Skosåle Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Fint. Funcom drepte nettopp Necro'n min De har lagt 45 sec cooldown på Unholy Hands, som var den eneste brukbare spellen vi hadde Har fått med meg detta. /pat all necros Changed the chat colors to be more like what players are used from other games. Jaja. Men, det er mye mye mer praktisk med grønn. Det skjønner du, om du ikke er sååå immot wow at det bare er derfor du ikke liker det. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hva er mer praktisk? Er det mer praktisk med tanke på fargeblinde? Nei, jeg har ikke noe i mot WoW, men jeg liker ikke at Funcom skal tilpasse AoC andre spill i stedet for å komme med noe orginalt. Endret 27. mai 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Det er samme for meg hvilken farge det er, men som sagt så syntes jeg at begunnelsen for fargeskiftet er vagt og direkte teit. @Zennox: Forbedrer spillet? Hvordan da? Greide du ikke lese guildchatten før patchen? Og ikke kall meg jævla gjøk. Endret 27. mai 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det er samme for meg hvilken farge det er, men som sagt så syntes jeg at begunnelsen for fargeskiftet er vagt og direkte teit. Ja, det er sant. Bedre om de hadde skrivd at det var mer "praktisk" med grønn. Pga. at det syns bedre, og er lettere og lese Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) de hadde skrivd at det var mer "praktisk" med grønn. Pga. at det syns bedre, og er lettere og lese Det hele er en tilvenningssak. Ingen farger er vanskeligere å lese enn andre, bortsett fra svart, hvitt, og pastellfarger. Sånn, takk for nå. Nå går jeg til skolen . Endret 27. mai 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det hele er en tilvenningssak. Ingen farger er vanskeligere å lese enn andre, bortsett fra svart, hvitt, og pastellfarger. Hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe, men kunne ikke dy meg nå. Selvfølgelig er noen farger vanskeligere å lese enn andre. Det kommer helt annet på bakgrunnen og kontrasten den gir. Lilla var ikke et godt valg og jeg er glad det ble endret, uavhengig av grunnen. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Gult f.eks. . helt umulig å lese Endret 27. mai 2008 av Megnus Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Gult f.eks. . helt umulig å lese Det du "/tell" til andre nå er gult Ikke kjedelig hvit Endret 27. mai 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 likte det ganske greit jeg ^^ Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kanskje litt lettere å lese gult i spillet *reiser til Hyboria og tester* Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er det i dag EA ikkje skal virke lenger dersom vi ikkje har oppdatert kontoen via cd-key fra sjølve spelet? Er det mulig for meg å berre leggje inn cd-key fra spelet, oppdatere kontoen og spele vidare, eller må EA slettast og spele leggast inn via cdane? CDON klarte å sende pakken min til min tidlegare adresse og ikkje studieplassen min. Smule bittert. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 * Sitter forsatt på skolen, så ikke Hyboria enda på meg * btw, blitt noe forskjell på Priest Of Mitra eller Ranger ? Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) For dere som har bærbar og nvidia anbefaler jeg å laste ned nyeste betadriver. Dette var som natt og dag for meg (Dell XPS m1710 m\ 7950GTX). Får kanskje doblet FPSen i spillet. PÅ LIKEVEL PÅ: For det virker som den overklokker skjermkortet for maskina blir endel varmere enn den har vært før og opplevd to ganger at den har skrudd seg selv av p.g.a at den har blitt for varm. Det er vel ikke så bra akkurat og den har aldri gjort det før. Likevel så går det nå ganske glatt på bærbare og hakker bare litt hvis det er VELDIG mange fiender på engang (masse lik rundt omkring). Fikk noen henvendelser på mail om link. Beklager at jeg ikke skrev ned linken. Her er linken uansett. Er kun XP. XP English http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_notebook_167.51_uk.html XP English 64bit http://www.nvidia.co.uk/object/winxp64_not..._167.51_uk.html Endret 27. mai 2008 av Lambada Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 damn. er bare til xp de driverne =/ Nesten så jeg fikk lyst til å legge inn xp bare på grunn av de xD Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 * Sitter forsatt på skolen, så ikke Hyboria enda på meg * btw, blitt noe forskjell på Priest Of Mitra eller Ranger ? les på side 334 på denne tråden for patchnotes Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 * Sitter forsatt på skolen, så ikke Hyboria enda på meg * btw, blitt noe forskjell på Priest Of Mitra eller Ranger ? les på side 334 på denne tråden for patchnotes Virker som det er en del som ikke er nevnt i patchnotes, men som fortsatt er endret. F.eks cooldownen på Unholy Hands for Necromancer, den har blitt lagt til uten å bli nevnt i notes. Skulle ikke forundre meg om det er noen endringer på andre klasser også. Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 "les på side 334 på denne tråden for patchnotes" det finnes ingen side 334 her... Lenke til kommentar
vgard Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) flere som har problemer med å logge inn? Får ikke logget inn akurat nå. Logget ut for å ordne noe på en alt, men dessverre får jeg ikke lov til å komme inn igjen. Håper det er et forbigående problem.. hehe *EDIT* Der ser det ut som jeg fikk lov til å logge meg inn igjen. Stoppa på "connecting to the characterserver".. Endret 27. mai 2008 av vgard Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 "les på side 334 på denne tråden for patchnotes" det finnes ingen side 334 her... på min skjerm sitter jeg på side 340 og skriver atm . så da burde det finnes en side 334 også. har sikkert med broweser oppsettet. skal Quote 2sec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå