Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Har til nå fått inn fire PM om kappen. Siste frist setter jeg til i kveld en gang. Etter det velger jeg ut personen med den begrunnelsen som er best, mest gjennomført, morsomst og/eller mest roleplay-rettet (At begrunnelsen gis fra karakteren som skal bruke kappen, istedenfor forumbrukeren per say). De begrunnelsene jeg har fått inn til nå har holdt god kvalitet jevnt over. Så om noen virkelig har lyst på denne kappen, må de virkelig slå til jernhardt.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De som har kjøpt Collectors Edition får med gjeste-pass, men disse fungerer dessverre ikke på det nåværende tidspunkt. Men når disse fungerer har man gode sjanser til å få prøvd spillet om man har en kamerat med CE.

 

 

Alle får guest pass

 

CE får fem, vanlig får ett.

Lenke til kommentar
LvL 6 med min Bear Shaman :)

Spillet lever så absolutt opp til forventningene.

 

40-50fps med mid-high innstillinger, er det bra eller dårlig for min HW? Greit å vite hvis jeg kanskje må laste ned drivere etc..

 

4gb ram, 8800GT 512mb, 2.4Ghz Duel Intel, 7200rpm hdd, vista

Er vell akkurat så bra ytelse du kan forvente med din HW :)

Lenke til kommentar
Faen! er det noen måte og få resatt grafikk instillingene? Jeg skulle bare prøve Shader model 2, for og sjekke forskjellen fra 2 til 3. Men, nå er skjermen min svart, og jeg får ikke gjort en dritt. Ja, jeg har også resatt spillet :thumbdown:

Fy F!...!!!!. åååh... Nå sletta jeg omtrent alt jeg fant av grafikk relaterte filer og møkk, så starta jeg spillet. Den oppdaterte og lasta ned alt jeg hadde sletta.. Fortsatt svart, så sletta jeg litt til. Fortsatt svart.

 

Så sletta jeg enda litt til (ca 200mb med filer) så nå må jeg laste ned 15.2 gb.. Selv om jeg har gjennoppretta alt, pluss at det sikkert er svart når jeg har fått lasta ned alt igjen. ! Jeg har ikke hatt tid til og spille på 3 dager, så når jeg først SKAL spille, da fucker alt seg. På grunn av en liten grafikk forandring som jeg prøvde.

 

Edit: jadda, bare 6 timer igjen!

BUMP! Nå renner snart tålmodigheta mi ut. Har sitti og venta på at den skal laste ned 15.2gb i 7!! timer nå. Også funker det enda ikke... Hvordan i svarte skal jeg få satt den på Shader model 3 igjen?! :cry:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

med en gang jeg starter programmet. Ser ikke reklamen eller noe, bare hører det. Og når jeg kommer til menyen blir skjermen delvis hvit, og delvis svart. Ser ikke noe tegn til skrift eller noe. Driver og instalerer det igjen nå. Suurt! :dontgetit:

 

Sånn her ser det ut, sånn ca:P

Glømte og ta screen-shot før jeg sletta det så

post-113801-1212261404_thumb.jpg

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...