Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

flere enn meg som sliter med at når man skal starte spillet så er skjermen helt svart( untatt musen den er der) og så hører dere intro lydene osv. Men bildet kommer aldri.

Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Spiller på laptop men skal være god nok for å spille conan.

Har foresten closed beta clienten

LØST. Hvis jeg bare skrudde helt ned på oppløsningen så kom bilde^^

MEN har funnet meg ett nytt problem! Jeg er i militæret og det virker som at porten som AOC bruker er sperret. For spillet greier ikke å kobble til serverene når jeg skal logge inn( greide å patche spillet tho).

Noen som vet hvilke porter conan bruker kanskje jeg kan få de til å åpne de:P

Endret av Andre88no
Lenke til kommentar
flere enn meg som sliter med at når man skal starte spillet så er skjermen helt svart( untatt musen den er der) og så hører dere intro lydene osv. Men bildet kommer aldri.

Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Spiller på laptop men skal være god nok for å spille conan.

2 min på betaforumet så hadde du funnet dette:

1) go to your Age of Conan -folder

2) delete files named: "shader.cache", "shader.cache.local" and "shader.cache.temp"

3) launch the game directly from "AgeOfConan.exe" in the folder, DO NOT run patcher/launcher as it'll redownload the "shader.cache" and game won't boot (not for me at least)

Lenke til kommentar

2 min på betaforumet så hadde du funnet dette:

1) go to your Age of Conan -folder

2) delete files named: "shader.cache", "shader.cache.local" and "shader.cache.temp"

3) launch the game directly from "AgeOfConan.exe" in the folder, DO NOT run patcher/launcher as it'll redownload the "shader.cache" and game won't boot (not for me at least)

din løsning funket bedre :thumbup:

MEN har funnet meg ett nytt problem! Jeg er i militæret og det virker som at porten som AOC bruker er sperret. For spillet greier ikke å kobble til serverene når jeg skal logge inn( greide å patche spillet tho).

Noen som vet hvilke porter conan bruker?

Lenke til kommentar

Gå på start -> kjør -> cmd og skriv inn enten netstat eller netstat -f < Dette er avhengig av kva Operativsystem du har trur eg.

Uansett, så starter du opp Age of Conan. Viss AoC ikkje greier å komme igjennom routeren så blir det vist som SYN_SENT istadenfor ESTABLISHED under Tilstand.

Kan hende det kjem fram eit port-nummer også.

Lenke til kommentar

Er den førstart- greia med CE eller bare for håndsbestilling generelt? jeg vet at man må betale litt i tilleg men usikker på om jeg skal gjøre det eller ei. viser seg at dama er borte rundt release så da kan jeg jo være litt egoistisk! kan knapt vente :D

edit: på release selvfølgelig:P

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
Gå på start -> kjør -> cmd og skriv inn enten netstat eller netstat -f < Dette er avhengig av kva Operativsystem du har trur eg.

Uansett, så starter du opp Age of Conan. Viss AoC ikkje greier å komme igjennom routeren så blir det vist som SYN_SENT istadenfor ESTABLISHED under Tilstand.

Kan hende det kjem fram eit port-nummer også.

ja prøvde dette og det kom opp SYN_SENT

Vet du noe om hvordan jeg kan løse det?

Endret av Andre88no
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Noen som vet om vi må betale abonnement med eller uten VAT? Beklager hvis dette allerede er forklart, men jeg er usikker på dette.

Ellers. Fleder meg utrolig mye. Er vel bare 3 uker til nå. Ønsker Funcom all lykke. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Dumt spm. kanskje men...

Sitter på en laptop nå, kommer til å starte opp med AOC på denne. Skal etterhvert kjøpe en bedre laptop,ønsker da selvfølgelig å fortsette med AOC på den nye laptopen.

Kan jeg da på noen måte fortsette der jeg sluttet på den gamle laptopen?

Kjedelig å starte på level 1 igjen....

Endret av Dec
Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan du det. All informasjon om karakterer og lignende lagres på Funcom sine servere.

Fantastisk!! Er helt fersk på MMO, som du sikkert skjønner...

Må fysisk legge inn AOC fra dvd inn på den nye laptop allivel sikkert?

Lenke til kommentar
Noen som vet om vi må betale abonnement med eller uten VAT? Beklager hvis dette allerede er forklart, men jeg er usikker på dette.

Ellers. Fleder meg utrolig mye. Er vel bare 3 uker til nå. Ønsker Funcom all lykke. :)

VAT har ingenting å gjøre i Norge, så det tviler jeg på. Men her er uansett valgmulighetene og prisene jeg fikk:

1 Month Recurring EUR € 12.99

3 Month Recurring EUR € 35.97

6 Month Recurring EUR € 65.94

Edit: To avoid adding the VAT, Funcom is required to prove a customer is not subject to the EU VAT. The issuing country of your payment instrument will be used to check this. To correct a misplaced VAT, please fax a copy of your own or your legal guardian's photo ID, a signed copy of a postmarked envelope addressed to you and your Game login name to +41 442018321.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...