Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett hovedfokuset ditt på å gjøre ferdig Destiny-chainen. Så gjør dem helt til å ikke klarer å fullføre lenger. Gå da i dag-modus og få deg et par lvler til å kunne fullføre. Siste del av questen må forøvrig være lvl 19 for å kunne ta, og da blir du automatisk sendt bort fra Tortage , til hjembyen din.

Lenke til kommentar
ok takk for tips....

MEN NÅR MØTER JEG HUN DAMEN IGJEN? hehe :)

Møter henne når du skal til Acheronian Ruins å skifte ut noe blod. Du må ha hennes blod. Men før dette får du mulighet til å ha samleie.

Edit: Nei, du får ikke samleie.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar

noen som tror på character transfer`? :p er lvl 27, men fant ut at alle folka je gkjenner forandra mening om server-.- er liksom guardian jeg vil være, men kjipt å lvl alt på nytt, noen andre calsser å anbefale, digga melee systemet, men en som dere har tro på i pvp? kanskje en caster?

Lenke til kommentar

Noen som har noe formening om hva jeg kan gjøre for å få bedre FPS?

Har en relativt ny maskin, ikke mere enn 4 måneder gammel.

2GB ram, Geforce 8800 GTX, Dual core 6850, får som regel ikke mere enn 20-30+ FPS. Meste jeg noen gang har hatt var 80-85+ når jeg så rett opp på ren himmel.

Har ikke alt på max, kjører kun 2x AA og AF, high, men står kun på midelmådig veiw range.

Yter rett og slett ræv, Crysis yter 2x bedre med alt på fult :/

Og ja, lasta ned drivere fra NVIDIA datert den 16. mai tror jeg, og så har jeg brukt rivatune, men uten hell. Er frustrerende, den eneste måten å ha stabilt ca 40FPS er å ta shader til 2.0, men da ser spillet ut som ræv...

Lenke til kommentar

Det er relativt få som har over 30fps ved normal spilling. Det kan tyde på at det er HDD som er synderen, ikke at du har noen dårlig HDD, men at FunCom ikke har et helt optimalt system på filene sine, slik at de er ekstra tunge. Noe som også kan forklare (og motforklares med) den store størrelsen på spillet..

Lenke til kommentar

Ser jo nesten at folk kun klager og klager her, spillet er jo fantastisk og at det er små feil har jo ingenting å si for spillopplevelsen.

Spillet er kort og enkelt genialt, og funcom har gjort en flott jobb med å gjøre dette til min beste spillerfaring noensinne.

Takk til Funcom!

Lenke til kommentar

Om du ønsker å vite hvorfor det er så negativt på forumene, så er det fordi alle som faktisk liker spillet og syns det er helt genialt, spiller det til øynene detter ut, for så å sette dem inn igjen og fortsetter å spille. De tar seg ikke tid til å besøke forumet.

De som irriterer seg over alle småfeilene, lukker ned spillet i frustrasjon, og kommer til forumene for å ventilere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...