mad_arab Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvor tidlig får man spilt med andre? Hvis jeg og en annen starter char på samme server, ca hvor fort kan vi finne hverandre? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Rundt en halvtime eller noe i den duren. Ikke lange stunden. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Det går fint det, men du kan med fordel kaste inn 2gb RAM til, det hjelper mye og koster ganske lite om dagen Jepp helt klart en fordel med 4 gig ram og 64bit os. Selv kjører jeg med 2 gig nå og det er på 100% hele tiden og harddisken kicker inn som gir lag. Kjøpte 4 gig nå så skal teste. Noen som har dette problemet: Trykker jeg en actionbar med tastaturet dvs 1-9 så kommer den instant Bruker jeg mysa må jeg trykke på den 1-3 ganger for å få registrert klikket. Og skal jeg buffe meg selv eller gå i en stance trykker jeg en gang og knappen reagerer og cooldown kommer opp men det skjedde ingen ting, så må jeg gjøre det igjen så kommer det. Endret 29. mai 2008 av War Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg sliter skikkelig med at textures justerer seg opp og ned. Har satt alt på high men den kjører skikkelig autopilot likevel. Har noen vært borti noe liknende? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er å skifte instance hele tiden og så få nye minerals til mining exploiting? Var en fyr i guilden som drev på med dette på natta og fikk dritmye av alt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nei det vil jeg ikke si. Instancer er en del av Age of Conan. Han 'utnytter' en helt lovlig og naturlig spillmekanikk. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 ... og en god ide jeg skal bruke i fremtiden Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Noen som har dette problemet:Trykker jeg en actionbar med tastaturet dvs 1-9 så kommer den instant Bruker jeg mysa må jeg trykke på den 1-3 ganger for å få registrert klikket. Ja, jeg har også dette problemet. Det er mulig at det er på grunn av latency eller min dårlige maskinvare, skal bli spennende å se når jeg får nytt. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hjelp.. Jeg finner den phoenix medalljon, men får ikke plukka den opp.. Har brukt mange timer på den der nå.. Har drept alle og tatt nøkkelen fra storm. Får bare ikke plukka den opp.. Hjelp Edit: er det derre awakening 3 oppdraget.. er det bøgga? Endret 30. mai 2008 av Mekker`n Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Zoom helt inn, den er ganske liten, så du må sikte for å ta den opp. Eller bare bruk U. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Zoom helt inn, den er ganske liten, så du må sikte for å ta den opp. Eller bare bruk U. Haha.. den var liten ja.. Flaut Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hehe, jeg slet med det samme, etter noen banneotd og svettetårer klarte jeg ENDELIG å plukke opp den greia lol ^^ Lenke til kommentar
Royberget23 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Conqueror nå, lvl 21, nettop ankommet Old Tarantia, koser meg som en liten unge Det jeg lurte på; Noen som vet hvor jeg kan finne den "Romer-hjelmen"/hvilken lvlreq den har? Veeeldig lyst på den Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Fy f%#n jeg hater Absolutt spill! Jeg bestilte AoC på onsdag, og da sto det at spillet ikke var på lager og de forventet at det kom inn om 5-11 dager. Siden jeg ikke får penger før den 9. Juni, tenkte jeg det skulle gå greit. Men så bruker de f%#n meg under 24 timer på å levere spillet og jeg ser postoppkravet i posten på torsdag. Nå skal jeg sende klagemail, Absolutt spill er alt for raske til å levere. Siste gang jeg stoler på dem. Jeg skulle ha handlet på elkjøp. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Fy f%#n jeg hater Absolutt spill! Jeg bestilte AoC på onsdag, og da sto det at spillet ikke var på lager og de forventet at det kom inn om 5-11 dager. Siden jeg ikke får penger før den 9. Juni, tenkte jeg det skulle gå greit. Men så bruker de f%#n meg under 24 timer på å levere spillet og jeg ser postoppkravet i posten på torsdag. Nå skal jeg sende klagemail, Absolutt spill er alt for raske til å levere. Siste gang jeg stoler på dem. Jeg skulle ha handlet på elkjøp. hahaha :!: good one Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Spørr igjen, hvordan kommer jeg meg til Wild Lands? Edit: trodde ikke denne vart med sry, vart error på siden :S Endret 30. mai 2008 av XitereX Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) 2 ting jeg syntes er fryktelig irriterende med spillet til nå er at om man svømmer/løper etc. og holder inne venstre museknapp for å snu deg rundt, så går kameraet automatisk tilbake til å se "rett frem" om man ikke beveger musen hele tiden. Den andre tingen er at når jeg skal drepe folk i spillet (pvp) så hender det at fiendens HP stopper på rundt 10. Jeg slår og slår, men de dør ikke. Så ender det med at jeg dør. Da får jeg lyst til å bare stoppe å spille xD #1. Nederst på interface options, er det en subkategori som heter "camera" og der kan du velge hvordan kamera skal følge karakteren din. Slå den til "Never" #2. Bli bedre i pvp ;P Endret 30. mai 2008 av whipslash Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Stiller spørsmålet mitt en gang til jeg: Hvordan skal jeg komme meg til Wild Lands? Møtte bare på sånne 40 folk som drepte meg :S Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 noen som vet om Dark Templar har en passiv Life Steal? eller er det bare skills som gir lifesteal? De kan få passiv lifesteal knyttet til melee angrepene sine, i tillegg til skills. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Stiller spørsmålet mitt en gang til jeg: Hvordan skal jeg komme meg til Wild Lands? Møtte bare på sånne 40 folk som drepte meg :S Du kommer deg dit ved å snakke med transportøren nedenfor den østlige utgangen i old tarantia. Videre der ifra, er wild lands der nemedianerne holder til om jeg ikke tar helt feil. Sånn cirka midt på kartet. Står jo en del grønne flekker der rundt omkring. Og siden du ikke finner det, har du slått på Quest Indicators slik at du ser hvor du er og hvor du skal? Endret 30. mai 2008 av canavasman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå