Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

For dere som har bærbar og nvidia anbefaler jeg å laste ned nyeste betadriver. Dette var som natt og dag for meg (Dell XPS m1710 m\ 7950GTX). Får kanskje doblet FPSen i spillet.

 

PÅ LIKEVEL PÅ: For det virker som den overklokker skjermkortet for maskina blir endel varmere enn den har vært før og opplevd to ganger at den har skrudd seg selv av p.g.a at den har blitt for varm. Det er vel ikke så bra akkurat og den har aldri gjort det før. Likevel så går det nå ganske glatt på bærbare og hakker bare litt hvis det er VELDIG mange fiender på engang (masse lik rundt omkring).

 

 

Hvor finner du denne driveren? Jeg får bare beskjed om at jeg må bruke Dell sin ofisielle driver =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann. Nå er jeg litt forvirra. Jeg kikka på feat-treet til conqueror da jeg fikk øye på: "War Lord'S March" (Carnage).

 

Når jeg holder over den så står det:

 

"Improves the War Leader ability by

also increasing the out of combat

movement speed."

 

 

Hva gjør den egentlig? Løper jeg permanent raskere? og hva er "War Leader" abilitien?

Lenke til kommentar
Graphics: 10

Gameplay: 7

Audio: 8

Durability: 8

 

= 7

 

Gamereactor Danmark som anmelder conan.

Fatter ikke at 10, 7, 8, 8 kan bli 7.

10+7+8+8 / 4 = 8.25 ;)

 

Joagamer: synes selv feats(talent treet) er temmelig innvikla. Ikke i direkte forstand, men hvordan ting fungerer. Har ikke satt meg inn i det, men det første betyr nok at du permanent løper fortere når du ikke er i kamp, ja.

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Så fremt det ikke står spesifisert er det ingenting som tilsier at sluttkarakter må være gjennomsnittet av resten. Hvis ikke de ulike elementene fungerer sammen er det ikke et godt spill, selv om det måtte se ut som Crysis, høres ut som Bioshock og vare som Baldur's Gate 2.

Lenke til kommentar

Yo, dudes!

Har et lite spørsmål her. Har spilt en Conqueror til lvl 8 nå, og jeg legger merke til at innimellom når jeg bruker combos, så gjør karakteren min litt ekstra ut av det ved å kappe av huet til motstanderen eller liknende.

 

Lurer bare på om dette er eyecandy som skjer innimellom mens du spiller, eller om det er en måte for å nærmest garantere at du får det til? Åssen fungerer dette?

Lenke til kommentar

Feats er temmelig innviklet på grunn av at over 50% av de ikke fungerer som de skal, så det blir vill gjetning på hva som er bra og om de fungerer.

 

Ble gledelig overrasket i går kveld da jeg hørte det kom en patch kl 4, siden spillet er etter min mening langt under forsvarlig stand for en launch tittel. 3 ting ble fikset, og ingen av de var særlig høyt oppe blant ting som absolutt må fikses snarest om folk skal fortsette å spille.

Lenke til kommentar

Hoho! jeg har et spørsmål til dere! noen som sliter med at det ikke går ann å starte AoC? jeg får bare en hakkete lyd og en sort pc skjerm :( hva er gått galt? skjermkortet mitt er forferdelig gammelt og dårlig.. får ikke det nye før i morgen.. har det noe med det å gjøre?

PS: det er et ATI Radeon Xpress 1100 :O

Lenke til kommentar
Fatality gjør at du får en liten bonus effekt i sekundene etter også :D

 

Når jeg får fatalities ser det ut som karakteren min hopper ca 20-30 cm opp fra bakken så lenge buffen varer.. Flere som har lagt merke til det? Elsker fatalitien når jeg kjører sverdet(2h conqueror) inn i brystkassen, lener meg mot mob'en og ler med hendene litt ut til siden før jeg napper sverdet ut gjennom skulderen. :D

Lenke til kommentar
Hoho! jeg har et spørsmål til dere! noen som sliter med at det ikke går ann å starte AoC? jeg får bare en hakkete lyd og en sort pc skjerm :( hva er gått galt? skjermkortet mitt er forferdelig gammelt og dårlig.. får ikke det nye før i morgen.. har det noe med det å gjøre?

PS: det er et ATI Radeon Xpress 1100 :O

skjermkortet ditt når ikke opp til minimumkrav en gang, så er nok skjermkortet ditt som svetter i fra seg og vil så gjerne vise deg hva det er godt for, men må gi slipp på spillet allerde ved oppstart. Du får glede deg til det nye skjermkortet :)

 

fjeddiu: fordi han ikke har bedre linje inn, eller at han har en brannmur elns på

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...