Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk lagd meg en tempest of set igår! :D

Noen erfaring med dem eller?

Er de noe lignende som palas er på wow?

Eneste likheten er at begge kan heale, og kanskje at begge kan buffe. ToS kan bare bruke den dårligste armoren, mens Pally bruker den beste. Pally kjører melee damage, mens ToS har spell damage.

Lenke til kommentar
Fikk lagd meg en tempest of set igår! :D

Noen erfaring med dem eller?

Er de noe lignende som palas er på wow?

 

Den healer som en druid, gjør damage som en shadowpreist og stunner/rooter som en gud.

 

Som jeg leste på et forum

"You should only pick ToS if you want a class that heals better, deal damage better and roots better then any other class in the game" :!:

Lenke til kommentar

TOS kan vel vanskelig sammenlignes med en Pala fra wow.

Når det gjelder healingen så er den ikke så veldig god i starten, jeg er lvl13 nå og vil ikke akkurat skryte av healing kapasiteten. Men har lest at det blir betraktelig bedre når man kommer opp i høyere lvl.

Lenke til kommentar

Håper chat og alt det andre blir ren museklikking. Jeg er alergisk mot alt som hinter til kommandolinjegrensesnitt:) dvs skrive /emotes osv. Slikt er bare for nerder med databakgrunn:) (mener ikke å "disse" 50% av forumskribentene da men hehe). Men min erfaring er at ting som ikek kan gjøres med musen og piltastene blir ikke gjort. Jeg brukte KUN mus og piltaster i wow..og dette fungerte fint i 3 år. I nærmere ettertanke brukte jeg 1 tast til...det var "b" som jeg hadde linka til å åpne alle bagger, men hver gang jeg brukte "b" mistet jeg kontrollen på alt jeg gjorde hehe...

 

EDIT: Det i skrive i chat går jo selvsagt bra...men da gjør jeg jo heller ikke noe annet...dvs jeg står i ro...

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
EDIT: Det i skrive i chat går jo selvsagt bra...men da gjør jeg jo heller ikke noe annet...dvs jeg står i ro...

Hehe, jeg hater at jeg ikke kan skrive mens jeg løper. Med en gang jeg bruker musa til å justere retningen jeg løper i deaktiveres chatvinduet. Ja, jeg har oppdaget at jeg kun trenger å trykke enter for å fortsette å skrive, men det er ikke alltid jeg husker det fort nok. Da skriver jeg i vei, og kart åpnes, attributter, quest log og spellbook åpnes og lukkes og jeg hopper som en galning :!: Er fortsatt for vant til WoW hvor en kan styre karakteren med musa og umiddelbart etterpå fortsette å skrive.

 

Å kunne skrive mens en løper er helt nødvendig for å holde diskusjoner gående i guildchat etc spesielt når en er på transportetapper til og fra questområder eller givere.

Lenke til kommentar
Man kan da skrive mens man løper. Autorun er jo pauseknappen, deretter kan man skrive så mye man vil.

 

jada..men jeg kan ikke touch-metoden heller...som medfører at jeg ikke ser hvor jeg løper...som fører til..løpe rett utenfor et stup...løpe rett inn i boss og wipe hele raidet etc :( hehe

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Instancezonetullet er også irriterende.

OOC/ LFG kill the black ones

/svar : Me

Inviterer og går dit man skal og så

WTF are you?

Så er han i en annen instance og vi kan ikke queste sammen.

Bare for begge å bytte instancer og så woops så er dere sammen ;)

Lenke til kommentar
Her har vi nok en lvl 80 kar, ikke no spesielt imponerende armor til å være så høy lvl synes jeg .. :(

 

Kan jo hende han har vært for opptatt med å spille at han har glemt armor?

 

Her er min :

 

Og jeg synes denne er mer imponerende.

 

*vil ha kappe*

post-142698-1212063849_thumb.jpg

Endret av canavasman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...