Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller Guardian og det er ikke mange på samme lvl som dreper meg... når det skjer er det ofte to mot meg, men ranger sliter jeg litt med for de har en combo som heter Pin down eller noe slik som paralyserer meg og da har de god tid til å springe ett stykke unna å skyte på meg. Det er ikke for å skryte men bare en bemerkning til neoman.

Lenke til kommentar
IR Lightning man!

 

teksturen bugga seg på figuren min! en Demonologist ganka meg, så satte teksturen seg fast på meg :<

 

post-69980-1211988796_thumb.jpg

 

Åssen i ..... får du så mange ekstre "bars" ? Alltid lurt på sånt.. blir litt liten plass med de som er på standard.

 

 

 

laster ned på curse ja.

 

er er ordentlige link til den jeg har; http://aoc.curse.com/downloads/details/12705/

 

se litt lengre ned på siden der i comments. skal ligge riktig versjon der ^^

 

 

Mmm... hvordan får du snarveiene på høyresiden da?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvorfor må de ta ned serverne hver gang de skal legge ut en patch? Og i 4 timer? Synes serverne er nede hele tiden jeg ...

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Har fått AoC, men har ikke PC til å spille det enda. Så, jeg har noen spørsmål til jeg begynner.

 

1. Hvilken server spiller dere på? Er det en "norsk" server?

2. Har sett hovedmenyen når man velger en server. Hvordan fungerer en PvP server i forhold til en PvE (hva betyr det, egentlig?)? Om man er på en PvP server risikerer man at folk kommer å dreper deg hele tiden? Det blir jo litt ugunstig da jeg starter etter alle andre..

3. Hvordan opplever dere combat-systemet? Morsomt? Vanskelig?

4. Hvordan "fungerer" questene? Er det typisk MMO, man prater med en fyr, man går inn i en dungeon, og vi skal drepe ett monster feks?

5. Siste spørsmål. Drops? Hvor får man våpen fra? Kjøper man dem? Dropper mobs? Og hvordan "penger" er det i AoC?

 

GLEDER MEG! Takktakk

 

CC

Lenke til kommentar
Noen av dere med forum problemer som har kommet seg inn på forumet ennå? Jeg kommer forsatt ikke inn..

 

Går du inn på forums.ageofconan.com eller forums-eu.ageofconan.com?

 

Har prøvd begge en million ganger. Ingen av de funker. (vet det er forums-eu.ageofconan.com som er "vårt" forum"

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
såså.. gå ut en tur og strekk litt på beina du ;)

 

Var ikke det jeg mente. Jeg skjønner bare ikke hvorfor serverne må ned for å legge ut patcher. :) Går serverne til World of Warcraft ned hver gang de legger ut patch?

Lenke til kommentar

Ok, FunCom, now it's on like Donkey Kong! :ph34r:

 

Hadde problemer før patch med at det ikke var noen stemmer på NPC's under hele lvl 1-20 perioden.

 

Nå etter patchen har det problemet blitt byttet ut med en ekstrem statisk støy i main menu. Har ikke prøvd å gå lengere enn det, for tror headsettet mitt sprenger hvis jeg er der for lenge.

Ville bare høre om noen andre har hatt sammme problemet før jeg setter igang å troubleshoote.

Lenke til kommentar
IR Lightning man!

 

teksturen bugga seg på figuren min! en Demonologist ganka meg, så satte teksturen seg fast på meg :<

 

post-69980-1211988796_thumb.jpg

 

Åssen i ..... får du så mange ekstre "bars" ? Alltid lurt på sånt.. blir litt liten plass med de som er på standard.

 

 

 

laster ned på curse ja.

 

er er ordentlige link til den jeg har; http://aoc.curse.com/downloads/details/12705/

 

se litt lengre ned på siden der i comments. skal ligge riktig versjon der ^^

 

 

Mmm... hvordan får du snarveiene på høyresiden da?

 

 

den kom automatisk. altså den er med i vanelig UI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...