Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forumet er bugga, mange som ikke kommer seg inn.

 

Ja vel? Har dere vært innom register.ageofconan.com -> Create or Update my Forum Login for å enten oppdatere eller lage login til forumet?

 

forums-eu.ageofconan.com for EU spillere.

forums-us.ageofconan.com for US spillere.

 

 

Edit: @-Sindre: Nei. Eneste forskjellen er forskjellige klasser, byen de starter i etter tortage og utseendemessig. Ikke noe forskjell på stats eller lignende.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hadde det vært snakk om minutter så hadde det vært greit :p

Men når man våkner kl 08 av at katta sleiker deg på nesa (som bare er kos btw) og er klar for å spille verdens feteste spill - for så å måtte vente 2 timer + 2 timer + 30 min + gud vet hvor lenge....

Det kan bli for mye for en stakkar på morgenkvisten!!! *finds [Rope of Truth and Overdramatic Act]*

Lenke til kommentar
Forumet er bugga, mange som ikke kommer seg inn.

 

Ja vel? Har dere vært innom register.ageofconan.com også ->Create or Update my Forum Login for å enten oppdatere eller lage login til forumet?

 

 

Jeg kommer ikke inn på forumet, og ja vært inn på account siden og registrert forum login og passord. Dette er ove 24 timer siden.

Lenke til kommentar
Forumet er bugga, mange som ikke kommer seg inn.

 

Ja vel? Har dere vært innom register.ageofconan.com også ->Create or Update my Forum Login for å enten oppdatere eller lage login til forumet?

 

forums-eu.ageofconan.com for EU spillere.

forums-us.ageofconan.com for US spillere.

 

 

Edit: @-Sindre: Nei. Eneste forskjellen er forskjellige klasser, byen de starter i etter tortage og utseendemessig. Ikke noe forskjell på stats eller lignende.

 

Prøvde å logge inn igjen (har ordna alt av registrering) og kom inn!!! JEEEEJ! Trodde jeg....

EDIT: Bildet vil ikke lastes opp, men det sier:

[Account], you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

 

1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?

2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Jeg bytta språk til tysk på forumet, og da fungerte det..

 

sært som det er så prøvde jeg også det, men funka ikke for meg :(

Prøv alle logins du har registrert i Funcoms system, altså den du logger deg på med på register.aoc.com, og den du har brukt som forum account. Prøv også å få en link til forumet som du bruker (da påloggingssekvensen vil redirecte deg til den hvis du kommer på). Bugga greier, men det har fungert for meg.

 

Link du kan teste med: http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...