Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gaute mener det tar ca 250 timer å nå lvl 80 :innocent: Det er jo egentlig veldig greit.

Kilde

Var det jeg også mente, er liksom merkelig at han klarer det så fort, 4 dager = 96 timer, er jo mer enn dobbelt så raskt som antatt...

Lenke til kommentar
Gaute mener det tar ca 250 timer å nå lvl 80 :innocent: Det er jo egentlig veldig greit.

Kilde

Var det jeg også mente, er liksom merkelig at han klarer det så fort, 4 dager = 96 timer, er jo mer enn dobbelt så raskt som antatt...

Deilig for oss som spiller litt casual. Føle at du kan sette deg ned et par timer å komme til en ny lvl selv om du ligger på 30+. Tar ikke lvl 70 i WoW nesten det dobbelte? Har aldri spilt det, så skyt meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Kilde

Det har jo vært fullstendig powerleveling, jeg har spilt nesten like lenge og er bare på 40 ;)

1 - 80 skal ta ca like langt tid som 1 - 60 i WoW, som noen også klarte på 4dager?

Lenke til kommentar

Guardian + HoX er så insane for AoE grinding.

Guardian tar og puller mange mobs på samme level eller over og så får han agro (guardian mister jo fanken meg nesten ikke HP) og så tar jeg som er HoX og begynner med AoE og vi dreper en del mobs lett.

Lenke til kommentar

Her er mine inntrykk så langt etter å ha testet fra 1-12 med 4 stykker(Barbar, Tempest of Set, Necromancer, Priest of Mitra:

Positivt:

Flott grafikk

Fine quests

Bra stemning(solo)

Morsomme mobs

Bra story

Ser veldig lovende ut, men det er mange ting som bør forbedres kjapt:

Partydelen: Grusomt grensesnitt, eller manglende sådan på partydelen. Ikke lett å se hvor teammembers er på minimappen hvis man kommer litt bort fra hverandre. Instancing greia er latterlig, plutselig er guildmembers/party i Tortage sammen, og noen ganger er man i en annen instance.

Guild grensesnittet: Direkte dårlig. Ingen redigeringsmuligheter på ranks osv. Ikke lett å se klasse, hvem som er online osv. da må man inn på friendslist.

Stemningen i multiplayerdelen: Forferdelig, så jævlig mange drittunger som skryter av wow, klager, snakker norsk, roper Norge er best og prøver å være jævlig 1337...Generelt er stemningen 100 ganger verre enn barrens. Får bare håpe at plageungene forsvinner når de må frem med kredittkortet..også utrolig mye unødvendig ganking, men det ¨har vel sammenheng med kidsa.

Chat grensesnittet: forferdelig, burde vært mye bedre enn i wow, men det er faktisk verre, noe som er veldig skuffende. Fontene og funksjonaliteten ser simpelt ut, og er simpelt.

Combat systemet. Syns det er utrolig fjernt at en caster skal måtte bruke sverd for å få ned en fiende. Er også svært få skills å bruke. Har 2 dmg. spells på lvl 12 med tempest of Set. Melee klasser er isåmåte morsommere. Er svært skeptisk til balanseringen, blir spennende å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...