Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Laptoppen min:

2GB DDR2 RAM

T230 dual core 1,6Ghz

Up to 1024 Nvidia Geforce 8400 GS

50gb ledig på harddisken

 

Den kjører AoC, med alt på det laveste, på 6 fps.

 

Er dette unormalt?

 

Hvis noen snille fps killers kan hjelpe meg via msn, så hadde det vært fint :)

 

alt for dårlig prosessor, må minst ha 2,4ghz tror jeg, anbefalt er 3ghz

Endret av Stidilko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Laptoppen min:

2GB DDR2 RAM

T230 dual core 1,6Ghz

Up to 1024 Nvidia Geforce 8400 GS

50gb ledig på harddisken

 

Den kjører AoC, med alt på det laveste, på 6 fps.

 

Er dette unormalt?

 

Hvis noen snille fps killers kan hjelpe meg via msn, så hadde det vært fint :)

 

alt for dårlig prosessor, må minst ha 2,4ghz tror jeg, anbefalt er 30ghz

Lenke til kommentar
Laptoppen min:

2GB DDR2 RAM

T230 dual core 1,6Ghz

Up to 1024 Nvidia Geforce 8400 GS

50gb ledig på harddisken

 

Den kjører AoC, med alt på det laveste, på 6 fps.

 

Er dette unormalt?

 

Hvis noen snille fps killers kan hjelpe meg via msn, så hadde det vært fint :)

 

alt for dårlig prosessor, må minst ha 2,4ghz tror jeg, anbefalt er 30ghz

 

Slik prosessor vil jeg og ha... 30 Ghz...

:!:

Lenke til kommentar
Laptoppen min:

2GB DDR2 RAM

T230 dual core 1,6Ghz

Up to 1024 Nvidia Geforce 8400 GS

50gb ledig på harddisken

 

Den kjører AoC, med alt på det laveste, på 6 fps.

 

Er dette unormalt?

 

Hvis noen snille fps killers kan hjelpe meg via msn, så hadde det vært fint :)

 

alt for dårlig prosessor, må minst ha 2,4ghz tror jeg, anbefalt er 30ghz

Minimum 3ghz pentium 4. Jeg har dual core.

Lenke til kommentar
Får "Authentication Failure. Please note that passwords are case sensitive." når jeg prøver å logge inn, noen som vet hva som er feil? Har prøvd å skiftet passordet flere ganger, men funker fortsatt ikke.

 

 

-sindre faktisk.. jeg heter Sindre på spillet :p

Lenke til kommentar
Får "Authentication Failure. Please note that passwords are case sensitive." når jeg prøver å logge inn, noen som vet hva som er feil? Har prøvd å skiftet passordet flere ganger, men funker fortsatt ikke.

 

Må bare vente...

 

Jupp, tok litt tid etter at min konto blei oppretta til eg kom forbi den delen der.

Lenke til kommentar

Noen av dere som kunne fortalt en wow spiller hva som er bedre og dårligere med aoc?

 

Har veldig lyst på aoc, men må vente til juli tenker jeg. Må ha rå til ny pc først, eier ikke nåla i veggen i militæret hehe.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

AoC har potensiale til å kunne bli bedre enn WoW hvis ting blir fikset på og pusset opp en god del. Mye av konseptene i spillet er geniale, og slossingen føles til tider veldig bra. Spellweaving er utrolig fett implementert og melee combat er flott.

 

Som en person som vanligvis spiller castere i MMORPG spill må jeg dessverre si at castingen i AoC har lite å tilby. Du står jo og tanker mobs som hvem som helst annen klasse mens du trykker spells istedenfor å slå. i PvE solo grind er du IKKE en ranged klasse, noe som høres ganske sprøtt ut.

 

En annen stor skuffelse for meg med spillet er at personer fra samme guild kan angripe hverandre fritt på en PvP server. Jeg så for meg et spill som satset stort på guild mentalitet, og at det skulle bli kriging over land og ære på episk skala. Som demonologist, hvis jeg møter en guildmate i angrep fra andre spillere, risikerer jeg å drepe han istedenfor å komme til redning på grunn av AoE effekt av ca alle spells. Hele guild feelingen blir litt borte for meg når alle andre er røde når vi står og ser på vår nybyggede guild by.

 

Etter Tortage ble vi introdusert for systemet vi skal bruke til å dra rundt i verden både nå og endgame. Jeg lar dere bare smake litt på den ordlyden, for sånn kommer det til å bli. Løpe til ett sted, loade. løpe igjennom et annet sted, loade. Løpe igjennom et tredje sted, loade. etc.

 

For ikke å nevne det faktum at halvparten av alle talents i spillet er bugget, noe som faktisk hindrer meg i å teste en viss spec på min character.

 

Så mye gode konsepter, men spillet skulle nok vært utsatt et halvt års tid til. De har fått til grafikken uten tvil, den er jo helt utrolig. Men bak skjelettet av grafikkmotoren ligger det mye rusk som må ryddes. Hvis nok spillere fortsetter så er det jo håp for bugfiksing, jeg gleder meg til å se om vi får et spill som faktisk holder ut en stund.

Lenke til kommentar
Noen av dere som kunne fortalt en wow spiller hva som er bedre og dårligere med aoc?

 

Har veldig lyst på aoc, men må vente til july tenker jeg. Må ha rå til ny pc først, eier ikke nåla i veggen i militæret hehe.

 

 

Skulle fortelle nok :)

 

men man ser jo tydelig på måten ting er fremstilt på hvem de foretrekker da.. :p

Lenke til kommentar
Noen av dere som kunne fortalt en wow spiller hva som er bedre og dårligere med aoc?

 

Har veldig lyst på aoc, men må vente til july tenker jeg. Må ha rå til ny pc først, eier ikke nåla i veggen i militæret hehe.

 

 

Skulle fortelle nok :)

 

men man ser jo tydelig på måten ting er fremstilt på hvem de foretrekker da.. :p

 

Egentlig har han helt rett, kjente meg godt igjen i videoen og den videoen viser faktisk også hvorfor jeg hater wow og liker aoc

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Spørsmål!

 

Kan jeg ikke spille med den gratismåneden som følger med, uten å tulle med betaling og slikt nå?

 

Nettopp innstallert spillet og holder på å lage account nå. Det må vel gå an det? Hvilken betalingsmåte burde jeg velge hvis jeg har lyst til å spille nu, uten å registere gamecard eller visa-kort først? Burde jeg velge Pay by Cash, og så kjøpe gamecard når den medfølgende måneden har gått ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...