Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Hehe, enig er 16 selv jeg :blush:

Er 16 jeg også, men føler meg relativt voksen for alderen så det går nok bra :p

 

Men en ting jeg synes er veldig bra sålangt er miljøet in-game, jeg har enda til gode å møte på noen som whiner skikkelig mye eller klager over ting eller prater om hvor dårlig AoC er i forhold til WoW. Alle er utrolig hjelpsomme og snakkesalige og har ingenting imot om noen trenger hjelp med et quest eller noe lignende, er utrolig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Hehe, enig er 16 selv jeg :blush:

Er 16 jeg også, men føler meg relativt voksen for alderen så det går nok bra :p

 

Men en ting jeg synes er veldig bra sålangt er miljøet in-game, jeg har enda til gode å møte på noen som whiner skikkelig mye eller klager over ting eller prater om hvor dårlig AoC er i forhold til WoW. Alle er utrolig hjelpsomme og snakkesalige og har ingenting imot om noen trenger hjelp med et quest eller noe lignende, er utrolig fornøyd! :)

Må si meg enig der. Til og med de folkene jeg har drept har tatt det hele med et smil (de fleste).

Lenke til kommentar

Ikkje mykje whining nei, og folk flest er hjelpsomme. Trur eg berre har lest "noob" som svar til eit spørsmål eingang hittel.

 

Men må sei irriterer meg voldsomt over personar som absolutt driver å snakker norsk i diverse chatte kanaler. I går på Soulstorm etter at meldingar om at serverane skulle gå ned om nokre timar kom på fransk og tysk tok det heilt av med norsk i OOC kanalen.

 

Klart det berre er å skifte chat vindu, so problemet er ikkje stort, synts berre det er utrulig tåplig å skrive norsk i offentlige chatte kanaler på engelske servera :)

Lenke til kommentar
Det var også jeg overrasket over, at folk faktisk gadd å hjelpe i stedet for å rope, L2P noob!

 

Det er vel fordi alle faktisk er nabs atm xD

Men når du sier det, har faktisk bare hørt ordet n00b noen få ganger i chatten, men det er som regel på grunn av et personlig drama mellom folk som bestemmer seg for å la agresjonen gå ut over OOC chatten.

Lenke til kommentar

Overraskende mange positive her.

 

Har lest litt på mmorpg.com-forumet, og det flommer over av whineposter fra folk som mener spillet er ødelagt av bugs og instanser. Jeg har ikke spilt spillet selv, så vanskelig å gjøre opp egen mening, vurderer å begynne etter at eksamensperiode er ferdig.

Lenke til kommentar
Vet ikke med andre servere, men Wild Lands of Zelata på Wildsoul er Barrens chat 2.0 fra WoW. Fy fader så mange mongo folk det er der. Spesielt sytinga over wounded child :roll: og ganking.

 

Var der i går, og fikk stort sett gå i fred (var der fra lvl 19-23), dog ble jeg angrepet noen ganger av høy levla folk, men klarte å løpe unna. Folk er jo rimelig dårlig til å spille har jeg skjønt.

 

Av de 2 som var omtrent rundt midt level, så vant jeg 1 og tapte 1, begge kampene varte ganske lenge.

 

Hva mener du med "sytinga over wounded child" ?

Heh, på wildsoul er det ikke noe kjære mor. Heldigvis er jeg Guardian så folk gir opp relativt fort når jeg går full defence.

Det er et quest "Find the wounded child" som var (er?) bugget ved at barnet ikke respawner. Folk driver og spør "anyone seen the wounded child?" og folk repeterer hvor idiotiske de som spør er og at det er bugga osv osv. Det er ikke noe hyggelig samtaler for å si det sånn.

Alle kidsa som syter over at dette ikke er WoW 2.0 og alle norske som skal ta på seg litt av æren om at FC er norsk.

 

Ser ut som jeg er uheldig når det gjelder servervalg :!: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Ser man bort fra at AoC er et spill laget med dagens teknologi, mens wow er minst 3 år gammelt så er vel wow et spill som får bedre poengscore. Men saken er...veeeeldig mange er rett og slett litt lei av å spille wow, selv enn hvor bra det er. I mine øyne var wow det eneste MORPG'et som i det hele tatt var mulig å spille, og nå ser AoC ut til å være spillbart og at det kan ta over for wow, ihvertfall inntil WOTLK (wow expansion) kommer, hvorpå jeg mest sannsynlig returnerer til wow. For selve konseptet med wow tok verden og meg med storm, og jeg vet ikke, men jeg tviler på at noe annet spill noengang vil ha samme innvirking på meg som wow.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...