Megnus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du spiller på soulstorm Freaky xD For du har target på Magus Jeg mødte han i dag da jeg spillte i storefri på skolen . Skulle si til han at vi het det samme nesten, men så drepte han meg bare .. -.- Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du spiller på soulstorm Freaky xD For du har target på Magus Jeg mødte han i dag da jeg spillte i storefri på skolen . Skulle si til han at vi het det samme nesten, men så drepte han meg bare .. -.- du mener vel Wildsoul? er det servern min heter ;P haha slem fyr Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen som vet hvordan man fikser de blinkene spørsmålstegnene i inventory? Quad Q6600 4,0GB PC6400 ram Ati Radeon Sapphire 3870X2 1gb Vista 64bits BUMP D: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 når eg e runder bakken på øya man starter på, er quests og slikt og gjøre der. så blinker bakken og andre ting når eg beveger meg :S ikkje når eg står i ro. hva er dette for noe? Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Mmhm. Fornøyd med spillet, jeg. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 If that's so. Care. : P Har det samme problemet selv, har ikke peiling hvordan jeg kan fikse det heller. Irriterende er det ihvertfall Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Får håpe Morocum finner ut at det kanskje bør gjøres noe med ! EDIT: Hvis du holder inne alt, og trykker på bag tabben øverst p skjermen. Så f¨år du ikke den buggen i den første baggen. Funker kun der dog. Endret 28. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Ding! da var jeg lvl 40 med min Necromancer og mammuten under mine ben! digg ^^ nice addon?! det er en addon? Edit: sorry, Gz! Endret 28. mai 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Du spiller på soulstorm Freaky xD For du har target på Magus Jeg mødte han i dag da jeg spillte i storefri på skolen . Skulle si til han at vi het det samme nesten, men så drepte han meg bare .. -.- haha!, morro med ganking. Møtte en i guilden min for første gang i går. Han er nesten nabo med meg. Han hadde 20% hp når jeg møtte han, også var han 3 lvl`er lavere. Uten om og si hei eller noe, dro jeg en kombo på han Han vart sur da gitt Edit.. Sorry for dobbel:P Endret 28. mai 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Får man mer inventory plass etterhvert? Lei av å kaste/selge ting hver gang jeg får et quest reward Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du får helt sikkert en bag med 20 slots etter hvert Kjapt spørsmål, hvordan får jeg AoC som snarvei på skrivebordet? Er lei av å gå inn i funcom mappa på harddisken hele tia Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du spiller på soulstorm Freaky xD For du har target på Magus Jeg mødte han i dag da jeg spillte i storefri på skolen . Skulle si til han at vi het det samme nesten, men så drepte han meg bare .. -.- du mener vel Wildsoul? er det servern min heter ;P haha slem fyr I så fall så spiller han på to servere Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) @Nandez Høyreklikk > lag snarvei ? Også dra den ned så klart. Endret 28. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Så klart, det er bare jeg som loker. Dro bare AoC.exe ut på skrivebordet og da fikk jeg masse feilmeldinger. Min feil Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ding! da var jeg lvl 40 med min Necromancer og mammuten under mine ben! digg ^^ nice addon?! det er en addon? Edit: sorry, Gz! hehe takker ^^ addon finner du her: http://aoc.curse.com/downloads/details/12705/ liker den kjempe godt! kanskje litt liten men Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ding! da var jeg lvl 40 med min Necromancer og mammuten under mine ben! digg ^^ nice addon?! det er en addon? Edit: sorry, Gz! hehe takker ^^ addon finner du her: http://aoc.curse.com/downloads/details/12705/ liker den kjempe godt! kanskje litt liten men Gratulerer til level 40 på Necroen, kun 10 level igjen til du reroller en annen klasse! Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg og en kompis er ganske så uenig om en ting. Kompis 2 ville ha hjelp av kompis to til å bestille PC for AoC. Kompis 1 mener at 2gb DDR3 er bedre enn 4++gb DDR2 . Jeg mener er 100% sikker på det motsatte. Resten av HW er: pentium E8450 og geforce 9600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå