Dummst Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Spørsmål:Hvor er Weapon og Armor merchant i Tarantia eller hva det het? Ligger rett ved banken (Lions Market?). Gå ut fra banken og ta til høyre. De er inni nå hus der. Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) For å finne guildmembers/group invites, gå til Open Players and PvP window øverst i venstre hjørne. Så trykker du add by name og velger det du skal. Endret 25. mai 2008 av PinneVed Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hei. Jeg har et stort problem. Når jeg var ferdig i Tortage, så dro jeg til Aquilonia. Men så skulle jeg en liten tur tilbake til Tortage. Men hvordan kommer jeg tilbake til Aquilonia igjen? Finner ingen utvei Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Path of Asura? Er vel en ship master i havna som skal funke også. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Du går tilbake til det huset du havnet i når du dro tilbake. Det skal stå en "smugler" der om jeg husker rett. Å beskrive hvor han står, gidder jeg ikke å prøve en gang. Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvor lærer man gathering proffesions`? Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 åja! det huset hadde jeg glemt. thx skal prøve nå Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er det slik at man kan til en hver tid resette feat points? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er det slik at man kan til en hver tid resette feat points? Jepp. Må finne Feat Trainer først da, med de er som oftest i hver by. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er det class trainers i tortage? Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er det class trainers i tortage? Finnes ikke class trainers. Man lærer alle spells/abilities og combos automatisk. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Nei, men det finnes trainers. Anyway.. FLere som ikke får logga inn ? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ganske dumt spørsmål, men: Finnes det noe auksjonshus i AoC? Lenke til kommentar
zoby Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ganske dumt spørsmål, men: Finnes det noe auksjonshus i AoC? tar jeg ikke helt feil, så kommer det senere Nei, men det finnes trainers. Anyway.. FLere som ikke får logga inn ? Hvis du får meldingen: "The character you selected lives in a server that is currently full. Please try again later" så hold bare inn "enter" til du kommer til queue, så kommer du inn etter det Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Neh. Var character serveren. Kom meg inn nå. Etter at jeg sletta ett par alter ! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 tar jeg ikke helt feil, så kommer det senere Okay. Så foreløbig eksisterer det ikke noe system for orgainsert handel mellom brukere? Enda et spørsmål: Installerer nå, men gruer meg til patchen. Kan den lastes ned fra en ekstern side? Fant ikke noe på "www.ageofconan.com" : P Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Da har jeg bestilt AOC og det kan jo blir interresant. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 tar jeg ikke helt feil, så kommer det senereEnda et spørsmål: Installerer nå, men gruer meg til patchen. Kan den lastes ned fra en ekstern side? Fant ikke noe på "www.ageofconan.com" : P Patchserveren er meget rask så du har ingenting å være bekymret over. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ganske dumt spørsmål, men: Finnes det noe auksjonshus i AoC? tar jeg ikke helt feil, så kommer det senere Etter det jeg har hørt, var det en kritisk exploit bug som sørget for at Funcom måtte utsette AC/mail/bank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå