Badjoker Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Shadow priest er nok mer priest of mitra. Denne har sustained dmg, et par dmg spells som healer og gjør skade, et par dots osv Tempest of set har mye mer burst dmg, og er vel den healeren som ligner mest på en mage. Det er nok kanskje sant det du sier der, ja. PoM er nok et bedre valg faktisk. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Denne har sikkert vært oppe før, da det er ca umulig å få meg seg alle sidene i denne tråden...men uansett verd en titt til! http://ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20080519 Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Æsj, det irriterer meg at Funcom valgte å gå for instancing innad i sonene. Selv om jeg hadde foretrukket om det var én sømløs verden så kan jeg leve med instancing for sonene. Men, instancing innad i sonene er utrolig irriterende. Ja, jeg vet du kan bytte, men det ødelegger ganske mye for opplevelsen. Spesielt når 'summon to instance' funksjonen ikke virker. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Så sinnsykt mange usynelige vegger det var i Tortarge da, er det sånn i resten av verdenen og? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Æsj, det irriterer meg at Funcom valgte å gå for instancing innad i sonene. Selv om jeg hadde foretrukket om det var én sømløs verden så kan jeg leve med instancing for sonene. Men, instancing innad i sonene er utrolig irriterende. Ja, jeg vet du kan bytte, men det ødelegger ganske mye for opplevelsen. Spesielt når 'summon to instance' funksjonen ikke virker. meg og vennene mine stresser sykt med å finne hverandre De dukker ikke opp på kartet ofte, og når de er der, er det vanskelig å se dem. Og selv om vi er i samme instance, kan man ikke se hverandre heller -.- Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Ennå ikke fått pakken min... Lenke til kommentar
joxan Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Laster ned spillet nå, første patchen på 1gb er ferdig, men alt stopper på "Patching Recource Database..." :/ Stått helt stille i stund nå. Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Æsj, det irriterer meg at Funcom valgte å gå for instancing innad i sonene. Selv om jeg hadde foretrukket om det var én sømløs verden så kan jeg leve med instancing for sonene. Men, instancing innad i sonene er utrolig irriterende. Ja, jeg vet du kan bytte, men det ødelegger ganske mye for opplevelsen. Spesielt når 'summon to instance' funksjonen ikke virker. Syntes dette er greit jeg, du slipper lagg og du slipper å bli drept 24/7 pga for mange players på samme sted Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Vi spiller RP-PVE, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Vi spiller RP-PVE, så det er ikke noe problem. Selv om du spiller RP-PVE kan du ikke unngå lagg, men du slipper å bli drept Endret 26. mai 2008 av Jagland Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Tråden for de som rett og slett ikke får nok av AoC, kan finnes her : Imponert over AoC Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 WoW klarer seg fint uten instancing av hovedverdenen. Jeg kan fint leve med zones, med videre synes jeg det blir et steg tilbake. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 For dere som har bærbar og nvidia anbefaler jeg å laste ned nyeste betadriver. Dette var som natt og dag for meg (Dell XPS m1710 m\ 7950GTX). Får kanskje doblet FPSen i spillet. PÅ LIKEVEL PÅ: For det virker som den overklokker skjermkortet for maskina blir endel varmere enn den har vært før og opplevd to ganger at den har skrudd seg selv av p.g.a at den har blitt for varm. Det er vel ikke så bra akkurat og den har aldri gjort det før. Likevel så går det nå ganske glatt på bærbare og hakker bare litt hvis det er VELDIG mange fiender på engang (masse lik rundt omkring). Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) RP-PVE valgte selv en slik person for å få litt pause fra ganking når jeg ble skikkelig lei (og aoc er blitt like illke som wow selv om det er 18+), men første som skjedde på white sand var at jeg ble spwn ganket, ble ikke spesielt fornøyd da. er det noe som heter RP - pvp også?(mulig jeg så feil), uansett skal man følge RP regler?, som igjen betyr at man ikke skal spwn ganke?. Endret 26. mai 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 RP-PVE valgte selv en slik person for å få litt pause fra ganking når jeg ble skikkelig lei (og aoc er blitt like illke som wow selv om det er 18+), men første som skjedde på white sand var at jeg ble spwn ganket, ble ikke spesielt fornøyd da. er det noe som heter RP - pvp også?(mulig jeg så feil), uansett skal man følge RP regler?, som igjen betyr at man ikke skal spwn ganke?. Riktig det finnes rp-pvp der du må følge rp reglene...finnes også culture pvp der du ikke kan drepe din egen race Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Har nå endelig fått AoC CE. Har lagt inn koden på kontoen min nå men så kommer det at jeg må fylle ut kredittkort opplysnninger. Må jeg gjøre dette ? Jeg har jo 30 dager med spillet. Lenke til kommentar
joxan Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg kjønner ikke hva som er galt :S Har instalert spillet nå, men kommer ingen ting på start menyen eller på Programmer. Og loadingen stopper på Patching Resource Database :S Noen som vet hva som er galt ? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg forhåndsbestilte 17 mai, altså nesten en uke siden, og jeg er fortsatt ikke i gang...... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 bah, jeg er plassert på Wildsoul pvp servern ;S lvl 31 Necromancer nå ^^ Vi ksn da lage en på Wildsoul^^ men må jo tenkte på om vi kommer til å få nok folk? men bare /w ingame til Hawkins! Ololol, jeg er i guildet ditt. Nestleder eller noe. Hmm. Lenke til kommentar
joxan Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Funker ikke om jeg setter inn og ut CD-en heller :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå