dymoletratag Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Noen assassins her i lvl 19+ som også har bue-look på daggern du får etter å ha drept strom? Endret 25. mai 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 haha kom over en liten ting som var kult. sjekk bildet ^^ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har bestilt cd-key frå hotcdkey.com, men som andre sider så er dei tom på lager.. Fekk mail rett etter eg bestilte at det tok ca. 1-12 timer før dei fekk inn, er laaangt over tida no.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har bestilt cd-key frå hotcdkey.com SCAM! Lenke til kommentar
Jahn Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet om det er noen som har nådd maxlevel allerede? Hadde vært sykt hvertfall.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har bestilt cd-key frå hotcdkey.com SCAM! Neppe Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sikkert spurt om før, men hvilken level må man være for å lage et guild og koster det noe o.l.? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet om det er noen som har nådd maxlevel allerede? Hadde vært sykt hvertfall.. Ja det er en som er 80 alerede med 4 dager played time eller no Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Gaute mener det tar ca 250 timer å nå lvl 80 Det er jo egentlig veldig greit. Kilde Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er det slik at man kan til en hver tid resette feat points? Jepp. Må finne Feat Trainer først da, med de er som oftest i hver by. Blir det dyrere hver gang du resetter featsene? Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er det slik at man kan til en hver tid resette feat points? Jepp. Må finne Feat Trainer først da, med de er som oftest i hver by. Blir det dyrere hver gang du resetter featsene? ja Lenke til kommentar
Jahn Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Gaute mener det tar ca 250 timer å nå lvl 80 Det er jo egentlig veldig greit. Kilde Var det jeg også mente, er liksom merkelig at han klarer det så fort, 4 dager = 96 timer, er jo mer enn dobbelt så raskt som antatt... Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Gaute mener det tar ca 250 timer å nå lvl 80 Det er jo egentlig veldig greit. Kilde Var det jeg også mente, er liksom merkelig at han klarer det så fort, 4 dager = 96 timer, er jo mer enn dobbelt så raskt som antatt... Deilig for oss som spiller litt casual. Føle at du kan sette deg ned et par timer å komme til en ny lvl selv om du ligger på 30+. Tar ikke lvl 70 i WoW nesten det dobbelte? Har aldri spilt det, så skyt meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvordan kan man bruke de skjoldene i PvP? Dytte alle på en side å håpe at han kommer til å slå der, eller bør fokusere skjoldene etter hvilken class man spiller mot? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Gaute mener det tar ca 250 timer å nå lvl 80 Det er jo egentlig veldig greit. Kilde Var det jeg også mente, er liksom merkelig at han klarer det så fort, 4 dager = 96 timer, er jo mer enn dobbelt så raskt som antatt... Det har jo vært fullstendig powerleveling, jeg har spilt nesten like lenge og er bare på 40 1 - 80 skal ta ca like langt tid som 1 - 60 i WoW, som noen også klarte på 4dager? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja, men det var ikke rett etter release, det var nesten 2 år etter. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sikkert spurt om før, men hvilken level må man være for å lage et guild og koster det noe o.l.? Level 20 for å lage guild, koster ingenting Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ser conan belaster cpu lite og kun mye i loading, ser også ut som dual core eller Quad ikke har noe å si enda. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Guardian + HoX er så insane for AoE grinding. Guardian tar og puller mange mobs på samme level eller over og så får han agro (guardian mister jo fanken meg nesten ikke HP) og så tar jeg som er HoX og begynner med AoE og vi dreper en del mobs lett. Lenke til kommentar
Cayd Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Her er mine inntrykk så langt etter å ha testet fra 1-12 med 4 stykker(Barbar, Tempest of Set, Necromancer, Priest of Mitra: Positivt: Flott grafikk Fine quests Bra stemning(solo) Morsomme mobs Bra story Ser veldig lovende ut, men det er mange ting som bør forbedres kjapt: Partydelen: Grusomt grensesnitt, eller manglende sådan på partydelen. Ikke lett å se hvor teammembers er på minimappen hvis man kommer litt bort fra hverandre. Instancing greia er latterlig, plutselig er guildmembers/party i Tortage sammen, og noen ganger er man i en annen instance. Guild grensesnittet: Direkte dårlig. Ingen redigeringsmuligheter på ranks osv. Ikke lett å se klasse, hvem som er online osv. da må man inn på friendslist. Stemningen i multiplayerdelen: Forferdelig, så jævlig mange drittunger som skryter av wow, klager, snakker norsk, roper Norge er best og prøver å være jævlig 1337...Generelt er stemningen 100 ganger verre enn barrens. Får bare håpe at plageungene forsvinner når de må frem med kredittkortet..også utrolig mye unødvendig ganking, men det ¨har vel sammenheng med kidsa. Chat grensesnittet: forferdelig, burde vært mye bedre enn i wow, men det er faktisk verre, noe som er veldig skuffende. Fontene og funksjonaliteten ser simpelt ut, og er simpelt. Combat systemet. Syns det er utrolig fjernt at en caster skal måtte bruke sverd for å få ned en fiende. Er også svært få skills å bruke. Har 2 dmg. spells på lvl 12 med tempest of Set. Melee klasser er isåmåte morsommere. Er svært skeptisk til balanseringen, blir spennende å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå