Niram Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvor registrerer man pre- order koden? Har allerede mekka account pga open beta, men funker ikke å logge inn alle steder :S Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hvilken side er det? En amerikansk? Fordi dem som kjøper den amerikanske versjonen, og skal spille på amerikanske servere får begynne 3 dager tidligere enn europa. Endret 4. mai 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Står May 17th til meg og :0 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 uansett, kjøper du EU versjonen får du ikke spille før 20. mai. men kan starte å laste ned 17.mai Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) HVOR registrerer jeg pre- order kode? edit: Får ikke logget inn på https://register.ageofconan.com/account av en eller annen grunn.. Endret 4. mai 2008 av braxboy Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 HVOR registrerer jeg pre- order kode? edit: Får ikke logget inn på https://register.ageofconan.com/account av en eller annen grunn.. Ja da sliter du var iafeall der jeg registrerte Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hmm.. Merkelig.. Registrerer vel ikke som ny kode? Jeg har jo en konto på funcom fra før, pga open beta.. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Har også registrert meg, og på min side står det også at det er 17.mai vi kan starte å spille. For oss som har pre-order kode Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Men hvorfor kan jeg ikke logge inn på akkurat den siden? Lager jeg en konto til? Hvis jeg bare registrerer key direkte på den siden.. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 ja, bare skriv inn den preorder koden. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Tror beta account og "normal" account blir registrert på forskjellige steder, for jeg har samme kontonavn i beta og den pre-order greia. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Men jeg har jo allerede en konto! http://betaregister.ageofconan.com/account...ta/verifyEmail/ DER får jeg logga inn heeelt fint.. :S Skjønner ingenting.. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg hadde samme problemet braxboy, gav til slutt opp å lagde helt ny konto, da gikk det helt greit. Litt dumt siden jeg gjerne ville beholde mitt første accountnavn. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Okey, takker.. Da gjør jeg det.. Men den kontoen jeg lager nå, det blir min login på spillet i retail da? Mens den forrige forblir beta- kontoen min? Og en ting til, blir bankkortet trukket på det nåværende tidspunkt? Blir vel ikke det før det kommer i gang? Endret 4. mai 2008 av braxboy Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Kan noen linke meg siden til vanlig registrering, altså ikke betaregistrering? Og kan de også gi meg en grunn til at jeg bør gjøre det enda? EDIT: Vent, har ikke pre-orderkoden fra Platekompaniet! :O Endret 4. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Kan noen linke meg siden til vanlig registrering, altså ikke betaregistrering? Og kan de også gi meg en grunn til at jeg bør gjøre det enda? EDIT: Vent, har ikke pre-orderkoden fra Platekompaniet! :O Kontakt Platekompaniet asap, da de kodene skulle ha kommet nå Endret 4. mai 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Noen som vet når betaen slutter? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 JAJA gutter og jenter ikke lenge igjen nå :D Vi gleder oss ikke sant ? Skal bli funfun Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Gleden er halvert siden jeg begynte med Open Beta, håper release client er helt suveren i forhold til det vi har i betaen så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå