Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går fint det, men du kan med fordel kaste inn 2gb RAM til, det hjelper mye og koster ganske lite om dagen

 

Jepp helt klart en fordel med 4 gig ram og 64bit os.

Selv kjører jeg med 2 gig nå og det er på 100% hele tiden og harddisken kicker inn som gir lag.

Kjøpte 4 gig nå så skal teste.

 

 

Noen som har dette problemet:

Trykker jeg en actionbar med tastaturet dvs 1-9 så kommer den instant

Bruker jeg mysa må jeg trykke på den 1-3 ganger for å få registrert klikket.

 

Og skal jeg buffe meg selv eller gå i en stance trykker jeg en gang og knappen reagerer og cooldown kommer opp men det skjedde ingen ting, så må jeg gjøre det igjen så kommer det.

Endret av War
Lenke til kommentar
Noen som har dette problemet:

Trykker jeg en actionbar med tastaturet dvs 1-9 så kommer den instant

Bruker jeg mysa må jeg trykke på den 1-3 ganger for å få registrert klikket.

 

Ja, jeg har også dette problemet. Det er mulig at det er på grunn av latency eller min dårlige maskinvare, skal bli spennende å se når jeg får nytt.

Lenke til kommentar

Hjelp..

 

Jeg finner den phoenix medalljon, men får ikke plukka den opp.. Har brukt mange timer på den der nå.. Har drept alle og tatt nøkkelen fra storm. Får bare ikke plukka den opp..

 

Hjelp

 

Edit: er det derre awakening 3 oppdraget.. er det bøgga?

Endret av Mekker`n
Lenke til kommentar

Fy f%#n jeg hater Absolutt spill! Jeg bestilte AoC på onsdag, og da sto det at spillet ikke var på lager og de forventet at det kom inn om 5-11 dager. Siden jeg ikke får penger før den 9. Juni, tenkte jeg det skulle gå greit. Men så bruker de f%#n meg under 24 timer på å levere spillet og jeg ser postoppkravet i posten på torsdag.

 

Nå skal jeg sende klagemail, Absolutt spill er alt for raske til å levere. Siste gang jeg stoler på dem. Jeg skulle ha handlet på elkjøp.

Lenke til kommentar
Fy f%#n jeg hater Absolutt spill! Jeg bestilte AoC på onsdag, og da sto det at spillet ikke var på lager og de forventet at det kom inn om 5-11 dager. Siden jeg ikke får penger før den 9. Juni, tenkte jeg det skulle gå greit. Men så bruker de f%#n meg under 24 timer på å levere spillet og jeg ser postoppkravet i posten på torsdag.

 

Nå skal jeg sende klagemail, Absolutt spill er alt for raske til å levere. Siste gang jeg stoler på dem. Jeg skulle ha handlet på elkjøp.

 

 

hahaha :!:

good one :)

Lenke til kommentar
2 ting jeg syntes er fryktelig irriterende med spillet til nå er at om man svømmer/løper etc. og holder inne venstre museknapp for å snu deg rundt, så går kameraet automatisk tilbake til å se "rett frem" om man ikke beveger musen hele tiden.

 

Den andre tingen er at når jeg skal drepe folk i spillet (pvp) så hender det at fiendens HP stopper på rundt 10. Jeg slår og slår, men de dør ikke. Så ender det med at jeg dør. Da får jeg lyst til å bare stoppe å spille xD

 

#1. Nederst på interface options, er det en subkategori som heter "camera" og der kan du velge hvordan kamera skal følge karakteren din. Slå den til "Never"

 

#2. Bli bedre i pvp ;P

Endret av whipslash
Lenke til kommentar
Stiller spørsmålet mitt en gang til jeg: Hvordan skal jeg komme meg til Wild Lands? Møtte bare på sånne 40 folk som drepte meg :S

Du kommer deg dit ved å snakke med transportøren nedenfor den østlige utgangen i old tarantia. Videre der ifra, er wild lands der nemedianerne holder til om jeg ikke tar helt feil.

 

Sånn cirka midt på kartet. Står jo en del grønne flekker der rundt omkring.

 

Og siden du ikke finner det, har du slått på Quest Indicators slik at du ser hvor du er og hvor du skal?

Endret av canavasman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...