Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Ey! fekk ein aktiveringskode av funcom for å aktivere noke styr til characteren min. dette fekk eg fordi eg har vært medlem av anarchy online ein god stund. Nokon som veit kva eg får av dette greiene? og åssen eg får det? har aktivert denne greia på accounten min

 

Hmm.. Jeg prøvde å bruke AO-kontoen min som AoC-konto, men fikk ikke lov.

Irriterende for min del hvis en kan få noe for å være trofast FC-kunde i en årrekke :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var nettopp med på å ødelegge en guild city, de hadde ganket en av våres medlemmer, så vi ødela byen dems. :devil: :devil: :devil:

 

Bildet er en "pose" før tradeposten gikk ned :). Keepet dems gikk også ned.

 

 

hva skjer med dem om du ødelegger byen?

 

Man havner på KOS listen til endel folk vil jeg tro. Virker som det er lynsje stadie på AoC forumet etter at et guild tok knekken på en guild by på min server. Byen får man igjen hos FC, siden dette er en bug/exploit.

 

 

@canavasman:

 

Serverne er enda nede og ingen patchnotes er realeased, så det er umulig å vite. Jeg tipper My Little Pony mount og Hello Kitty armor.

 

 

@skogslik:

 

4 GMT= 6 CET

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
:o

Høres ut som en datamaskin som skulle klare det fint :)

Bare husk 64 bits windows og nyeste drivere til skjermkort, gjerne bruk riva tuner for sikkerhetsskyld ;) Men bortsett fra det vil jeg jo tro at det skal være nada problemer å spille spillet på max.

 

64 bits, ja. Når en har valget mellom det og 32, så er det nesten litt for ille å ikke velge 64. Nesten litt ille å bruke 14000 kr. bare pga ett spill også, men når en først har blitt litt besatt av tanken på nytt, ja da er man besatt.

Lenke til kommentar
:o

Høres ut som en datamaskin som skulle klare det fint :)

Bare husk 64 bits windows og nyeste drivere til skjermkort, gjerne bruk riva tuner for sikkerhetsskyld ;) Men bortsett fra det vil jeg jo tro at det skal være nada problemer å spille spillet på max.

 

64 bits, ja. Når en har valget mellom det og 32, så er det nesten litt for ille å ikke velge 64. Nesten litt ille å bruke 14000 kr. bare pga ett spill også, men når en først har blitt litt besatt av tanken på nytt, ja da er man besatt.

 

Haha, vet åssen det er ;)

Du bygget den selv right? Og ikke sånn via f.eks komplett builder? Isåfall kunne du spart noen tusen, men om du bygget den selv så får man vel ikke den type maskin billigere ;)

 

Jaujau, sitter her på jobb, og allerede gleder meg til å komme hjem å spille AoC ^_^

Lenke til kommentar
@canavasman:

 

Serverne er enda nede og ingen patchnotes er realeased, så det er umulig å vite. Jeg tipper My Little Pony mount og Hello Kitty armor.

 

ah, jeg som hadde håpet på Barbie-cape og Flintstones klubbe!

 

Jaujau, sitter her på jobb, og allerede gleder meg til å komme hjem å spille AoC ^_^

 

samme her, vurderer AoC ferie..

2 uker i hyboria kan man bli en uforglemmelig ferie :D

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
Haha, vet åssen det er ;)

Du bygget den selv right? Og ikke sånn via f.eks komplett builder? Isåfall kunne du spart noen tusen, men om du bygget den selv så får man vel ikke den type maskin billigere ;)

 

Jaujau, sitter her på jobb, og allerede gleder meg til å komme hjem å spille AoC ^_^

 

Det er en pc-byggermaskin fra Netshop, men den ble en del dyrere når jeg valgte annet kabinett, psu, RAM og skjermkort. Tok "ingen skjerm" og bestilte heller en annen som jeg mente skulle være bedre (selv om jeg nok ikke ville sett forskjell, bortsett fra i lommeboken ;P ). Men når en først holder på så kan en like gjerne bruke noen hundrelapper ekstra og få fred med seg selv.

 

Er på jobb jeg også. Det skulle ingen tro!

Lenke til kommentar

Hehe, det er litt deilig å vite at man sitter med noen av det beste markede har å by på for øyeblikket ;) Litt kjipt å tenke på at om et halvt år vil det sikkert komme spill hvor du må kjøre på medium innstillinger ;P (snakker av erfaring)

 

Btw, er instances merked på kartet? Har så og si gjort ingen, men skulle likt å gjøre noen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...