Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MirageUI er rett å slett bare et annet utsenede, noe FunCom har gjort mulig. Selv synes jeg det er bra da ikke alle liker å ha det likt.

 

Samtidig har de fjernet støtte for addons noe jeg også synes er bra.

 

Selv venter jeg med å laste ned no nytt UI til det ikke kommer patcher vær dag.

Lenke til kommentar

2 ting jeg syntes er fryktelig irriterende med spillet til nå er at om man svømmer/løper etc. og holder inne venstre museknapp for å snu deg rundt, så går kameraet automatisk tilbake til å se "rett frem" om man ikke beveger musen hele tiden.

 

Den andre tingen er at når jeg skal drepe folk i spillet (pvp) så hender det at fiendens HP stopper på rundt 10. Jeg slår og slår, men de dør ikke. Så ender det med at jeg dør. Da får jeg lyst til å bare stoppe å spille xD

Lenke til kommentar
Kan noe forklare dette med Instancer og Instancezones?

 

Se for deg wow landene og byer i conan er det loading screen mellom stedene og blir det formange spillere på ett sted kommer de neste som drar dit inn i en annen server som inneholder samme landet men du kan ikke se de andre spillerene som var der fra før fet ble fult.

 

Som om westfall skulle ta 100 spillere så vil bare spillere nr

1-100 se hverandre og 100-200 se hverandre og 200-300 se hverandre

Som om det skulle være 3 forskjellige servere men alle kan snakke med hverandre og inviterer du en til gruppa er det ikke sikkert han er i din sone.

 

svømmer/løper etc. og holder inne venstre museknapp for å snu deg rundt, så går kameraet automatisk tilbake til å se "rett frem" om man ikke beveger musen hele tiden.

Slå det av da^^ neders cam follow noe..

sett til never.

Endret av War
Lenke til kommentar
Må si jeg er imponert over forskjellen mellom nVidia 7800gt og 8800GTS. Gikk fra 5-15 fps på low til 40 fps på medium. Sikkert mulig å presse enda mer fra det. :D

Spillet krever enormt mye minne. Selv folk med 512mb kort klager på at det er for lite i høyere oppløsning. Nå veit jeg ikke hva som er høyere oppløsning for disse, men jeg ser på som 1920x1200 og oppover som høyere oppløsning.

 

Det som måtte irritere meg mest med dette spillet er at man kan hoppe i vannet, og at UIen er mer umoderne enn Ultima Online sin (omtrent).

 

Synes dette med å holde inn ALT knappet så nye knapper magisk popper opp er en særdeles dårlig løsning (Selv om man kan sette på nye barer i options), problemet er vel at barene tar EKSTREMT mye plass, selv på en skjerm med høy oppløsning. Kjører 1920x1200, og føler at 1/4 av skjermen går med til UI.

 

Og selv om man legger inn UI mods, så må man oppdatere dem for hver minste patch.

Lenke til kommentar

Spillet krever ikke så veldig mye i mine øyne. Jeg kjører det på en laptop som begynner å bli godt over året, tror jeg. Å den var heller ikke da noen super laptop.

 

Min stasjonere, som bare består av mid-end deler drar alt på fullt (Se bort fra AA) og det er i 1920x1200. Jeg må si meg veldig fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nå har jeg også fått problemet med: "cannot authenticating with the character server" eller noe slikt. Noe løsning? Første gang jeg får dette, og det er rimelig irriterende.

Lenke til kommentar

En venn av meg har et problem her, han sier hver gang han har gjort et quest og skal tilbake kommer det en meld om "out of memory", spillet skrur seg av. Når han logger seg på igjen er det ingen "?" over hodet hans, han har ikke questet, kan ikke levere og har ikke fått XP. Han sier han har brukt 2 dager fra lvl 19 til 20 pga dette.

 

Noen som vet hva som kan være problemet her?

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale en class til meg?

I WoW likte jeg veldig godt Druid og Priest. Resto/Holy.

 

Hvilken healing class burde passe best for meg da?

 

 

Har ikke så mye peiling selv, men Priest of Mitra skal visst være en god healer. Gjør grei skade også tror jeg.

Lenke til kommentar

Bear Shaman er nok mer Druid lignende, om det er det du leter etter. Ellers er både ToS og PoM rimelig like klasser, iallefall i starten.

 

ToS er mer AOE enn PoM, og har derfor en fordel der som jeg verdsetter en del.

 

Både ToS og PoM er VELDIG overpowered atm, så prepare for nerf.

Lenke til kommentar
En venn av meg har et problem her, han sier hver gang han har gjort et quest og skal tilbake kommer det en meld om "out of memory", spillet skrur seg av. Når han logger seg på igjen er det ingen "?" over hodet hans, han har ikke questet, kan ikke levere og har ikke fått XP. Han sier han har brukt 2 dager fra lvl 19 til 20 pga dette.

 

Noen som vet hva som kan være problemet her?

 

Kjør windows update, kjør "Verify and repair" ved hjelp av "simpleconfig.exe" i conan foldern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...