Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skjer 24/7

Må alltid logge inn to ganger.

 

Søren.

Nå får jeg ikke spilt AoC p.g.a. at jeg ikke får lasta ned patchinga cry.gif

 

Så der var 400 kr rett i søpla

 

400.000 klarer det og ikke du, sjekk brannmuren din osv.

Endret av War
Lenke til kommentar
Så kan det ha noe med det at linja vår skal gi 350 kbs

Men alikevel får jeg bare tilsendt maks 54

Det har absolutt ingenting med brannmuren å gjøre i dette tilfellet

kjøp digital tv der får du med 8 megabits linje som stander

Nå er det vel strengt talt ikke jeg som står for innkjøp av denne internett pakken, stefaren min var inne idag og sjekket opp og han skjønte nå at vi faktisk trenger noe nytt.

 

Og det å kjøpe en sånn pakke er ikke vits når vi bare trenger å fornye den linja vi har.

 

Red:

Ser ut som at AoC blir ferdig idag! :w00t:

Grunnet at jeg er en sta jævel funket den plutselig... :D

 

Bare 2-3 timer til den er ferdig :p

Er på den delen hvor du skal laste ned 896 mb...

Den stod i 9 timer igår :p

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Patcen på nesten 9 gb lastes ned en gang til :S Har prøvd å restarte maskinen, repart AoC og sjekket om AoC ikke kjører i bakgrunnen når jeg først skal starte AoC. Hva annet kan jeg gjøre?

Jeg har spilt AoC i noen dager nå, idag gikk det fint, men da jeg skulle ta meg en pause og avslutta AoC og startet det opp igjen da begynte patchen å lastes ned...

Lenke til kommentar
Patcen på nesten 9 gb lastes ned en gang til :S Har prøvd å restarte maskinen, repart AoC og sjekket om AoC ikke kjører i bakgrunnen når jeg først skal starte AoC. Hva annet kan jeg gjøre?

Jeg har spilt AoC i noen dager nå, idag gikk det fint, men da jeg skulle ta meg en pause og avslutta AoC og startet det opp igjen da begynte patchen å lastes ned...

 

Er desperat, sitter her og kan ikke spille fordi AoC laster ned den forbanna patchen igjen :(

 

Er det noen som kan hjelpe meg? Vil bli glad om noen gjorde det :)

Lenke til kommentar

dette er sikkert spurt om før, men når det kommer til disse preorder collectors itemsa du får (ring, kappe osv), har jeg fått beskjed om at det er bare å skrive /claim, men det ser ikke ut til å funke. må jeg spesiefisere noe etter kommandoen eller er det noe annet jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
IR Lightning man!

 

teksturen bugga seg på figuren min! en Demonologist ganka meg, så satte teksturen seg fast på meg :<

 

post-69980-1211988796_thumb.jpg

 

Åssen i ..... får du så mange ekstre "bars" ? Alltid lurt på sånt.. blir litt liten plass med de som er på standard.

 

 

 

laster ned på curse ja.

 

er er ordentlige link til den jeg har; http://aoc.curse.com/downloads/details/12705/

 

se litt lengre ned på siden der i comments. skal ligge riktig versjon der ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...