head_hunter Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Spore demoen kommer ut sent i juni så da kommer jeg til å slutte å spille dett en stund Edit: 15 juni faktisk Endret 25. mai 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Exploit? Utnytter en feil (bug) i spillet til sin fordel. Burde vel egentlig sett ett sånt svar komme, men jeg håpet på at folk var smarte nok til å skjønne at jeg var ute etter mer info anngående Exploiten. Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er vel noen slags form for repetering av quest jeg har hørt om. At man kan levere inn flere ganger eller noe sånt noe.. Mer detaljer enn det blir teit å legge ut om. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som har funnet en løsning på combat buggen? Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jacob? Du spiller ikke tilfeldigvis Tempest of Set? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 btw, noen som vet om man kan skifte profession? Har valgt feil Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet hvordan/om man kan skjekke playtime? Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 MrLG; /played. Enkelt as dat. Jacob, tenkte kanskje det var en spell som var bugget. Brukte Quicksand i stad, og ble en del merkelige effekter da, som stod stille under combat+rest, og sånne ting. Så kanskje Quicksand er bugget. Hvis du spiller Tempest of Set, da. Eller så rakner alt sammen. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 /played @Silo Nei, det kan du ikke...enda. Gjorde samme feilen. Vi får bare håpe de legger til muligheten for det i neste patch. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 håper virkelig det vil ha penger Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jacob? Du spiller ikke tilfeldigvis Tempest of Set? Jeg spiller nok dessverre ranger. Eller. Jeg prøver å spille, men det krasjer relativt ofte >< Virker ikke som at det er noen spess. spells, angrep eller abilities som gjør at det henger seg. Det bare skjer. Endret 25. mai 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hvordan klatrer man? Du må investere skillpoeng i det. Trykk "p" og sett av noen poeng i climb Endret 25. mai 2008 av Rallahr Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Trykk på U ved en stige og bruk W og S. Evt. høyreklikk. Okei, Jacob. Ser at det er absolutt ingen sammenheng jeg og.. Prøve noe reparer-tool? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har dere lagd en guild på Battlescar? som heter Drøm? Var 3 stk fra guilden der nå som ganka meg:P Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Bino: Prøvd å stille litt inn på div. ting nå, om det ikke funker så skal jeg prøve repairtooltingen. Edit: Drøm guild på Battelscar? Hvem? Hva? Hvor?! Edit2: Herregud som det lagger. Lagger. Lagger. Enda jeg gikk glatt gjennom "min. req", testen >< Endret 25. mai 2008 av J@cob Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Spore demoen kommer ut sent i juni så da kommer jeg til å slutte å spille dett en stund Edit: 15 juni faktisk Det kommer til og bli kult ^^ men blir ikke mer enn noen timer spilling med Spore demo, siden vi får bare Creature creator. men kan gjøre mye rart da ;p gleder meg! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har dere lagd en guild på Battlescar? som heter Drøm? Var 3 stk fra guilden der nå som ganka meg:P Ja den guilden er min, beklager oppførselen, kan dessverre ikke styre alle. Gi meg et /tell ingame. Nick Ashley. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har den noe med wow-Drøm å gjøre? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Mye koster resetting av feats? Er 15 cobber første gang vel? men etter det lxm? Og samme med skills egentlig... Kommet opp noen thottbot.com lignende side til AOC ennå? Hadde vært fint å se på noe gear og sånn =) ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå