Gjest medlem-105082 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Er questene i denne pyramiden bugget? Det må den jo være. Er skikkelig jævlig å være der inne. Delene til denne fyren respawner ikke, man får denne øye questen om og om igjen, selv om man har gjort det, og man kan gå gjennom dører. Den pyramiden i Kophef Province eller noe slikt. Endret 26. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er nok noen bugga quester inni der ja, jeg hoppa over de fleste questene inni der selv. Ps. Ding 50 Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er nok noen bugga quester inni der ja, jeg hoppa over de fleste questene inni der selv. Ps. Ding 50 Gratulerer! Jeg dinget nettopp 30. Syns den der levlinga går lovlig kjapt egentlig. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer! Jeg dinget nettopp 30. Syns den der levlinga går lovlig kjapt egentlig. jada, den gjør det helt til du treffer 40 og du må finne fram grindeskoa igjen.. *yawn* Speaking off. God natt Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har ikke peiling på hvor jeg skal queste med min 34 HoX atm. Ble så lei av å gå frem og tilbake, så jeg laget meg en Conqueror istedet, etter noen timers spilling ble jeg 15 ganske fort :o Så lenge man har en plass med mange quests, så går det egentlig ganske fort ja. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Når du er level 34 så er det bare å dra til Wildlands, Khoptsef og Conrach Village, om du gjør samtlige quest (grå eller ei) så er du ca level 40 når du er ferdig, det hele går både raskt og enkelt Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Et pr spørsmål ) Det virker som om ikke all infoen står på droppene, feks på en rustning så står det bare bonusen men ikke feks armor osv, tror jeg går med mye dårligere rustning en jeg kunne pga jeg ikke har fått med meg noe her? Fra lvl 30 kan man bruke medium armor?, kan jeg nå starte som blacksmith å lage rustning om jeg kan det hvor lærer jeg det?. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Skjønte ikke helt det første du mente, men Crafting kan du ikke starte med før level 40 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det du kaller "armor" heter "defense rating" i Age of Conan. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er nok noen bugga quester inni der ja, jeg hoppa over de fleste questene inni der selv. Ps. Ding 50 Gratulerer! Jeg dinget nettopp 30. Syns den der levlinga går lovlig kjapt egentlig. Man får jo repeat able quests fra de "Wanted!" greiene, så går egentlig ganske sjapt Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er det noen forskjell på Light Armor og Cloth Armor, annet enn at Light gir bedre beskyttelse? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det du kaller "armor" heter "defense rating" i Age of Conan. DEtte er en sannhet med visse modifikasjoner , jeg har opplevd å ha bedre armor defence med et item med høyere level enn et item med lavere level og samme defence rate . Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvor er det best å queste på lvl 41? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Må nesten poste den her også, sjekk ram spisingen ved løping i en by Har 2 gig ram alt på fullt. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Regner med Funcom har nok å gjøre med oss som faktisk har kjøpt spillet. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Følger det ikke med 5 buddy keys på collector edition? Lyst å teste litt før jeg pøser ut 300kr for så å la den ligge i hylla :/ Det er dyrt å være student Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det følger 1 buddy med alle aoc, og 5 med collector. Men buddysystemet er som nevnt ikke åpent enda. Det vil ikke åpnes før lanseringen har roet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå