Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sliter med et quest i Wild lands of zelaca.

skal finne 3 ting i en liten landsby plass. er noen hus og slikt der.

har funnet kisten og lekekassen men ringen finner eg ingen plass :S

på de to første tingene var det kryss, enkle og finne men ikkj på ringen, er vises bare et område -.-

Lenke til kommentar
Er nå lvl 31 og jeg får ikke spilt lenger, får Out of Memory etter 5min online :/ Skjer jo hver gang jeg logger på -.-

 

 

Skjer med meg også. Satt ned Shader til 2.0. Skjer ihvertfall mer sjeldent nå....

 

Skjermen min er svart hver gang jeg logger på, men jeg bytter Shader Model fra hva som helst til hva som helst for å fikse det. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hva er swap file da ?

 

Skogslik, ringen dropper fra mobsa rundt der :)

 

Hvis du ikke vet hva det er, så har du neppe slått det av. Det er en fil i windows som minne blir skrevet til når ram er full. Det er en myte som går om at ytelse blir bedre hvis man slår den av, så mange får en fiks ide og gjør dette uten å vite konsekvensene.

Lenke til kommentar

Nei, nå må jeg gi opp. Noe er galt. Med en gang jeg entrer første byen i AoC så skjer ting. FPS faller ned til 2-5, teksturene blir byttet ut med en sjakktekstur (ofte), og etter noen minutt avsluttes spillet "uventet", eller med en feil fra graff. kortet, eller med at det står: "There is not enough space". Noe som er litt rart.

C) 12gig ledig.

D) 46gig ledig.

E) 40GiG ledig.

 

Greit nok at jeg bare har 1gb med minne i maskinen, men noe sier meg at det er ATI 8700 kortet mitt som er synderen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å forbedre ytelsen? Skal gå til innkjøp av mer minne snart, men er det bare det som er synderen her?

Lenke til kommentar
Faen! er det noen måte og få resatt grafikk instillingene? Jeg skulle bare prøve Shader model 2, for og sjekke forskjellen fra 2 til 3. Men, nå er skjermen min svart, og jeg får ikke gjort en dritt. Ja, jeg har også resatt spillet :thumbdown:

Fy F!...!!!!. åååh... Nå sletta jeg omtrent alt jeg fant av grafikk relaterte filer og møkk, så starta jeg spillet. Den oppdaterte og lasta ned alt jeg hadde sletta.. Fortsatt svart, så sletta jeg litt til. Fortsatt svart.

 

Så sletta jeg enda litt til (ca 200mb med filer) så nå må jeg laste ned 15.2 gb.. Selv om jeg har gjennoppretta alt, pluss at det sikkert er svart når jeg har fått lasta ned alt igjen. ! Jeg har ikke hatt tid til og spille på 3 dager, så når jeg først SKAL spille, da fucker alt seg. På grunn av en liten grafikk forandring som jeg prøvde.

 

Edit: jadda, bare 6 timer igjen!

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Noen som ikke har fått kode til denne famøse kappen som gir deg gratis alkohol i hele Hyboria? Meldte meg på dette AOC-communitiet da spillet virket interessant. Men jeg har verken tid eller PC til å spille det, dermed gir jeg bort en kode til kappen i gave til de som måtte ha lyst på den. Eneste kriteriet er at vedkommende ikke har fått denne koden fra før (via community eller Collectors Edition), og at vedkommende kommer til å spille spillet. Send PM med begrunnelse for hvorfor du fortjener koden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...