Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellen mellom DDR2 og DDR3 kan ikke merkes med dagens CPUer (vel å merke i hjemme pcer), de holder ikke følge med DDR3 RAMen alikevel så hvorfor kjøpe rask og dyr RAM når det er CPUen som er flaskehals og ikke RAMen?

 

Edit, det kommer sikkert en bedreviter å motargumenterer her, men det får han bare gjøre :p

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Forskjellen mellom DDR2 og DDR3 kan ikke merkes med dagens CPUer (vel å merke i hjemme pcer), de holder ikke følge med DDR3 RAMen alikevel så hvorfor kjøpe rask og dyr RAM når det er CPUen som er flaskehals og ikke RAMen?

 

^^ takk for svar. da stikker jeg fra denne tråden før jeg får lyst til å kjøpe AoC:P

Lenke til kommentar

Da spør jeg på nytt siden det er 2-3 sider siden, og uten svar. :p

Har fått AoC, men har ikke PC til å spille det enda. Så, jeg har noen spørsmål til jeg begynner.

 

1. Hvilken server spiller dere på? Er det en "norsk" server?

2. Har sett hovedmenyen når man velger en server. Hvordan fungerer en PvP server i forhold til en PvE (hva betyr det, egentlig?)? Om man er på en PvP server risikerer man at folk kommer å dreper deg hele tiden? Det blir jo litt ugunstig da jeg starter etter alle andre..

3. Hvordan opplever dere combat-systemet? Morsomt? Vanskelig?

4. Hvordan "fungerer" questene? Er det typisk MMO, man prater med en fyr, man går inn i en dungeon, og vi skal drepe ett monster feks?

5. Siste spørsmål. Drops? Hvor får man våpen fra? Kjøper man dem? Dropper mobs? Og hvordan "penger" er det i AoC?

 

GLEDER MEG! Takktakk

 

CC

Lenke til kommentar
1. Hvilken server spiller dere på? Er det en "norsk" server?

2. Har sett hovedmenyen når man velger en server. Hvordan fungerer en PvP server i forhold til en PvE (hva betyr det, egentlig?)? Om man er på en PvP server risikerer man at folk kommer å dreper deg hele tiden? Det blir jo litt ugunstig da jeg starter etter alle andre..

3. Hvordan opplever dere combat-systemet? Morsomt? Vanskelig?

4. Hvordan "fungerer" questene? Er det typisk MMO, man prater med en fyr, man går inn i en dungeon, og vi skal drepe ett monster feks?

5. Siste spørsmål. Drops? Hvor får man våpen fra? Kjøper man dem? Dropper mobs? Og hvordan "penger" er det i AoC?

1. Det finnes ikke en norsk server, og man finner nordmenn på alle de engelske serverene. Men det virker som Wildsoul har ganske mange.

2. På PvP servere kan man sloss mot andre spillere i nesten alle zonene. På PvE server kan man bare sloss i én zone.

3. Combat systemet er lett å gjøre, vanskelig å mestre. Det føles ikke helt smooth, men veldig bra alikevel.

4. Generelt sett er questene standard MMO ja. Dog noen orginale ideer her og der.

5. Man finner brukbart utstyr fra quests, drops og vendors. I den rekkefølgen (Godt utstyr fra drops kommer bare fra bosser).

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Noen andre necromancere her? Jeg har akkurat startet en for første gang. Jeg har et problem med den da. Er lvl 2 og har 3 spells, 1 buff og to offansive. Men noen ganger når jeg caster spells på fienden så dukker det plutselig opp en "pet" fra ingensteds. En fyr laget av is som er sammen med meg i ca 30 sekunder før han blir borte igjen. "Frozen Hatred" heter'n visst.

 

 

Hva skjer????

Endret av Barland
Lenke til kommentar
Noen andre necromancere her? Jeg har akkurat startet en for første gang. Jeg har et problem med den da. Er lvl 2 og har 3 spells, 1 buff og to offansive. Men noen ganger når jeg caster spells på fienden så dukker det plutselig opp en "pet" fra ingensteds. En fyr laget av is som er sammen med meg i ca 30 sekunder før han blir borte igjen. "Frozen Hatred" heter'n visst.

 

 

Hva skjer????

det er necromancerens fatality viss ej ikkje tek heilt feil, altså kvar gang du dreper en fiende med en spell har du en sjanse for å få Frozen Hatred, han virker på samme måte som alle (ganske mange ja) de andre pettene du får tilgang til senere i spillet viss ej ikkje e heilt på bærtur

Lenke til kommentar
Ny pc snart på vei i posten, endelig kan jeg utforske noe mer enn kun Cimmeria!

Vil ikke reise nye steder i low settings.

 

Gratulere :) Er den såpass at du kan dra spillet på max?

Hvis den klarer å dra den på max, gled deg, noen av områdene i spillet er noe av det vakreste jeg noen gang har sett i et dataspill. Det er på 3d mark høyder, ren grafikk sex om du vil kalle det det.

Lenke til kommentar
Gratulere :) Er den såpass at du kan dra spillet på max?

Hvis den klarer å dra den på max, gled deg, noen av områdene i spillet er noe av det vakreste jeg noen gang har sett i et dataspill. Det er på 3d mark høyder, ren grafikk sex om du vil kalle det det.

 

Takk, takk! Ja, jeg håper at den kan dra alt på maks. E8400, 4GB DDR2, 9800GTX. Det er vel det relevante av specs :p Og endelig ny skjerm etter å ha brukt samme Hansol CRT i 6-7 år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...