Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat DET frustrerer meg noe så inn i hampen. Hvorfor kan ikke AoC ha en side som wow har thottbot osv?... Jeg vil vite alt om en ting før jeg kjøper den osv... jeg er ikke 15 år og jomfru og orker ikke finne ut av trivielle ting selv...

 

Noen mååå ta ansvar snart å legge ut bilder og stats etc...slik at oss casual players får det vi betaler for. For det er casuals som får verden til å gå rundt :thumbup:

Lenke til kommentar
Akkurat DET frustrerer meg noe så inn i hampen. Hvorfor kan ikke AoC ha en side som wow har thottbot osv?... Jeg vil vite alt om en ting før jeg kjøper den osv... jeg er ikke 15 år og jomfru og orker ikke finne ut av trivielle ting selv...

 

Noen mååå ta ansvar snart å legge ut bilder og stats etc...slik at oss casual players får det vi betaler for. For det er casuals som får verden til å gå rundt :thumbup:

1. Spillet har vært ute i 1 uke.

2. Hvis du savner dette så mye, så kan du ja bidra selv med å hjelpe til på aoc.wiki.com?

Lenke til kommentar
Akkurat DET frustrerer meg noe så inn i hampen. Hvorfor kan ikke AoC ha en side som wow har thottbot osv?... Jeg vil vite alt om en ting før jeg kjøper den osv... jeg er ikke 15 år og jomfru og orker ikke finne ut av trivielle ting selv...

 

Noen mååå ta ansvar snart å legge ut bilder og stats etc...slik at oss casual players får det vi betaler for. For det er casuals som får verden til å gå rundt :thumbup:

1. Spillet har vært ute i 1 uke.

2. Hvis du savner dette så mye, så kan du ja bidra selv med å hjelpe til på aoc.wiki.com?

 

Nei nei :( Jeg har verken evner eller tid å gjøre noe slikt:( Jeg kan bidra med å svare på spørsmål her på forumet, men research måå noen andre ta seg av.

Lenke til kommentar

Til de som ikke kommer inn på forumet.

 

ATI9800, x800 and x850 series Issues

 

The above mentioned graphic cards only support Shader Model 2.0 and systems running the game on these cards with default settings might experience symptoms like flickering black screen and shaky rendering.

 

This issue can be fixed like this:

 

1) Start the game. When you hear the music starting, a prefs file has been written and you can edit it (in Notepad for example).

 

2) To find this, you must go to control panel->folder options->view->turn on see hidden files and folders.

 

3) It is found at the following location on your PC

VISTA: C:\Users\[user name]\AppData\Local\Funcom\Conan\Prefs\prefs_2.xml

XP: c:\documents and settings\[user name]\Local Settings\Application Data\Funcom\Prefs\prefs_2.xml

 

4) Edit the line called <Value name="RenderSetting_ShaderModel" value="1" />

 

5) It should read <Value name="RenderSetting_ShaderModel" value="0" />

 

6) Issue should be fixed then.

 

 

"Hva i helvete er du ? " merklig spøsmål ; . (hmm kan jo også oversettes til "where the fuck "are you - så genialt da gitt)

 

Skrev da ikke det i spillet det er en tankemåte er da mye høffligere i virkeligheten^^

Lenke til kommentar
Akkurat DET frustrerer meg noe så inn i hampen. Hvorfor kan ikke AoC ha en side som wow har thottbot osv?... Jeg vil vite alt om en ting før jeg kjøper den osv... jeg er ikke 15 år og jomfru og orker ikke finne ut av trivielle ting selv...

 

Noen mååå ta ansvar snart å legge ut bilder og stats etc...slik at oss casual players får det vi betaler for. For det er casuals som får verden til å gå rundt :thumbup:

1. Spillet har vært ute i 1 uke.

2. Hvis du savner dette så mye, så kan du ja bidra selv med å hjelpe til på aoc.wiki.com?

 

Nei nei :( Jeg har verken evner eller tid å gjøre noe slikt:( Jeg kan bidra med å svare på spørsmål her på forumet, men research måå noen andre ta seg av.

Her finner du mange lenker til ulike ting, blant annet en slik database som du etterlyser og sikkert nevnte wiki. Siden spillet er så ferskt og i det minste open beta så begrenset, så er det få sider som er på plass, og enda færre som har god informasjon enda. Last ned klient og hjelp til, eller hjelp til med å finne andre databaser og legg de til i tråden jeg lenket til.

Lenke til kommentar
Men Hyyyyyyyyyyyl XitereX du er jo heller ikke gammel nok til å spille, nei nå nærmer verdens undergang seg ).

 

Hva faen er det med folk som whiner over at de som spiller ikke er gamle nok? folk under 16år har sex, 15-åringer ser filmer med 18års grense, 10 åringer ser 15 års-grense filmer.

 

Kan hende du mente det ironisk?

Lenke til kommentar

Uten å tenke meg for fort om (se på wownicka dine) så regner jeg med du er under 18 år Dernel?

 

Største problemet ligger nå faktisk for meg i idiotiske navn. Folk jeg har møtt; ipoons, cooldud, simen....

 

Fjerner hele magien. Passer nok best inn på RP-server jeg..

 

For ikke å SNAKKE om problemet med at mindreårige ikke fatter ironi.

 

:closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...