head_hunter Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Men viss jeg kjøper game card får jeg 60 dager da?? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Men viss jeg kjøper game card får jeg 60 dager da?? Nei, som jeg sa tidligere, så får du 90 fordi du får 60 + 30 dagene som er gratis. Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Artig, hjelmen og håret på fyren min har en tendens til å forsvinne Ser ut som han er nyklipt eller noe Løsning anyone ? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ring til funcom! 22 92 59 00 Haha! Lo meg ihjel da jeg hørte stemmen som kom! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det hjelper lite å holde vekke unger når du kan bestille timecard uten visa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hmm, får bare autentication failure hele tiden og spillet klager over at jeg skriver passordet feil, hva er det som skjer? Jeg vet at passordet er korrekt. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er lvl 39 nå og helt lost in space. Vet overhodet ikke hvor jeg skal gå å queste, halp plx!? d: Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hmm, får bare autentication failure hele tiden og spillet klager over at jeg skriver passordet feil, hva er det som skjer? Jeg vet at passordet er korrekt. Sjekk om du har aktivert accounten på funcom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hmm, får bare autentication failure hele tiden og spillet klager over at jeg skriver passordet feil, hva er det som skjer? Jeg vet at passordet er korrekt. Sjekk om du har aktivert accounten på funcom. Aktivert? Jeg tror nå jeg har gjort det, skal sjekke igjen. Mulig det kan ha noe med å gjøre at jeg laget kontoen for under fem minutter siden da Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hmm, får bare autentication failure hele tiden og spillet klager over at jeg skriver passordet feil, hva er det som skjer? Jeg vet at passordet er korrekt. Sjekk om du har aktivert accounten på funcom. Aktivert? Jeg tror nå jeg har gjort det, skal sjekke igjen. Mulig det kan ha noe med å gjøre at jeg laget kontoen for under fem minutter siden da Mann deg opp til en uhyggelig overaskelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Mann deg opp til en uhyggelig overaskelse Jasså? Hva er det nå? Står forøvrig "Account status Open" på subscription details på register.ageofconan.com. weeeeeeeeeee kom meg inn Endret 26. mai 2008 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
joxan Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Like før jeg gir opp, kommer ikke noe lengre med den Patch dritten... :/ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Like før jeg gir opp, kommer ikke noe lengre med den Patch dritten... :/ beveger den se gikke i det hele tatt? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Mann deg opp til en uhyggelig overaskelse Jasså? Hva er det nå? Står forøvrig "Account status Open" på subscription details på register.ageofconan.com. Har du aktivert accounten? Jeg fikk en early access key i spillet jeg kjøpte i dag, men ingen vanlig key! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Mann deg opp til en uhyggelig overaskelse Jasså? Hva er det nå? Står forøvrig "Account status Open" på subscription details på register.ageofconan.com. Har du aktivert accounten? Jeg fikk en early access key i spillet jeg kjøpte i dag, men ingen vanlig key! du er nødt til å kjøpe en 60 dagers pass eller betale med kort for å få de gratise 30 dages spill Endret 26. mai 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har du aktivert accounten? Jeg fikk en early access key i spillet jeg kjøpte i dag, men ingen vanlig key! Regner med du har satt på brillene og sett bak på blekka med keyen bakpå? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hva mener du? Da jeg aktiverte accounten for første gang, gjorde jeg det. Problemet mitt er at jeg fikk en early access code, istedet for en vanlig activation key Hatt samme problem? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har du aktivert accounten? Jeg fikk en early access key i spillet jeg kjøpte i dag, men ingen vanlig key! Regner med du har satt på brillene og sett bak på blekka med keyen bakpå? Blekka? =O Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har du aktivert accounten? Jeg fikk en early access key i spillet jeg kjøpte i dag, men ingen vanlig key! Regner med du har satt på brillene og sett bak på blekka med keyen bakpå? Blekka? =O Keyen står på baksiden av "Beginners Handbook" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå