Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Ok, takk. Leste bare at det var noen som var ganske usikker på det, og jeg ble også usikker på hva jeg skulle velge. Takk for prisene. De var heller ikke så værst. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm ok. men så noe fra en post for et år siden her. Live

AoC vil ikke gå i Live vil det? :S ble litt paranoid her for da kan det bli dyrt. selv tror jeg ikke det blir det. men

Heisann, så at ingen hadde svart på dette. :)

Det du linker til er vel strengt tatt Funcoms planer om å lansere AoC på xbox? Hvis ikke du skjønte det? ;)

EDIT: Prisene var positivt lave ja, med dagens kurs hvertfall. :)

Endret av Binko
Lenke til kommentar

det som fikk meg til å tenke er at man har Live til data også. ihvertfall hva jeg har sett i butikkene. er vel for å spille GOW, halo og shadowrun på nettet eller noe tenker jeg`? men men ;)

Edit: en sjuvstart vil være mer verdt i EU enn i US, er ikke det litt rart?

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
Så svær Erling Ellingsen har blitt, noen som husker hvordan han så ut når han holdt på med Era Online? Noen som spilt Era online forresten? Det var jo helt rått :D Flott fyr!

Eller da han ble mobbet av Something Awful for nevnte online-spill :]

Lenke til kommentar
Snart brakere løs ! OOHHH ! Måtte bugsa holde seg vekk !

Heia Norge og Funcom ! Det er tross alt NORSKT tverrs igjennom , vi bør være litt stolte , det er som med landslag i sport ! Vi heier på våre !

Nå er jeg rektignok litt på druen , skal på stadion og tatt meg noen bayere :D

Du vi har planlagt en liten spillehelg første helga conan er åpent for alle, skulle hatt deg med buddy :)

Hudrin

Vi kan jo snakkes nærmere ? Jeg tar kontakt via privat beskjed , server osv . Jeg håper du liker PvP/RP ;)

- Vi kosa oss litt i Vanguard , du hjalp meg med en kappe-quest osv , fikk mye hjelp fra deg via info osv , du er en kjernekar ;) Nå har jeg endlig fått meg mick også , så du kan høre min sleske stemme ;)

Litt kvasipreik ; Jeg ser at mange har sterke meninger om conan , for og imot ; men man kan tiligi MASSE av bugs og mangler/feil hvis bare FØLELSEN er der .

Jeg hadde mange gode stunder i Anarchy Online ; Penumbra hadde jeg et religiøst forhold til -shadowlands i det heletatt. AO hadde sine mangler og feil men det rørte noe med meg ,jeg har faktisk TRO på Gaute Godager og co. - og det uten å ha spillt et sekund av Age of conan ;)

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Jeg likte faktisk era online veldig godt, satt ofte etter skolen å spilte med noen kamerater. Savner egentlig et lignende spill, som ikke krever allverden, nei ikke Runescape takk!

For og ikke gå helt utenom emnet så kan jeg si meg enig i at stemningen er viktigst, bugs er det alltid et lass av i starten. Og som lykkelig betatester ser dette veldig bra ut. Eneste som bekymrer meg er hvor lite variasjon det er mellom klassene? Ok jeg har ikke spilt fryktelig mye enda, men har hørt og lest mye :\

Lenke til kommentar

Jeg ble litt skremt nå....hvorfor? Jo fordi jeg fikk en mail fra Funcom med spørsmål om jeg ville bli med på en spøreundersøkelse ang spillet.

Spørsmålene var alt fra hardware til hvordan jeg synes spillet kjørte og om jeg ville kjøpt det.

Funcom sier at open beta versjonen er en gammel versjon og ikke den som kommer til å være i retail. Men hvorfor sender dem da ut en undersøkelse på en client av spillet som er etter Funcom utdatert?

Så dere skjønner sikkert hvorfor jeg ble skremt og lurer veldig på hva som skjer. Er virkelig versjonen vi nå spiller en gammel versjon?

Jeg håper og ber til gudene om at Funcom har en mer stabil versjon....hvis ikke så ser jeg en katastrofe påvei :(

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Etter hva folk i closed beta og open beta sier så skal det være en vesentlig forskjell mellom klientene. Etter hvordan open beta oppfører seg her så håper jeg også at retail er betydelig mer stabil enn denne.

Ja det jeg hører hele tiden også, får virkelig håpe det altså.

BTW: Om dere ikke vet det...den 10 mai så blir alle som er lv13 automatisk lv20 og det blir open pvp på alle serverene. Og vi får tillgang til hele Hyboria! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...