Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting her... Har aldri spilt MMOPRG før, men har veldig lyst til AoC. Er det et bra MMORPG å starte med? Minuset her er at jeg også er redd for å bli hekta nå rett før sommeren, det er ikke særlig sunt...

 

Følger det med en gratis måndede eller noe sånt? Og kan man fryse accounten, slik at man kan spare hvis man skal reise bort e.l.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Noen som vet om jeg kan flytte spillet fra èn harddisk til en annen uten å måtte reinstallere?

Ble noe trøbbel med den ene harddisken :(

Lenke til kommentar

Helt utrolig!!

 

La inn Nvidia 175.16 driveren på min laptop som kjører med Geforce 7900GS.

 

Hadde før jeg la inn denne driveren kjørt AoC på 1280 oppløsning med medium innstillinger, og fikk ca 25 fps i snitt, noe jeg var fornøyd med egentlig.

 

Etter at jeg la inn 175.16 satte jeg oppløsningen til 1400*900 og medium innstillinger bare for å sjekke en høyere oppløsning. Fikk sjokk!! Med høyere oppløsning på den nye driveren har jeg mellom 25-35 fps, fantastisk :)

 

Med andre ord, forsøk nye drivere de som sliter med lav fps!!

Lenke til kommentar

Arm, noe har skjedd med kartet mitt.

Det er ikke den grå-kart-buggen. Det som er problemet er at karakteren min ikke finnes på kartet/eventuelt er låst i hjørnet. Så jeg kan ikke se meg om, navigere rundt med kartet eller noe, alt må taes på magefølelsen. Noen som har opplevd noe lignende eller er "reinstallering" eneste mulighet?

Lenke til kommentar
Helt utrolig!!

 

La inn Nvidia 175.16 driveren på min laptop som kjører med Geforce 7900GS.

 

Hadde før jeg la inn denne driveren kjørt AoC på 1280 oppløsning med medium innstillinger, og fikk ca 25 fps i snitt, noe jeg var fornøyd med egentlig.

 

Etter at jeg la inn 175.16 satte jeg oppløsningen til 1400*900 og medium innstillinger bare for å sjekke en høyere oppløsning. Fikk sjokk!! Med høyere oppløsning på den nye driveren har jeg mellom 25-35 fps, fantastisk :)

 

Med andre ord, forsøk nye drivere de som sliter med lav fps!!

 

Anbefaler også dette!

Skiftet noen eldre NVIDIA-drivere med 175.16, og etter oppdateringen kunne jeg faktisk legge til litt ekstra eyecandy uten å miste FPS. :O

Herlige greier!

Lenke til kommentar
Arm, noe har skjedd med kartet mitt.

Det er ikke den grå-kart-buggen. Det som er problemet er at karakteren min ikke finnes på kartet/eventuelt er låst i hjørnet. Så jeg kan ikke se meg om, navigere rundt med kartet eller noe, alt må taes på magefølelsen. Noen som har opplevd noe lignende eller er "reinstallering" eneste mulighet?

Har en kamerat med samme problem, noen som har et svar?

Lenke til kommentar

Det er sånn bugga kartet blir om den optionen ikke er på, få han til å huke av den, fikset hvert fall det for meg når jeg fikk det problemet. Du kan eventuelt stille på mye rart i interface options.

 

 

Må huske at din egen indikator blir borte om den option'en ikke er aktivert ;)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Heisann, lurte bare på om det er er mulig å rerolle en karakter fra Battlescar over til Soulstorm? Og om det er mulig, hvordan i såfall? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Du kan rerolle, men ikke flytte over charactern.

 

Men for all del kom ;) Soulstorm er en koselig server med ikke alt for mange gankere, høyeste level der er 60 atm hvis jeg ikke tar feil.

Huff, vet ikke om jeg tør ødelegge miljøet på serveren :innocent:

 

In-gamenick? :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Anbefaler også dette!

Skiftet noen eldre NVIDIA-drivere med 175.16, og etter oppdateringen kunne jeg faktisk legge til litt ekstra eyecandy uten å miste FPS. :O

Herlige greier!

 

Nå oppdatere jeg også driveren på mitt GeForce 8800GTS, og du for en forskjell. Nå kjører jeg på maks grafikkinstillinger, og FPS ligger på 30 til 40. Juhu!

Lenke til kommentar
Du kan rerolle, men ikke flytte over charactern.

 

Men for all del kom ;) Soulstorm er en koselig server med ikke alt for mange gankere, høyeste level der er 60 atm hvis jeg ikke tar feil.

Huff, vet ikke om jeg tør ødelegge miljøet på serveren :innocent:

 

In-gamenick? :)

Nick: Virutun hvis jeg ikke husker feil ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...