Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Fint. Funcom drepte nettopp Necro'n min :(

 

De har lagt 45 sec cooldown på Unholy Hands, som var den eneste brukbare spellen vi hadde :(

Har fått med meg detta. /pat all necros :(

 

Changed the chat colors to be more like what players are used from other games.

Jaja. Men, det er mye mye mer praktisk med grønn. Det skjønner du, om du ikke er sååå immot wow at det bare er derfor du ikke liker det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de hadde skrivd at det var mer "praktisk" med grønn. Pga. at det syns bedre, og er lettere og lese

Det hele er en tilvenningssak. Ingen farger er vanskeligere å lese enn andre, bortsett fra svart, hvitt, og pastellfarger.

 

Sånn, takk for nå. Nå går jeg til skolen :).

Endret av Fev4ng
Lenke til kommentar
Det hele er en tilvenningssak. Ingen farger er vanskeligere å lese enn andre, bortsett fra svart, hvitt, og pastellfarger.

 

Hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe, men kunne ikke dy meg nå.

Selvfølgelig er noen farger vanskeligere å lese enn andre. Det kommer helt annet på bakgrunnen og kontrasten den gir. Lilla var ikke et godt valg og jeg er glad det ble endret, uavhengig av grunnen.

Lenke til kommentar

Er det i dag EA ikkje skal virke lenger dersom vi ikkje har oppdatert kontoen via cd-key fra sjølve spelet?

 

Er det mulig for meg å berre leggje inn cd-key fra spelet, oppdatere kontoen og spele

vidare, eller må EA slettast og spele leggast inn via cdane?

 

CDON klarte å sende pakken min til min tidlegare adresse og ikkje studieplassen min. Smule bittert.

Lenke til kommentar
For dere som har bærbar og nvidia anbefaler jeg å laste ned nyeste betadriver. Dette var som natt og dag for meg (Dell XPS m1710 m\ 7950GTX). Får kanskje doblet FPSen i spillet.

 

PÅ LIKEVEL PÅ: For det virker som den overklokker skjermkortet for maskina blir endel varmere enn den har vært før og opplevd to ganger at den har skrudd seg selv av p.g.a at den har blitt for varm. Det er vel ikke så bra akkurat og den har aldri gjort det før. Likevel så går det nå ganske glatt på bærbare og hakker bare litt hvis det er VELDIG mange fiender på engang (masse lik rundt omkring).

 

Fikk noen henvendelser på mail om link. Beklager at jeg ikke skrev ned linken. Her er linken uansett. Er kun XP.

 

XP English

http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_notebook_167.51_uk.html

 

XP English 64bit

http://www.nvidia.co.uk/object/winxp64_not..._167.51_uk.html

Endret av Lambada
Lenke til kommentar
* Sitter forsatt på skolen, så ikke Hyboria enda på meg :(*

 

btw, blitt noe forskjell på Priest Of Mitra eller Ranger ?

 

les på side 334 på denne tråden for patchnotes :)

 

Virker som det er en del som ikke er nevnt i patchnotes, men som fortsatt er endret. F.eks cooldownen på Unholy Hands for Necromancer, den har blitt lagt til uten å bli nevnt i notes.

 

Skulle ikke forundre meg om det er noen endringer på andre klasser også.

Lenke til kommentar

flere som har problemer med å logge inn? Får ikke logget inn akurat nå. Logget ut for å ordne noe på en alt, men dessverre får jeg ikke lov til å komme inn igjen. Håper det er et forbigående problem.. :p hehe

 

 

*EDIT*

 

Der ser det ut som jeg fikk lov til å logge meg inn igjen. Stoppa på "connecting to the characterserver"..

Endret av vgard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...