Snorre Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Har til nå fått inn fire PM om kappen. Siste frist setter jeg til i kveld en gang. Etter det velger jeg ut personen med den begrunnelsen som er best, mest gjennomført, morsomst og/eller mest roleplay-rettet (At begrunnelsen gis fra karakteren som skal bruke kappen, istedenfor forumbrukeren per say). De begrunnelsene jeg har fått inn til nå har holdt god kvalitet jevnt over. Så om noen virkelig har lyst på denne kappen, må de virkelig slå til jernhardt. Endret 31. mai 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Er det mulig å få testet spillet et par dager før man velger å kjøpe det bare for å se om man liker det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Nope... Simpelt.. Senere (eller nå, dunno) Kan folk som har kjøpt det. (ihvertfall forhåndsbestilt) gi et gjestepass så en venn eller sånt kan prøve det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 De som har kjøpt Collectors Edition får med gjeste-pass, men disse fungerer desverre ikke på det nåværende tidspunkt. Men når disse fungerer har man gode sjanser til å få prøvd spillet om man har en kamerat med CE. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 De som har kjøpt Collectors Edition får med gjeste-pass, men disse fungerer dessverre ikke på det nåværende tidspunkt. Men når disse fungerer har man gode sjanser til å få prøvd spillet om man har en kamerat med CE. Alle får guest pass Lenke til kommentar
jurg Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 De som har kjøpt Collectors Edition får med gjeste-pass, men disse fungerer dessverre ikke på det nåværende tidspunkt. Men når disse fungerer har man gode sjanser til å få prøvd spillet om man har en kamerat med CE. Alle får guest pass CE får fem, vanlig får ett. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 LvL 6 med min Bear Shaman Spillet lever så absolutt opp til forventningene. 40-50fps med mid-high innstillinger, er det bra eller dårlig for min HW? Greit å vite hvis jeg kanskje må laste ned drivere etc.. 4gb ram, 8800GT 512mb, 2.4Ghz Duel Intel, 7200rpm hdd, vista Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 LvL 6 med min Bear Shaman Spillet lever så absolutt opp til forventningene. 40-50fps med mid-high innstillinger, er det bra eller dårlig for min HW? Greit å vite hvis jeg kanskje må laste ned drivere etc.. 4gb ram, 8800GT 512mb, 2.4Ghz Duel Intel, 7200rpm hdd, vista Er vell akkurat så bra ytelse du kan forvente med din HW Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 LvL 6 med min Bear Shaman Spillet lever så absolutt opp til forventningene. 40-50fps med mid-high innstillinger, er det bra eller dårlig for min HW? Greit å vite hvis jeg kanskje må laste ned drivere etc.. 4gb ram, 8800GT 512mb, 2.4Ghz Duel Intel, 7200rpm hdd, vista Du har stjålet PCen min! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg har installert AoC på D:, men den har bare 100 mb igjen. Går det an å få alle patchene til spillet nedlastet til C:, men selve spillet på D:? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Flytt heller andre ting over til C:stasjonen da Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Faen! er det noen måte og få resatt grafikk instillingene? Jeg skulle bare prøve Shader model 2, for og sjekke forskjellen fra 2 til 3. Men, nå er skjermen min svart, og jeg får ikke gjort en dritt. Ja, jeg har også resatt spillet Fy F!...!!!!. åååh... Nå sletta jeg omtrent alt jeg fant av grafikk relaterte filer og møkk, så starta jeg spillet. Den oppdaterte og lasta ned alt jeg hadde sletta.. Fortsatt svart, så sletta jeg litt til. Fortsatt svart. Så sletta jeg enda litt til (ca 200mb med filer) så nå må jeg laste ned 15.2 gb.. Selv om jeg har gjennoppretta alt, pluss at det sikkert er svart når jeg har fått lasta ned alt igjen. ! Jeg har ikke hatt tid til og spille på 3 dager, så når jeg først SKAL spille, da fucker alt seg. På grunn av en liten grafikk forandring som jeg prøvde. Edit: jadda, bare 6 timer igjen! BUMP! Nå renner snart tålmodigheta mi ut. Har sitti og venta på at den skal laste ned 15.2gb i 7!! timer nå. Også funker det enda ikke... Hvordan i svarte skal jeg få satt den på Shader model 3 igjen?! Endret 31. mai 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Finn config filen elns og let etter noe med shader model oppi filen og sjekk hva den står på og vis den er på 2 (eller noe sånt) sett den på 3 og se hva som skjer. Endret 31. mai 2008 av PoG Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Finn config filen elns og let etter noe med shader model oppi filen og sjekk hva den står på og vis den er på 2 (eller noe sånt) sett den på 3 og se hva som skjer. Har leita og leita, finner ingen text dokument som har noe med instillinger og gjøre Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hei. Har sikkert nlitt spurt om før, men fant ikke noe; hvordan lager jeg forumkonto? Har lett inne på accounten min, men finner ikke:( Noen som kan gi meg en forklaring? Hadde jeg satt pris på! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Trur jeg sletter hele dritten jeg. Også Orker ikke prøve ut mer. Damn så kjedelig det er og ikke få spilt, når man sitter hjemme og kjeder seg uansett Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Når blir det svart? Når du starter programmet? Eller når du starter selve spillet/serveren? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) med en gang jeg starter programmet. Ser ikke reklamen eller noe, bare hører det. Og når jeg kommer til menyen blir skjermen delvis hvit, og delvis svart. Ser ikke noe tegn til skrift eller noe. Driver og instalerer det igjen nå. Suurt! Sånn her ser det ut, sånn ca:P Glømte og ta screen-shot før jeg sletta det så Endret 31. mai 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Du er ikke i fullscreen? nope Edit: ikke si at det hadde funka!? Endret 31. mai 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå