PetePistola Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen av dere med forum problemer som har kommet seg inn på forumet ennå? Jeg kommer forsatt ikke inn.. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen av dere med forum problemer som har kommet seg inn på forumet ennå? Jeg kommer forsatt ikke inn.. Går du inn på forums.ageofconan.com eller forums-eu.ageofconan.com? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Finnes det ingen guild rooster inne på guild management vinduet? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er det noen steder jeg kan laste ned default ui'et? Tror jeg har ødelagt det, så skulle gjerne hatt originalfilene uten å måtte installere spillet på nytt. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hva ville dere si er beste 1 mot 1 pvp klassen? sitter selv med intrykk av att det er necromancer-guardian. Lenke til kommentar
odderling Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg spiller Guardian og det er ikke mange på samme lvl som dreper meg... når det skjer er det ofte to mot meg, men ranger sliter jeg litt med for de har en combo som heter Pin down eller noe slik som paralyserer meg og da har de god tid til å springe ett stykke unna å skyte på meg. Det er ikke for å skryte men bare en bemerkning til neoman. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen som vet hvordan man fikser de blinkene spørsmålstegnene i inventory? Quad Q6600 4,0GB PC6400 ram Ati Radeon Sapphire 3870X2 1gb Vista 64bits Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 IR Lightning man! teksturen bugga seg på figuren min! en Demonologist ganka meg, så satte teksturen seg fast på meg :< Åssen i ..... får du så mange ekstre "bars" ? Alltid lurt på sånt.. blir litt liten plass med de som er på standard. laster ned på curse ja. er er ordentlige link til den jeg har; http://aoc.curse.com/downloads/details/12705/ se litt lengre ned på siden der i comments. skal ligge riktig versjon der ^^ Mmm... hvordan får du snarveiene på høyresiden da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hvorfor må de ta ned serverne hver gang de skal legge ut en patch? Og i 4 timer? Synes serverne er nede hele tiden jeg ... Endret 28. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvorfor må de ta ned serverne hver gang de skal legge ut en patch? Og i 4 timer? Synes serverne er nede hele tiden jeg ... såså.. gå ut en tur og strekk litt på beina du Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 De legger ned serverene annen hver dag. Og hvis serverene er nede nå får jeg kansje spilt conan i morgen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har fått AoC, men har ikke PC til å spille det enda. Så, jeg har noen spørsmål til jeg begynner. 1. Hvilken server spiller dere på? Er det en "norsk" server? 2. Har sett hovedmenyen når man velger en server. Hvordan fungerer en PvP server i forhold til en PvE (hva betyr det, egentlig?)? Om man er på en PvP server risikerer man at folk kommer å dreper deg hele tiden? Det blir jo litt ugunstig da jeg starter etter alle andre.. 3. Hvordan opplever dere combat-systemet? Morsomt? Vanskelig? 4. Hvordan "fungerer" questene? Er det typisk MMO, man prater med en fyr, man går inn i en dungeon, og vi skal drepe ett monster feks? 5. Siste spørsmål. Drops? Hvor får man våpen fra? Kjøper man dem? Dropper mobs? Og hvordan "penger" er det i AoC? GLEDER MEG! Takktakk CC Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen av dere med forum problemer som har kommet seg inn på forumet ennå? Jeg kommer forsatt ikke inn.. Går du inn på forums.ageofconan.com eller forums-eu.ageofconan.com? Har prøvd begge en million ganger. Ingen av de funker. (vet det er forums-eu.ageofconan.com som er "vårt" forum" Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 De holder på å fikse dem nå tydeligvis. De aller fleste har hatt problemer med forum login. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 såså.. gå ut en tur og strekk litt på beina du Var ikke det jeg mente. Jeg skjønner bare ikke hvorfor serverne må ned for å legge ut patcher. Går serverne til World of Warcraft ned hver gang de legger ut patch? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Får du plass til mer enn en ekstra bag etterhvert? Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ok, FunCom, now it's on like Donkey Kong! Hadde problemer før patch med at det ikke var noen stemmer på NPC's under hele lvl 1-20 perioden. Nå etter patchen har det problemet blitt byttet ut med en ekstrem statisk støy i main menu. Har ikke prøvd å gå lengere enn det, for tror headsettet mitt sprenger hvis jeg er der for lenge. Ville bare høre om noen andre har hatt sammme problemet før jeg setter igang å troubleshoote. Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fantastisk Funcom! Alle problemer jeg hadde med lagg/skipping er nå borte! Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 IR Lightning man! teksturen bugga seg på figuren min! en Demonologist ganka meg, så satte teksturen seg fast på meg :< Åssen i ..... får du så mange ekstre "bars" ? Alltid lurt på sånt.. blir litt liten plass med de som er på standard. laster ned på curse ja. er er ordentlige link til den jeg har; http://aoc.curse.com/downloads/details/12705/ se litt lengre ned på siden der i comments. skal ligge riktig versjon der ^^ Mmm... hvordan får du snarveiene på høyresiden da? den kom automatisk. altså den er med i vanelig UI Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ding! da var jeg lvl 40 med min Necromancer og mammuten under mine ben! digg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå