Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Kjipt at det er 99% under 18 blir mye spam i traden.

Folk maser om lav fps osv så skriver jeg alltid at dette er et 18+ spill og alle over 18 som spiller mmo har råd til hardware og da blir det stille i chatten. Alle vet jo at det er de på 13 som ikke kan stikke online og bestille hardware for 5k

Spiller på Dagon nå og der er ikke OOC chatspam noe problem.

Eneste jeg ser der er folk som hjelper hverandre og deler erfaringer med

FPS > Hardware og andre tips og hint.

Håper det kommer noen justeringer på brukergrensesnittet

Savner /s /p /g /w og bedre markeringer på minimap av party.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er mine inntrykk så langt etter å ha testet fra 1-12 med 4 stykker(Barbar, Tempest of Set, Necromancer, Priest of Mitra:

Du burde vel være høyere enn lvl 12 for å bedømme hvordan en klasse er helt og holdent.

Partydelen: Grusomt grensesnitt, eller manglende sådan på partydelen. Ikke lett å se hvor teammembers er på minimappen hvis man kommer litt bort fra hverandre. Instancing greia er latterlig, plutselig er guildmembers/party i Tortage sammen, og noen ganger er man i en annen instance.

Tror du ikke har skjønte instance delen helt enda ;) Gi det litt tid og prøv sammen med folk du kjenner. Bruk også teamspeak, ventrillo o.l. for å kommunisere bedre enn å se på minikartet. Er dessuten ikke noe vits å være avhengige av hverandre i party hvis man ikke skal gå sammen i gruppe :o

Guild grensesnittet: Direkte dårlig. Ingen redigeringsmuligheter på ranks osv. Ikke lett å se klasse, hvem som er online osv. da må man inn på friendslist.

Enig, kule egennavngitte ranks ftw :)

Stemningen i multiplayerdelen: Forferdelig, så jævlig mange drittunger som skryter av wow, klager, snakker norsk, roper Norge er best og prøver å være jævlig 1337...Generelt er stemningen 100 ganger verre enn barrens. Får bare håpe at plageungene forsvinner når de må frem med kredittkortet..også utrolig mye unødvendig ganking, men det ¨har vel sammenheng med kidsa.

Hva forventer du? :p Og går ann å "fjerne" chatten...

Chat grensesnittet: forferdelig, burde vært mye bedre enn i wow, men det er faktisk verre, noe som er veldig skuffende. Fontene og funksjonaliteten ser simpelt ut, og er simpelt.

Combat systemet. Syns det er utrolig fjernt at en caster skal måtte bruke sverd for å få ned en fiende. Er også svært få skills å bruke. Har 2 dmg. spells på lvl 12 med tempest of Set. Melee klasser er isåmåte morsommere. Er svært skeptisk til balanseringen, blir spennende å se.

I mine øyne er simpelt det beste, smak og behag. Men casters som får gjøre melee er jo kanonbra, gir deg litt variasjon. For du ikke gå melee som caster...

Lenke til kommentar
Kjipt at det er 99% under 18 blir mye spam i traden.

Folk maser om lav fps osv så skriver jeg alltid at dette er et 18+ spill og alle over 18 som spiller mmo har råd til hardware og da blir det stille i chatten. Alle vet jo at det er de på 13 som ikke kan stikke online og bestille hardware for 5k

Spiller på Dagon nå og der er ikke OOC chatspam noe problem.

Eneste jeg ser der er folk som hjelper hverandre og deler erfaringer med

FPS > Hardware og andre tips og hint.

Håper det kommer noen justeringer på brukergrensesnittet

Savner /s /p /g /w og bedre markeringer på minimap av party.

Problemet er at faktisk noen gjør det, lillebroren min er 14 og bestiller deler på komplett.. han oppgir bare feil alder i mailen hans.. *sukk* og pengene? konfirmasjon.. han har fått en god del pes for det da ;-)

Får min Age of Conan på mandag :) lurer på om det er noen forskjell på rasene om man velger samme profession eller hva det nå heter, for man noen goder for eksempel ved å være aquilonian isteden for conan sin rase? rett gjerne opp om jeg har tatt noen feil på navn her :p

Endret av Morten Porten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...