Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MrLG; /played.

Enkelt as dat. :p

Jacob, tenkte kanskje det var en spell som var bugget. Brukte Quicksand i stad, og ble en del merkelige effekter da, som stod stille under combat+rest, og sånne ting.

Så kanskje Quicksand er bugget. Hvis du spiller Tempest of Set, da. Eller så rakner alt sammen. :)

Lenke til kommentar
Jacob? Du spiller ikke tilfeldigvis Tempest of Set?

Jeg spiller nok dessverre ranger. Eller. Jeg prøver å spille, men det krasjer relativt ofte ><

Virker ikke som at det er noen spess. spells, angrep eller abilities som gjør at det henger seg. Det bare skjer.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Bino: Prøvd å stille litt inn på div. ting nå, om det ikke funker så skal jeg prøve repairtooltingen.

Edit: Drøm guild på Battelscar? Hvem? Hva? Hvor?!

Edit2: Herregud som det lagger. Lagger. Lagger. Enda jeg gikk glatt gjennom "min. req", testen ><

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Spore demoen kommer ut sent i juni så da kommer jeg til å slutte å spille dett en stund

Edit: 15 juni faktisk

Det kommer til og bli kult ^^ men blir ikke mer enn noen timer spilling med Spore demo, siden vi får bare Creature creator. men kan gjøre mye rart da ;p gleder meg!

Lenke til kommentar
Mye koster resetting av feats? Er 15 cobber første gang vel? men etter det lxm? Og samme med skills egentlig... Kommet opp noen thottbot.com lignende side til AOC ennå? Hadde vært fint å se på noe gear og sånn =)

??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...