Loeve Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Forskjellen på DDR2 og DDR3 er ubetydelig. 4GB DDR2 er langt bedre enn 2GB DDR3. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Forskjellen mellom DDR2 og DDR3 kan ikke merkes med dagens CPUer (vel å merke i hjemme pcer), de holder ikke følge med DDR3 RAMen alikevel så hvorfor kjøpe rask og dyr RAM når det er CPUen som er flaskehals og ikke RAMen? Edit, det kommer sikkert en bedreviter å motargumenterer her, men det får han bare gjøre Endret 28. mai 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Forskjellen mellom DDR2 og DDR3 kan ikke merkes med dagens CPUer (vel å merke i hjemme pcer), de holder ikke følge med DDR3 RAMen alikevel så hvorfor kjøpe rask og dyr RAM når det er CPUen som er flaskehals og ikke RAMen? ^^ takk for svar. da stikker jeg fra denne tråden før jeg får lyst til å kjøpe AoC:P Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Jeg var nettopp med på å ødelegge en guild city, de hadde ganket en av våres medlemmer, så vi ødela byen dems. :devil: Bildet er en "pose" før tradeposten gikk ned . Keepet dems gikk også ned. Endret 28. mai 2008 av Svedge Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fikk denne meldingen da jeg skulle aktivere kontoen min: "You have recieved a broken cdkey." Har sendt mail til [email protected], noen som vet omtrent hvor lang tid det tar å få ny key? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Skjedde det sammen med en kamerat av meg idag, han sendte inn infoen, og fikk noe key 30min-1time senere. Endret 28. mai 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg var nettopp med på å ødelegge en guild city, de hadde ganket en av våres medlemmer, så vi ødela byen dems. :devil: Bildet er en "pose" før tradeposten gikk ned . Keepet dems gikk også ned. hva skjer med dem om du ødelegger byen? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) De må nok bygge opp på nytt igjen . Og det koster en del ressurser.. Endret 28. mai 2008 av Svedge Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Da spør jeg på nytt siden det er 2-3 sider siden, og uten svar. Har fått AoC, men har ikke PC til å spille det enda. Så, jeg har noen spørsmål til jeg begynner. 1. Hvilken server spiller dere på? Er det en "norsk" server? 2. Har sett hovedmenyen når man velger en server. Hvordan fungerer en PvP server i forhold til en PvE (hva betyr det, egentlig?)? Om man er på en PvP server risikerer man at folk kommer å dreper deg hele tiden? Det blir jo litt ugunstig da jeg starter etter alle andre.. 3. Hvordan opplever dere combat-systemet? Morsomt? Vanskelig? 4. Hvordan "fungerer" questene? Er det typisk MMO, man prater med en fyr, man går inn i en dungeon, og vi skal drepe ett monster feks? 5. Siste spørsmål. Drops? Hvor får man våpen fra? Kjøper man dem? Dropper mobs? Og hvordan "penger" er det i AoC? GLEDER MEG! Takktakk CC Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) 1. Hvilken server spiller dere på? Er det en "norsk" server?2. Har sett hovedmenyen når man velger en server. Hvordan fungerer en PvP server i forhold til en PvE (hva betyr det, egentlig?)? Om man er på en PvP server risikerer man at folk kommer å dreper deg hele tiden? Det blir jo litt ugunstig da jeg starter etter alle andre.. 3. Hvordan opplever dere combat-systemet? Morsomt? Vanskelig? 4. Hvordan "fungerer" questene? Er det typisk MMO, man prater med en fyr, man går inn i en dungeon, og vi skal drepe ett monster feks? 5. Siste spørsmål. Drops? Hvor får man våpen fra? Kjøper man dem? Dropper mobs? Og hvordan "penger" er det i AoC? 1. Det finnes ikke en norsk server, og man finner nordmenn på alle de engelske serverene. Men det virker som Wildsoul har ganske mange. 2. På PvP servere kan man sloss mot andre spillere i nesten alle zonene. På PvE server kan man bare sloss i én zone. 3. Combat systemet er lett å gjøre, vanskelig å mestre. Det føles ikke helt smooth, men veldig bra alikevel. 4. Generelt sett er questene standard MMO ja. Dog noen orginale ideer her og der. 5. Man finner brukbart utstyr fra quests, drops og vendors. I den rekkefølgen (Godt utstyr fra drops kommer bare fra bosser). Endret 28. mai 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 *snip* Takk for svar! Gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Å ha en mus med mange knapper er en fordel, med f.eks Logitech SetPoint (programvare til Logitech muser) kan man tilordne tastetrykk til museklikk, for det kan bli vanskelig å bevege seg samtidig mens man slåss i PvP. Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Noen andre necromancere her? Jeg har akkurat startet en for første gang. Jeg har et problem med den da. Er lvl 2 og har 3 spells, 1 buff og to offansive. Men noen ganger når jeg caster spells på fienden så dukker det plutselig opp en "pet" fra ingensteds. En fyr laget av is som er sammen med meg i ca 30 sekunder før han blir borte igjen. "Frozen Hatred" heter'n visst. Hva skjer???? Endret 29. mai 2008 av Barland Lenke til kommentar
Falgny Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Noen andre necromancere her? Jeg har akkurat startet en for første gang. Jeg har et problem med den da. Er lvl 2 og har 3 spells, 1 buff og to offansive. Men noen ganger når jeg caster spells på fienden så dukker det plutselig opp en "pet" fra ingensteds. En fyr laget av is som er sammen med meg i ca 30 sekunder før han blir borte igjen. "Frozen Hatred" heter'n visst. Hva skjer???? det er necromancerens fatality viss ej ikkje tek heilt feil, altså kvar gang du dreper en fiende med en spell har du en sjanse for å få Frozen Hatred, han virker på samme måte som alle (ganske mange ja) de andre pettene du får tilgang til senere i spillet viss ej ikkje e heilt på bærtur Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Ny pc snart på vei i posten, endelig kan jeg utforske noe mer enn kun Cimmeria! Vil ikke reise nye steder i low settings. Endret 29. mai 2008 av Olsenhower Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ny pc snart på vei i posten, endelig kan jeg utforske noe mer enn kun Cimmeria!Vil ikke reise nye steder i low settings. Gratulere Er den såpass at du kan dra spillet på max? Hvis den klarer å dra den på max, gled deg, noen av områdene i spillet er noe av det vakreste jeg noen gang har sett i et dataspill. Det er på 3d mark høyder, ren grafikk sex om du vil kalle det det. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du undervurderer Cimeria. :l Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ey! fekk ein aktiveringskode av funcom for å aktivere noke styr til characteren min. dette fekk eg fordi eg har vært medlem av anarchy online ein god stund. Nokon som veit kva eg får av dette greiene? og åssen eg får det? har aktivert denne greia på accounten min Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Gratulere Er den såpass at du kan dra spillet på max?Hvis den klarer å dra den på max, gled deg, noen av områdene i spillet er noe av det vakreste jeg noen gang har sett i et dataspill. Det er på 3d mark høyder, ren grafikk sex om du vil kalle det det. Takk, takk! Ja, jeg håper at den kan dra alt på maks. E8400, 4GB DDR2, 9800GTX. Det er vel det relevante av specs Og endelig ny skjerm etter å ha brukt samme Hansol CRT i 6-7 år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå