Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Har 2 ultra-n00b questions for ya:

 

1. Går det ann å innstallere spillet på flere maskiner. (F.eks. Cs kan du bare på 1.)

2. Kan man bytte server? xD Har aldri spilt mmporg-games før så don't kill.

 

 

For det første så er du ikke gammel nok

 

og for det andre så er du ikke gammel nok.

 

OFF TOPIC

Hva er poenget med slike svar? Er det om å gjøre å være eldst? Synes spm er helt greit, uavhengig av om poster er 12 år eller 40 år. Er selv 32 og er første gang jeg spiller et online spill som AOC, har stilt mange "dumme" spørsmål selv men heldigvis bare fått hyggelige svar.

 

ON TOPIC

Og JA du kan spille på flere maskiner, men kan ikke bytte server med en enkelt karakter såvidt jeg vet. Du kan dog ha flere karakterer på forskjellige servere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tipper det er skjermkortet eller CPU'en din!

Minne burde holde om du ikke kjører Vista eller har mye opp samtidig med AoC - AoC bruker oppmot 1.5 GB på min maskin, og jeg har 8GB og Vista Ultimate 64-bit.

 

CPU'en er det siste det er! dual core takler det fint.

Kan være skjermkortet siden jeg bruker 2 skjermer så kanskje jeg suger litt ut av det, skal prøve med full antinalasing på fult mens bare en skjerm er kobla til, skal også oppgradere RAMen litt, greit å ha litt å gå på.

Lenke til kommentar
Er det noen andre som har problemer med lyden? Jeg får alle lydene i spillet utenom dialoger. Ingen av stemmene spilles av når jeg snakker med folk. Ikke engang under starten av et nytt game.

 

samme her, måtte sette til 'desktop stereo' i control panel, og det samme i spillet før de kom. Dog når jeg forlot Tortage, så var all dialog borte igjen.

 

Hadde det samme problemet, men det er nå fikset.. Nå har det oppstått et nytt problem, jeg prøver og logge inn, men da kommer dette opp:2vdqwrd.jpg

Noen som har det samme problemet? Litt ergelig, for da dro jeg meg tidlig opp av sengen til ingen nytte^^

Lenke til kommentar

Jeg kræsjer fremdeles støtt og stadig (i Tortage), spillet fryser av og til også..

 

Dette er noe jeg aldri har opplevd før, jeg har egentlig aldri kræsjet uten om når jeg i Field of the Death med main-character'n min..

 

Til nå idag er jeg alt oppe i 5-6kræsj, sammenlignet med 0kræsj som jeg har hatt i Tortage området før dagens patch?

 

Er det en sammenheng, eller er det noe galt hos meg plutselig?

Lenke til kommentar

Eneste jeg har hatt problemer med er faktisk BSOD. Men det er nok ikke spillet, det går vel mer på hardware.

 

Anbefaler alle med problemer om å kjøre Rivatuner driver reset. Det fungerer faktisk utrolig latterlig godt.

 

Eneste problemet jeg har med spillet, er at jeg har for lite tid til å spille.

 

Spiller på Fury om noen vil groupe med meg og Julie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...