Heart Break Kid Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Har den noe med wow-Drøm å gjøre? Ja, var Officer der. Nå er jeg GM i Drøm-AoC guilden siden Lycantrophe ikke er i AoC ... enda, skal nok få dratt han hit! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Åh. Gamebreaking bug for guardians! Gå defensive stance, ta frem våpnene med | (knappen ved siden av 1-tallet) og hide. Trask rundt! Lurer på noe ang. en-mannsinstancer. Respawner folk om man logger ut inne i de lenge nok? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 noen som har lyst til og lage Gamer clan i Age of Conan egentlig? vi som sitter mye her og skriver skulle kanskje ha laget en clan? visst folk har lyst. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 noen som har lyst til og lage Gamer clan i Age of Conan egentlig? vi som sitter mye her og skriver skulle kanskje ha laget en clan? visst folk har lyst. Drøm er jo en diskusjon.no guild såvidt jeg forstår. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Ja, det er det, alle er velkomne. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 noen som har lyst til og lage Gamer clan i Age of Conan egentlig? vi som sitter mye her og skriver skulle kanskje ha laget en clan? visst folk har lyst. Drøm er jo en diskusjon.no guild såvidt jeg forstår. okey, hvor holder den guilden seg til da? server? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Battlescar, PvP Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Har den noe med wow-Drøm å gjøre? Ja, var Officer der. Nå er jeg GM i Drøm-AoC guilden siden Lycantrophe ikke er i AoC ... enda, skal nok få dratt han hit! WoW nick? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Datsyl, var Undead Priest. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Datsyl, var Undead Priest. Jeg var Officer i drøm! Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 bah, jeg er plassert på Wildsoul pvp servern ;S lvl 31 Necromancer nå ^^ Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) All pratinga deres gjør så jeg må legge meg siden ganske sikkert pakka kommer i morgen, gleder meg så jævla mye ;D Men før jeg får henta den må jeg overleve en hel skoledag :S:S Natta folkz ;D Endret 25. mai 2008 av XitereX Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Ha en god natt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Ha en god natt. Baibai! Jeg tar kontakt in game i morgen for guild invite Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg er fortsatt pålogget, sa god natt til XitereX. Er vel pålogget i en snau time til. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 En ting jeg lurer på, jeg har satt min Subscription Cycle til 1 måned, men jeg har betalt med gamecard og ikke oppgitt noen visakort. Står at kontoen min er spillbar til august, men står som sagt 1 Month Recurring på Subscription Cycle. Men jeg regner med at ingenting vil skje inntil august? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Bare jeg som sliter med at skjermen plutselig blir svart? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Bare jeg som sliter med at skjermen plutselig blir svart? Jeg hadde det problemet jeg også, men det viste seg å være CPUen som ble litt for varm. Støvsugde vifta så ble problemet borte Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 bah, jeg er plassert på Wildsoul pvp servern ;S lvl 31 Necromancer nå ^^ Vi ksn da lage en på Wildsoul^^ men må jo tenkte på om vi kommer til å få nok folk? men bare /w ingame til Hawkins! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå