fjeddiu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Her er et bilde av koden, jeg tror er koden: Endret 26. mai 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Du har en CD (eventuelt DVD) som ligger opp ned på gulvet, tenkte jeg skulle si ifra. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Takk, det er ikke den eneste CDen som ligger på gulvet. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Eneste som syns tho. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Du har også et uhyggelig spill som aldri! jeg nevner ALDRI bør ha æren av å være ved siden av age of conan coveret.. Need for speed my A** Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) :!: Legg merke til ispinnen. Endret 26. mai 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 You have recieved a broken cdkey Thank you for entering your key. We apologize that your key is part of a batch that needs to be swapped to allow user registration. To swap your key please contact [email protected] with the key in the subject. :/ Hvor lang tid tar det før de får ordnet det? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Sikkert lang tid.. mens du venter kan du gjøre det samme som meg.. se på installasjonen! 19.rdbdata...... 20.rdbdata Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 You have recieved a broken cdkey Thank you for entering your key. We apologize that your key is part of a batch that needs to be swapped to allow user registration. To swap your key please contact [email protected] with the key in the subject. :/ Hvor lang tid tar det før de får ordnet det? Jet har også fått feil key, jeg fikk early access key. Fikk du også early access key? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Fikk du også early access key? Jepp. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Fikk du også early access key? Jepp. Da er vi to. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hørt rykter om at mange sliter så mye med latency at spillet er uspillbart, er dette sant? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hørt rykter om at mange sliter så mye med latency at spillet er uspillbart, er dette sant? Langt i fra (ihvertfall ikke på Battlescar). Har ikke opplevd en eneste server frakobling heller (bortsett fra når serveren tas ned for vedlikehold). Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvem er du på Battlescar? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 @ Mevon: Fikk du en early access key? Det fikk jeg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hvem er du på Battlescar? ph34r.gif Ettersom jeg ikke eier fantasi så ble det Wigestrand (I WoW endte ufrivillig jeg opp med portugisiske navn på dyr) Endret 26. mai 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hørt rykter om at mange sliter så mye med latency at spillet er uspillbart, er dette sant? det er feil, spiller selv på fury som er stappfull. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er lvl 30 nå (Eller 31 hvis jeg ikke husker feil) x] spilte HELE helga^^... Tror jeg spiller litt mindre i de to neste dagene, hehe. Venter på kammeraten min som skal få startet å spille også ^^, (Onkelen hans jobber i Funcom med AoC, hvor fett er ikke det? ) Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen her på soulstorm? er Curious på soulstorm btw Så, er dette spillet veldig ram avhengig? Har 2gb ram men ofte når jeg er i Inn, så fryser spillet helt og jeg må restarte PC-en. Har skjedd ved fyren(Arias elns.) i skogen og 1 gang. Eller kan dette vere cpu`? Uansett fyrer jeg løs en bestilling i kveld på 3,0GHz dual core cpu og 4gb ram med 4.4.4.12 timings og 800MHz frekvens. Tror dette skal gjøre susen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå