Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Shadow priest er nok mer priest of mitra. Denne har sustained dmg, et par dmg spells som healer og gjør skade, et par dots osv

 

Tempest of set har mye mer burst dmg, og er vel den healeren som ligner mest på en mage.

 

Det er nok kanskje sant det du sier der, ja.

PoM er nok et bedre valg faktisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj, det irriterer meg at Funcom valgte å gå for instancing innad i sonene. Selv om jeg hadde foretrukket om det var én sømløs verden så kan jeg leve med instancing for sonene. Men, instancing innad i sonene er utrolig irriterende. Ja, jeg vet du kan bytte, men det ødelegger ganske mye for opplevelsen. Spesielt når 'summon to instance' funksjonen ikke virker.

Lenke til kommentar
Æsj, det irriterer meg at Funcom valgte å gå for instancing innad i sonene. Selv om jeg hadde foretrukket om det var én sømløs verden så kan jeg leve med instancing for sonene. Men, instancing innad i sonene er utrolig irriterende. Ja, jeg vet du kan bytte, men det ødelegger ganske mye for opplevelsen. Spesielt når 'summon to instance' funksjonen ikke virker.

 

meg og vennene mine stresser sykt med å finne hverandre :( De dukker ikke opp på kartet ofte, og når de er der, er det vanskelig å se dem. Og selv om vi er i samme instance, kan man ikke se hverandre heller -.-

Lenke til kommentar
Æsj, det irriterer meg at Funcom valgte å gå for instancing innad i sonene. Selv om jeg hadde foretrukket om det var én sømløs verden så kan jeg leve med instancing for sonene. Men, instancing innad i sonene er utrolig irriterende. Ja, jeg vet du kan bytte, men det ødelegger ganske mye for opplevelsen. Spesielt når 'summon to instance' funksjonen ikke virker.

 

 

Syntes dette er greit jeg, du slipper lagg og du slipper å bli drept 24/7 pga for mange players på samme sted

Lenke til kommentar

For dere som har bærbar og nvidia anbefaler jeg å laste ned nyeste betadriver. Dette var som natt og dag for meg (Dell XPS m1710 m\ 7950GTX). Får kanskje doblet FPSen i spillet.

 

PÅ LIKEVEL PÅ: For det virker som den overklokker skjermkortet for maskina blir endel varmere enn den har vært før og opplevd to ganger at den har skrudd seg selv av p.g.a at den har blitt for varm. Det er vel ikke så bra akkurat og den har aldri gjort det før. Likevel så går det nå ganske glatt på bærbare og hakker bare litt hvis det er VELDIG mange fiender på engang (masse lik rundt omkring).

Lenke til kommentar

RP-PVE valgte selv en slik person for å få litt pause fra ganking når jeg ble skikkelig lei (og aoc er blitt like illke som wow selv om det er 18+), men første som skjedde på white sand var at jeg ble spwn ganket, ble ikke spesielt fornøyd da.

 

er det noe som heter RP - pvp også?(mulig jeg så feil), uansett skal man følge RP regler?, som igjen betyr at man ikke skal spwn ganke?.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
RP-PVE valgte selv en slik person for å få litt pause fra ganking når jeg ble skikkelig lei (og aoc er blitt like illke som wow selv om det er 18+), men første som skjedde på white sand var at jeg ble spwn ganket, ble ikke spesielt fornøyd da.

 

er det noe som heter RP - pvp også?(mulig jeg så feil), uansett skal man følge RP regler?, som igjen betyr at man ikke skal spwn ganke?.

 

Riktig det finnes rp-pvp der du må følge rp reglene...finnes også culture pvp der du ikke kan drepe din egen race

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...