Orcuz Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det er ikke lagt inn i spillet ennå å kunne bruke kappen -_-Kommer sammen med pub pvp osv.. (Veit ikke når det kommer) Mamutten er sikkert ganske brukbar når du skal angripe en annen Guild By Tror du kan bruke den. Da du er inne i forskjellige tavern er det en del øltønner rundt om kring. Da jeg klikker på disse står det hvertfall at jeg må ha på meg drinking cape for å kunne drikke. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Du får plukket opp drikke, men kan ikke drikke den enda Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Er på et oppdrag hvor jeg skal redde en forgiftet unge fra en haug vakter ved ei havn. Klarer ikke drepe bossen på level 8. Jeg er level 7, hva er problemet? Og kan noen fortelle hvordan combo attacks virker? Skal jeg velge en compo og så velge retning, eller motsatt? Og skal ikke den level 80n i questet hjelpe meg? Hun står der bare.. :S Var også på det questet i går Jeg tror det funker med sweep skillset Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Noen som spiller på high som har lagt merke til realistiske små detaljer? Er bare lvl 27 men har sett dette: Lyden av elv/foss er større nermere vannet jeg kommer. Går jeg under vann forsvinner bruset av elven. Det hopper fisk opp av fossene, som laks gjør i virkeligheten Det er en tregrense som følger høyde over havet. Klatrer man høyere hører man mer vind og kommer man høyt fryser elva til is. Når man blir skutt med pil sitter pila i deg mens man løper unna. Det er forskjellige fugler i havner, fjell og skog. Det er elg i skogen Tråkker man på snø er det en annen lyd , kram snø. Ild høres virkelig ut som ild, mer bråk av et stort bål vs lite Man kan se veldig langt og landene har en solid dybde Fulle pirater pisser ut for brygga. Noen andre som har sett noe mere? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 i Old Tarantia så kan du se løpende unger, en hund som jager en katt osv, synes virkelig at de har lagt inn små bra detaljer lager lissom litt mere liv Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg vil ha vær i conan , regn og snø Lenke til kommentar
vgard Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Regner med vi får regn i en patch snart.. Hadde vært gøy det. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Jeg har da sett regn ? I wild lands. Vil det være enn dårlig ide å legge aoc inn på enn disk med 35 gb ledig ? D: Hvor mye har folket per dags dato i aoc mappa ? Endret 31. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Da kan vel ærligtalt 35gb leding på WD raptor disken min bli litt knapt.... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg har da sett regn ?I wild lands. Vil det være enn dårlig ide å legge aoc inn på enn disk med 35 gb ledig ? D: Hvor mye har folket per dags dato i aoc mappa ? I min Funcom mappe har jeg 25,2 GB Lenke til kommentar
vgard Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg har da sett regn ?I wild lands. Hehe, bare jeg som ikke har vært der enda da sikkert.. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Tror du må skru opp "Particle View Distance"(?) for å kunne se regn. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 En kamerat sa at det skulle komme en path på 4gb med stemmer til alle NPC'er, er det noe hold i dette? Eller er det tull? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Høres veldig urealistisk ut at noen har tid og ressurser til å dubbe alle samtalene i spillet. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg er i byen utenfor C village Hvordan kommer jeg meg til Wilds Lands? Vet bare hvor lvl 1-20 stedet er den første byen man kommer til og C vally landet. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 En kamerat sa at det skulle komme en path på 4gb med stemmer til alle NPC'er, er det noe hold i dette? Eller er det tull? Med tanke på hvor mye tekst som finnes i spillet i form av samtaler med NPC'er, så kan jeg aldri tenke meg at noe slikt kommer. Håper også at FC ikke kaster bort tid og ressurser på noe slikt... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Håper de IKKE, gjør det. Installerte nettop aoc på WD disken D: Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 I wow kunne man shift klicke en person i chaten, så det kom opp navn, class, race. Noen muligheter for det her? Og kan man på noen måte inspisere en annen spillere, så man f.eks ser alt gearet og våpnene dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå