Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

joda, men tenkte mest på om man gikk glipp av et sverd man kan bruke til lvl 30...gikk glipp av resten av destiny questene osv....jeg bryr meg ikke så mye om at jeg går glipp av litt smått med xp osv...

 

ENESTE jeg IKKE vil gå glipp av er å havne til sengs med en av russerhorene..hun der vi møtte i begynnelsen..men har enda ikke sett henne:( og nå er jeg lvl 17:(

 

Du går ikke glipp av noe spesielt utstyr. Forlate Tortage får du ikke lov til før du har fullført den siste destiny questen der allikevel, så det trenger du heller ikke bekymre deg over. Såvidt jeg vet ;)

 

Hun du redder ved level 1 tapper du jo blod fra allerede ved level 11-12?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
joda, men tenkte mest på om man gikk glipp av et sverd man kan bruke til lvl 30...gikk glipp av resten av destiny questene osv....jeg bryr meg ikke så mye om at jeg går glipp av litt smått med xp osv...

 

ENESTE jeg IKKE vil gå glipp av er å havne til sengs med en av russerhorene..hun der vi møtte i begynnelsen..men har enda ikke sett henne:( og nå er jeg lvl 17:(

 

Du går ikke glipp av noe spesielt utstyr. Forlate Tortage får du ikke lov til før du har fullført den siste destiny questen der allikevel, så det trenger du heller ikke bekymre deg over. Såvidt jeg vet ;)

 

Hun du redder ved level 1 tapper du jo blod fra allerede ved level 11-12?

 

HVAAAAAAAAAA??? NEEEI..ikke si jeg har gått glipp av henne:( men men....fortell meg hvor hun er..please!!!!

Lenke til kommentar
Er det bare å komme seg bort fra tortage-øyen så fort som mulig? dvs når man er lvl 19 osv?

Bli level 20 så du får med deg main questen på øya.

Den gir deg også en oppfølgnings quest som du kan ta på level 30.

Dem er i stor del med på å gi deg historien på hva som har skjedd med deg.

(Hvertfall greit å få med ved første karakter)

 

Hmm godt poeng egentlig! Oppfølgingsquest på lvl 30 høres forsåvidt viktig ut ja.

Lenke til kommentar
Hun er i Thirsty Dog Inn, men du kan ikke unngå å få den questen.

Eller kanskje? Jeg har ikke gjort Rogue-DQ ennå, bare Soldier og Mage. Kan hende destiny quest-linjen er litt annerledes for rogues.

 

heee? er hun? Ikke si det er hun som står med klær på til venste borte med trappen ved siden av baren?

 

EDIT: Og jeg er conq...og har ikek fått noe tømme blod quest

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Når du skal opp til vulkanen og bytte ut jomfrublod med horeblod. Kanskje du ikke har kommet så langt på night time quests (destiny quest)? Fordi du er nødt til å tappe blod fra henne for å komme videre :p

 

Og hun står nede i baren, rett ved trappen, hvis jeg ikke husker feil.

 

Hmm det kan være...jeg har kommet dertil at jeg har drept han sjefs-spionen eller leiemorderen til strom og snakket med valeria rett etter det..men det står jeg skal snakke med nadia etter det..og det har jeg ikke giddet enda hehe...ahh sikkert det som er problemet:) AHH når jeg komemr hjem fra jobb skal det bli horeblod på meg :thumbup: Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet når Juli utgaven av amerikanske PC Gamer kommer i bladhyllene på Narvesen? (de finnes allerede for salg i USA)

 

"NEW Sealed PC Gamer Age of Conan Magazine with in game item for Totem of Origins.

Totem of the Origins - This rare artifact allows the user magical transportation back to his or her home city. If you're a Stygian, using it will bring you back to Khemi; using it as a Cimmerian will bring you back to Conarch; and using it as an Aquilonian will bring you back to Tarantia."

Endret av Valandil
Lenke til kommentar
Er det noen som vet når Juli utgaven av amerikanske PC Gamer kommer i bladhyllene på Narvesen? (de finnes allerede for salg i USA)

 

"NEW Sealed PC Gamer Age of Conan Magazine with in game item for Totem of Origins.

Totem of the Origins - This rare artifact allows the user magical transportation back to his or her home city. If you're a Stygian, using it will bring you back to Khemi; using it as a Cimmerian will bring you back to Conarch; and using it as an Aquilonian will bring you back to Tarantia."

Path of Asura?

Lenke til kommentar
Path of Asura?

 

Ja, men Path of Asura can bare knyttes til et sted. Med Totem of Origins har man plutselig 2 steder man kan teleportere til, noe som kan kutte ned reisetiden kraftig. Akkurat nå quester jeg i Field of the Dead og har Path of Asura bundet der. Skal jeg foreksempel tilbake til Khemi for å fortsette Desiny quest, må jeg reise gjennom FotD -> Conall -> Conarch -> Tarantia - Khemi. Det tar sin tid. Istedenfor kunne jeg reist på 1 minutt frem og tilbake (loading). Det er riktignok en 24 hour cooldown, men likevel er totemet gull verdt etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...