Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Akkurat DET frustrerer meg noe så inn i hampen. Hvorfor kan ikke AoC ha en side som wow har thottbot osv?... Jeg vil vite alt om en ting før jeg kjøper den osv... jeg er ikke 15 år og jomfru og orker ikke finne ut av trivielle ting selv...

 

Noen mååå ta ansvar snart å legge ut bilder og stats etc...slik at oss casual players får det vi betaler for. For det er casuals som får verden til å gå rundt :thumbup:

1. Spillet har vært ute i 1 uke.

2. Hvis du savner dette så mye, så kan du ja bidra selv med å hjelpe til på aoc.wiki.com?

 

Nei nei :( Jeg har verken evner eller tid å gjøre noe slikt:( Jeg kan bidra med å svare på spørsmål her på forumet, men research måå noen andre ta seg av.

Her finner du mange lenker til ulike ting, blant annet en slik database som du etterlyser og sikkert nevnte wiki. Siden spillet er så ferskt og i det minste open beta så begrenset, så er det få sider som er på plass, og enda færre som har god informasjon enda. Last ned klient og hjelp til, eller hjelp til med å finne andre databaser og legg de til i tråden jeg lenket til.

 

Tusen takk min gode mann :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

What?

 

At jeg foreslår et nick til en character til en person som er over 18 år, forstår jeg deg rett?

 

Vel. Akhael, Seraphos, Reziel, Aerandina, Theropius er navn jeg har brukt i WoW og Age of Conan, hvertfall. Don`t you dare steal them!

 

Gjorde jeg det rett? :p

 

EDIT: Qbab; det er fransk, eller var det latin?

 

Stusset på dette jeg og, men min intellektuelle storebror kom og ødela moroa for meg.

 

:)

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Noen som har fått med seg oversettelses bugen til "priest of mitra"?

The priest can bla bla bla... they are... bla bla... and can heale en masse.

 

"Heale en masse" faktisk, skal tro hva engelskmennene sier til det. :wee:

 

Er det e'en på slutten av "Heal(e)" du mener? De skjønner nok hva det betyr :)

Lenke til kommentar

Jo var det jeg mente,

"Åh, se på han der som heter Dernel, dårlig nick han må være 10 år" det blir litt sånn syns jeg.

Og jeg kaller nesten alle characterne mine for Dernel,Nerdel,Lerned, Dnelre og andre, siden stokker du om bokstavene i dem får du, Erlend.

Desuten er jeg ikke god til og finne på navn

Lenke til kommentar

og jeg spør igjen...fordi jeg har glemt hva dere svarte når jeg spurte sist hehe...

 

Er det bare å komme seg bort fra tortage-øyen så fort som mulig? dvs når man er lvl 19 osv? Ikke vits å prøve å ta alle oppdragene? Jeg orker ikke å høre mer på dem russiske hore stemmene til dem som gir oss quester :p . Lurer på om gutta i funcom fikk "free" blowjobs mens dem stemmene ble spilt inn hihi :!:

 

Uansett...man går ikke glipp av noe om man bare haster med å komme videre fra øyen? Jeg har 7 oppdrag igjen på den white sand øyen, men jeg syntes det var dørgande kjedelig der så vil helst slippe å ta dem...

Lenke til kommentar
Ja jeg er udner 18 år, men kan ikke du foreslå et nick til en character som er over 18 år?

Vel, jeg er 26 og sitter å vurderer ting som Deadlydeadly, dakilla, sosueme, rockuarda og gokillalot... :p Er veldig inspirert av Noob Comic for tida og planlegger å si "rox" og "laff" ganske mye.

 

Jeg trur ikke du finner et navn som er hands-down, utvilsomt voksent, men skal du ha noe som ser nogenlunde "seriøst" ut så er det en god start å ungå X-er og Z-er og holde seg til maks 3-stavelses navn/ord. Trikset er at det skal være lett å skrive og å huske.

 

Unntaket er "Clint". Det er et karslig, barskt navn som du aldri kan slå feil med. Bare å takke Eastwood for det.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

joda, men tenkte mest på om man gikk glipp av et sverd man kan bruke til lvl 30...gikk glipp av resten av destiny questene osv....jeg bryr meg ikke så mye om at jeg går glipp av litt smått med xp osv...

 

ENESTE jeg IKKE vil gå glipp av er å havne til sengs med en av russerhorene..hun der vi møtte i begynnelsen..men har enda ikke sett henne:( og nå er jeg lvl 17:(

Lenke til kommentar

hadde vi vært veldig voksne og seriøse så hadde ikke vi spilt dataspill, så man kan kalle seg det man vil uten at det har noen videre betydning tror nå jeg:) Selv er jeg 34, men er sikkert mer umoden nå enn når jeg var 15-17 på en rekke områder. Men ikke pga uvitenhet (som dengang jeg var 15) men pga jeg nå vet hvordan man skal utnytte det :cool:

Lenke til kommentar
Er det bare å komme seg bort fra tortage-øyen så fort som mulig? dvs når man er lvl 19 osv?

Bli level 20 så du får med deg main questen på øya.

Den gir deg også en oppfølgnings quest som du kan ta på level 30.

Dem er i stor del med på å gi deg historien på hva som har skjedd med deg.

(Hvertfall greit å få med ved første karakter)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...