for mange tidligere. Så siden du allerede har skrudd av fullscreen, må jo det motsatte være tilfellet her.

Som høres veldig tvilsomt ut, men prøv å starte i fullscreen. Det kan funke. Har du prøvd andre spill? Er jo også mulig at noe har skjedd med skjermkortet ditt. Fordi det virker enda mer merkelig at shaderen skal være så avgjørende for å komme inn i spillets åpningsmeny.

Å eksperimentere litt med forskjellige oppløsninger er også vært et forsøk.

Har spilt andre spill. Hmm. Var inngame når jeg skifta fra 3 til 2, og da blei det som sagt svart. Ja, er rart det skal bli sånn på grunn av det. Får ikke testa med fullskjerm dessverre, siden jeg alt har sletta det :whistle:

Edit: har prøvd med andre oppløsninger

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål! er det noen kommando for å invite folk til guild. En venn greide å leave, men når jeg skal invite han er "invite to guild" svart. Er war chief så skulle vel ikke være et problem. Er det en kommando som kanskje funker?

Lenke til kommentar
Jeg har installert AoC på D:, men den har bare 100 mb igjen. Går det an å få alle patchene til spillet nedlastet til C:, men selve spillet på D:?
Flytt heller andre ting over til C:stasjonen da

Men jeg har bare AoC på den. Den er bare litt under 30 gb stor... :cry: Men jeg får snart en 1 tb, så det er ikke så farlig

Lenke til kommentar

noen som vet hvordan jeg skal få flere action bars? er helt fult for meg. har de 2 ekstra Fra HUD options. men trenger mere. og ville gjerne lagt inn hotkeys eller hva det heter.

Foreksempel slik att jeg kan trykke på bokstaver for å gjøre spells ikke bare tall.

har hørt om flere som har fått til det. har aldri vært noen UI ekspert:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...