Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke til den registreringen. Jeg har tenkt til å bruke Prepaid Card siden jeg bare har Visa Electron. Likevel må jeg krysse av på 1, 3 eller 6 måneder på "Subscription Type". Hvorfor det? Er ikke bare det for de som betaler med kort?

Lenke til kommentar
Jeg får ikke til den registreringen. Jeg har tenkt til å bruke Prepaid Card siden jeg bare har Visa Electron. Likevel må jeg krysse av på 1, 3 eller 6 måneder på "Subscription Type". Hvorfor det? Er ikke bare det for de som betaler med kort?

det er bare å krysse av for en av dem, så ikke ut til å ha noe å si.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Du kan vel velge noe som heter "prepaid" eller noe slikt, hvis jeg ikke tar feil? Har ikke testet selv, men leste bare på Age of Conan forumet.

Lenke til kommentar

Jeg valgte den som het prepaid. Likevel må jeg krysse av på antall måneder, men jeg stoler på djrabbit88 og bare krysser av. Tar 1 månede i tilfelle noe skulle gå galt. Om det skjer, kommer jeg på døra di, rabbit.

 

Edit: Jeg hørte rykter om en stor åpning i Holmenkollen. Har noen en link?

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte for en måneds tid siden. På mandag fikk jeg en telefon fra der jeg forhåndsbestilte, EB Games, om at jeg kunne hente koden. Denne koden trenger man om man skal registrere seg med en konto. Korriger meg om dette er feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...