Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

General

 

* Grouped players that are apprenticed will now get their kill XP capped to the correct level.

* Characters should now always get zoned back from a PvP game

* Characters should now be able to move away from their spot, without the server thinking that they are hacking

* Using a lower rank ability should not lock up your character anymore

 

 

Quests

 

* Players should no longer lose destiny quests if their quest log is full

* Corrected some typos in various quest texts

* Updated directions in the quest "A Dangerous Challenge"

* The flame on the Torch of Eiglophian will now die after a while in Fields of the Dead.

 

 

Playfields

 

* Fix a lot of graphics lag issues caused by particles in Tarantia Noble, Field of the Dead and Eiglophian Mountains which should result in much lesser lag in those playfields

 

 

 

Player Characters

 

Necromancer

* Necromancer - you no longer lose the Cannibalism spell when investing the second feat

 

Guardian

* Guardian - Fixed a problem where the third rank in Counterstrike Stance was not giving you the damage shield while in defensive stance.

 

Bear Shaman

* Bear Shaman should now correctly recieve Blood Flow (Rank 3), Claws of Stone (Rank 2), and Spirit of the Bear (Rank 2) at level 40. (Note: If you are past level 40, you will gain these spells at level 45, 50, or 55 instead.)

 

Dark Templar

*Feat - the Dread Shadow pet will successfully spawn again.

 

 

NPCs

 

* Ragall the food and drink merchant has received a fresh stock of merchandise.

* Ranger archetype NPCs will no longer cause issues with the player's HP displayed incorrectly.

 

 

Crafting

 

* Bow/Crossbow now require wood

* More than 50 alchemy items have been added to vendors

 

 

City Building

 

* Requirement checks and consumption of resources when building PVE city buildings should be fixed.

 

 

GUI

 

* Changed the chat colors to be more like what players are used from other games.

* The guild chat text is now green

* Removed the DirectX 10 option from the option panel.

* Removed the 'Remove from Spellbook' functionality

* OOC chat channel should no longer be inactive after teleports.

 

 

 

QUOTE

We are fixing the traders and the banks but some exploits would still be possible with the version we have now. We know how important it is to have traders and banks back in the game but the system must work absolutely correct before we put them live again. The possible exploits that would result when this is not ensured would lead to much bigger issues for all players.

 

Thank you for your understanding.

 

 

nå som det er sagt. er det flere changes som ikke står i patchnotes. deriblandt den store nerfen til necro's

Lenke til kommentar
flere som har problemer med å logge inn? Får ikke logget inn akurat nå. Logget ut for å ordne noe på en alt, men dessverre får jeg ikke lov til å komme inn igjen. Håper det er et forbigående problem.. :p hehe

Får heller ikke logget inn. Står unable to connect to the character server. (Er på Ymir btw) Jaja, får vaske bilen istedet.

Lenke til kommentar
Noen som har noe formening om hva jeg kan gjøre for å få bedre FPS?

 

Har en relativt ny maskin, ikke mere enn 4 måneder gammel.

2GB ram, Geforce 8800 GTX, Dual core 6850, får som regel ikke mere enn 20-30+ FPS. Meste jeg noen gang har hatt var 80-85+ når jeg så rett opp på ren himmel.

Har ikke alt på max, kjører kun 2x AA og AF, high, men står kun på midelmådig veiw range.

Yter rett og slett ræv, Crysis yter 2x bedre med alt på fult :/

Og ja, lasta ned drivere fra NVIDIA datert den 16. mai tror jeg, og så har jeg brukt rivatune, men uten hell. Er frustrerende, den eneste måten å ha stabilt ca 40FPS er å ta shader til 2.0, men da ser spillet ut som ræv...

 

Enkelt, dytt inn 2GB ram til.

 

Hvordan får man 4 gig til å funke på Windows XP? Har prøvd diverse ting, og vet at den klarer max 3.2 gig. Får enten ikke OSt til å starte; bluescreen, eller den starter, så bluescreen.

Lenke til kommentar
Noen som har noe formening om hva jeg kan gjøre for å få bedre FPS?

 

Har en relativt ny maskin, ikke mere enn 4 måneder gammel.

2GB ram, Geforce 8800 GTX, Dual core 6850, får som regel ikke mere enn 20-30+ FPS. Meste jeg noen gang har hatt var 80-85+ når jeg så rett opp på ren himmel.

Har ikke alt på max, kjører kun 2x AA og AF, high, men står kun på midelmådig veiw range.

Yter rett og slett ræv, Crysis yter 2x bedre med alt på fult :/

Og ja, lasta ned drivere fra NVIDIA datert den 16. mai tror jeg, og så har jeg brukt rivatune, men uten hell. Er frustrerende, den eneste måten å ha stabilt ca 40FPS er å ta shader til 2.0, men da ser spillet ut som ræv...

 

Enkelt, dytt inn 2GB ram til.

 

Hvordan får man 4 gig til å funke på Windows XP? Har prøvd diverse ting, og vet at den klarer max 3.2 gig. Får enten ikke OSt til å starte; bluescreen, eller den starter, så bluescreen.

 

Man må ha 64bits windows ettersom hva jeg forstår. Nekter å fungere med mer enn 3.9-4gb etter det jeg har forstått. Skulle likte å visst hvorfor, men det er visstnok bare slik ;p

Lenke til kommentar

 

Okay, as we all know. Update notes from Funcom aren't always complete.

So please post here what you have seen change apart from what's described in hte Official notes.

 

---------------------------------

Disclaimer: Havent checked it all. If it's incorrect please say so.

---------------------------------

 

General

* Various framerate improvements

* HP regen seem to work now

* Crashes and Lag seem better in FoTD and other zones

* No reported crash at exit

* Some reports of shinier avatar textures (NEW)

 

Classes

* Demonologist

- Cooldowns added to Shockblast, Waves of flame, Living Firestorm, Inferno of Amber and Hellfire stream.

 

* Necromancer

- Unholy Hands - Only working, scaling spell we have gone from 0 seconds cooldown to 45 seconds - no mention in the notes.

 

* Tempest of Set

- Quicksand now has a 30 second cooldown

- Idol of set is now working as intented (1 up at a time)

 

* Ranger (NEW)

- After executing the Salvo combo, arrows are being shot at a considerably lower speed, thus it's a massive nerf to burst damage.

 

 

UI changes

* Group members now have a much larger and visible icon (blue potion bottle)

* The select instance button is much bigger and move obvious.

 

Tradeskills and resources

* Alchemist tier 2 quest unlocked

 

Mounts

* Mammoths are faster and better turn

* Speed on horses were scaled down

* Mammoths are now as fast as horses

 

 

 

oppdateringer som ikke sto i patchnotes

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvorfor tar ikke de dette med da? Det sto jo masse viktige ting der, som jeg mener er mye mer interessant enn det som sto i originalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...