Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har faatt til extended hotbars? Eg enabler extended hotbars, har bindet keys til dem, men eg faar ikke se dem. Har lest en post paa aoc-forumet der en klagde over det samme (han fikk ikke svar saaklart). Han fyren paa forumet sa at naar han logget paa en annen maskin viste de seg. :hmm:

 

Noen som vet kordan eg fikser dette?

 

 

kanskje ikke helt svar på spm ditt, men

 

du bør sjekke ut ny ui på

 

http://aoc.curse.com <- side for Mods og ui modifikasjoner til AoC

Lenke til kommentar
Man får jo repeat able quests fra de "Wanted!" greiene, så går egentlig ganske sjapt :)

 

Joda, men de er jo passe farma om dagen, så det går ikke så fort som det kunne gjort.

Uansett så gir undeads i sørvest bedre xp per time enn wanted questene inkl questreward-xp.

 

Level 50 undeads gir 900 xp per kill og jeg som 48 Necromancer klarte å ta to og to.

Lenke til kommentar

Blir nok en del downtime nå fremover da de har en god del å fikse på. Jeg synes det bare er positivt. Viser jo at de jobber på spreng med å luke ut de tonnevis med bugsa som lurer i spillet.

Jeg tipper det er hotfix for guildby bygging. Vet det er MANGE som har mistet mye penger på dette.

Lenke til kommentar
Hører mange klager på at det er vanskelig å levle over 40 uten å grinde. Noen som har noen erfaringer med det?

 

Jeg er level 41 og har mange quests.

Det du bør gjøre er å dra til noble quarters i Old Tarantia. Der er det flere quester som burde få deg over 43.

 

Resten er vel Field of dead området som har 40-50 i level limit.

 

Ble misfornøyd med mammoth mounten min :( Så sen! :S

Lenke til kommentar

Ser mange klage over at man kolliderer med andre spillere/mobs.

Med mindre man er tilbakestående av noe slag burde man like dette da dette gir mange nye muligheter som for eks tanken beskytte presten med kroppen også.

 

På en pvp server kan ranged om de vil skyte tanken mens han tanker?

Og melee skade andre melee i raid med cleeve?

Lenke til kommentar
Ser mange klage over at man kolliderer med andre spillere/mobs.

Med mindre man er tilbakestående av noe slag burde man like dette da dette gir mange nye muligheter som for eks tanken beskytte presten med kroppen også.

 

 

enig med deg der

 

 

 

 

Men jeg har ett problem. Jeg får ikke tilgang til det ofisielle forumet? Får bare beskjed om at passordet er feil. (har ikke fått tilgang tidligere heller)

Lenke til kommentar
Bah, 2 timer lengre å vente.. Da er vel ikke serverne oppe før 12, og ingen patchnotes ennå på forumet som jeg kan se.

 

Skal være oppe 11 tror jeg. Gikk ned kl 5 (Gmt+1), skulle være nede 4 timer, pluss 2 ekstra. Blir vel 11.

Nå er vel vi i GMT+2 grunnet sommertid er jeg redd :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...