Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-75284

Hvilke mobs bør jeg drepe for å få rough leather og hvor kan jeg finne de forskjellige ressursene jeg trenger for å gjøre de første gathering questene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg kanskje en komplett idiot, og en jævla tulling, men hvordan sjekker jeg om/ og konfigurerer vår alles AoC til å kjøre Dual Core?

 

EDIT: Mens jeg er her. Noe stort jeg har gått glipp av?

 

+ Hurra for patching!

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Kan jeg ikke spille med den gratismåneden som følger med, uten å tulle med betaling og slikt nå?

 

Det er jo 18 årsgrense og da har man jo visa, er jo bare å legge inn det så avbtyter du inned 30 dager så det ikke trekkes om du ikke liker spillet.

Lenke til kommentar
Kjøpte nettopp AOC, å finner ikke cdkeyen, hvor ligger den?

:wow:

Trudde ikke det fantes et spill i verden som ikke hadde cd keyen der.

Battlefield,wow,conan,doom,crysis osv.

 

Har sånn barber fyr og 2 og 2 er nok grensen på lvl 20ish

Kommer det 3 så er man somregel dau.

Lenke til kommentar
Assassin blir grisejult av mobs på samme level.

 

Da kan du ikke spille en Assassin, 1vs1 så tar nesten ingen en Assassin, verken mobs eller andre spillere.

Klarer seg ganske bra mot to stykker også, blir verre med tre - fire da HP'en er litt short.

 

Men det samme problemet har Barbarian..

Lenke til kommentar
Assassin blir grisejult av mobs på samme level.

 

Da kan du ikke spille en Assassin, 1vs1 så tar nesten ingen en Assassin, verken mobs eller andre spillere.

Klarer seg ganske bra mot to stykker også, blir verre med tre - fire da HP'en er litt short.

 

Men det samme problemet har Barbarian..

 

Etter det jeg har sett fra Assassins i PvP som har prøvd å ganke meg, så har det som regel gått velldig dårlig for dem. Jeg spiller Hox.

Lenke til kommentar
Laptoppen min:

2GB DDR2 RAM

T230 dual core 1,6Ghz

Up to 1024 Nvidia Geforce 8400 GS

50gb ledig på harddisken

 

Den kjører AoC, med alt på det laveste, på 6 fps.

 

Er dette unormalt?

 

Hvis noen snille fps killers kan hjelpe meg via msn, så hadde det vært fint :)

 

alt for dårlig prosessor, må minst ha 2,4ghz tror jeg, anbefalt er 3ghz

 

jeg spiller på dårligere pc. 1.5 ghz, 8600M GS skjermkort XD. men har vel på fps på rundt 30. varier fra 20-40. 6 er den på vel og merke i byene. Jeg har rippa min vista, ser ut som er windows 98 jeg kjører. og så satt jeg ned oppløsninga, hjalp MASSE!!!! men det jeg ikke skjønner, Min windows update logg sier at jeg har lasta ned(og instalert?) SP1. men AOC sier at jeg ikke har det. når jeg prøver å laste ned manuelt får jeg beskjed om at SP1 ikke er for andre enn japanske, engelske,tyske og franske versioner, hva gjør jeg her?:S

 

Btw til deg som spiller assasian. haha spiller guardian er 29 og tar assasains i 35. men dere må da får svingene ikke stå stille! blir jo piece of cake for oss da^^ er ikke wow dette:P jeg som warrioar fåretrekker at du står stille da :D så bare fortsett (for min del)

Lenke til kommentar
Er det noen andre som har problemer med lyden? Jeg får alle lydene i spillet utenom dialoger. Ingen av stemmene spilles av når jeg snakker med folk. Ikke engang under starten av et nytt game.

 

Jeg anntar du er ferdig med Tortage og etter Tortage har ikke funcom tatt seg råd (ikke enda) å ha voice acting på alle quest dialogene, men har hørt at destiny questene er de eneste etter Tortage som har Voice Acting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...